love expert kenek wageLassana boy kenek ganan nogena hitiyoth nam asa kenek passen ewi. ehema nathuwa job ekak nathuwa / geyak dorak nathuwa / adhare karanna nodanna kenek awuruddak kisima kellek ganan nogena hitiyath kisima kenek oya kiyana widihata passen enne naha. Anika ganan nogena inna eken wenne ganan ganna aya ekka kattiyama yalu wena eka. Ita passe ithin hulan thama![]()



man kiwwa wage mata danatamath results penna thiyanawa
uya unath dannawa athi ne kollek tikak demand karaddi e kollata attract wenawa wadi kiyala
a unata hina yanawa