මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
Lassana boy kenek ganan nogena hitiyoth nam asa kenek passen ewi. ehema nathuwa job ekak nathuwa / geyak dorak nathuwa / adhare karanna nodanna kenek awuruddak kisima kellek ganan nogena hitiyath kisima kenek oya kiyana widihata passen enne naha. Anika ganan nogena inna eken wenne ganan ganna aya ekka kattiyama yalu wena eka. Ita passe ithin hulan thama :rofl:
love expert kenek wage :rofl:
 

After_math

Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    Lassana boy kenek ganan nogena hitiyoth nam asa kenek passen ewi. ehema nathuwa job ekak nathuwa / geyak dorak nathuwa / adhare karanna nodanna kenek awuruddak kisima kellek ganan nogena hitiyath kisima kenek oya kiyana widihata passen enne naha. Anika ganan nogena inna eken wenne ganan ganna aya ekka kattiyama yalu wena eka. Ita passe ithin hulan thama :rofl:

    :rolleyes::rolleyes:ow lassana thiyenna one:rofl:
    thama kawruth kiyala na man kathai kiyala so awlak na:P man kiwwa wage mata danatamath results penna thiyanawa:yes: uya unath dannawa athi ne kollek tikak demand karaddi e kollata attract wenawa wadi kiyala:rolleyes:
     

    Nurangi

    Member
    Dec 22, 2013
    82
    3
    0
    UnderTheDome
    :rolleyes::rolleyes:ow lassana thiyenna one:rofl:
    thama kawruth kiyala na man kathai kiyala so awlak na:P man kiwwa wage mata danatamath results penna thiyanawa:yes: uya unath dannawa athi ne kollek tikak demand karaddi e kollata attract wenawa wadi kiyala:rolleyes:

    Samahara aya karana ewa dakkama hina yanawa. class eke pitima piti passe idhala asa deka jil bola dekak karan balan innawa masa 3k 4k its passe hariyatama mage issaraha ida gena ahaka bala gena hathi da gena wada. Anna a welawata nam mama tikak balanawa. wena kokatawath neme ledak dukak hadilada danne naha ne eka paratama ohoma wenne :P
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    Samahara aya karana ewa dakkama hina yanawa. class eke pitima piti passe idhala asa deka jil bola dekak karan balan innawa masa 3k 4k its passe hariyatama mage issaraha ida gena ahaka bala gena hathi da gena wada. Anna a welawata nam mama tikak balanawa. wena kokatawath neme ledak dukak hadilada danne naha ne eka paratama ohoma wenne :P
    facepalm :rofl::sorry:
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    Samahara aya karana ewa dakkama hina yanawa. class eke pitima piti passe idhala asa deka jil bola dekak karan balan innawa masa 3k 4k its passe hariyatama mage issaraha ida gena ahaka bala gena hathi da gena wada. Anna a welawata nam mama tikak balanawa. wena kokatawath neme ledak dukak hadilada danne naha ne eka paratama ohoma wenne :P

    paw oi ohoma kollonta karanawada man ahanne:P:P
    mamath kalayak kellekge passen giya for almost 2 years:rofl:
    passe theruna passen gihin hariyanne na kiyala:rolleyes::yes:
    dan ithin hondata andala palandala innawa ethakota ithin kello unath harila balanawa:P
    dan mona unath love karanna wadi asawak na:rolleyes:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    paw oi ohoma kollonta karanawada man ahanne:P:P
    mamath kalayak kellekge passen giya for almost 2 years:rofl:
    passe theruna passen gihin hariyanne na kiyala:rolleyes::yes:
    dan ithin hondata andala palandala innawa ethakota ithin kello unath harila balanawa:P
    dan mona unath love karanna wadi asawak na:rolleyes:
    akkai nangi dennama ekka yaluwenna gihin hoda boot ekak kewa neda :rofl:
     

    Nurangi

    Member
    Dec 22, 2013
    82
    3
    0
    UnderTheDome
    paw oi ohoma kollonta karanawada man ahanne:P:P
    mamath kalayak kellekge passen giya for almost 2 years:rofl:
    passe theruna passen gihin hariyanne na kiyala:rolleyes::yes:
    dan ithin hondata andala palandala innawa ethakota ithin kello unath harila balanawa:P
    dan mona unath love karanna wadi asawak na:rolleyes:

    Mama mukuth kale naha :baffled: a unata hina yanawa :rofl: Passen gihin wadak naha katha karanna thibbe. awww harilama balanawada? bala gena kawuru hari oyawa aran yawi :rofl:
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    e wageda akkatai nangitai dennatama love karanna gihin dennama dala giyama :rofl::rofl:

    umbalata kello loku unata mata loku na bn:P ekek dala giyoth thawa ekak set karagannawa:rolleyes:dala giyama podi dukak thibba eth dan hari:P
    pig1.jpg
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    Mama mukuth kale naha :baffled: a unata hina yanawa :rofl: Passen gihin wadak naha katha karanna thibbe. awww harilama balanawada? bala gena kawuru hari oyawa aran yawi :rofl:

    paw uya:rolleyes:
    passen giye podi kale dan ehema na:rolleyes:kello passen ena kale me:P
    kanayata warayak thiyanawanan thiththayatath warayak thiyanawane:P
    kello hithanne kollonta kello witharai jiwithe kiyala eth apita ethanin ehata deyak thiyanawa:yes::rofl: