මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ

Nurangi

Member
Dec 22, 2013
82
3
0
UnderTheDome
paw uya:rolleyes:
passen giye podi kale dan ehema na:rolleyes:kello passen ena kale me:P
kanayata warayak thiyanawanan thiththayatath warayak thiyanawane:P
kello hithanne kollonta kello witharai jiwithe kiyala eth apita ethanin ehata deyak thiyanawa:yes::rofl:

Api nam oya mala wikara hithanne naha oyaa oya kiyanawa wage. Love karana eka maha wadayak. Hira wela inna giyama epa wenawa. ita wada single inna eka hodai. ehema naththam nagitapu welawe idan msg karannai wada godai
 

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
Api nam oya mala wikara hithanne naha oyaa oya kiyanawa wage. Love karana eka maha wadayak. Hira wela inna giyama epa wenawa. ita wada single inna eka hodai. ehema naththam nagitapu welawe idan msg karannai wada godai
:rofl: harinam kollo thamai mehema kiyanna ona :P
 

After_math

Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    Api nam oya mala wikara hithanne naha oyaa oya kiyanawa wage. Love karana eka maha wadayak. Hira wela inna giyama epa wenawa. ita wada single inna eka hodai. ehema naththam nagitapu welawe idan msg karannai wada godai

    ane paw:P
    api nan onna kiwwath kamak na oya kathawa:P
    kellek set unama unwa date karanna one kanna aran denna one hamadama katha karanna one phone cards aran denna one:P
    man kiyanne na ithin:rolleyes:
     

    Nurangi

    Member
    Dec 22, 2013
    82
    3
    0
    UnderTheDome
    ane paw:P
    api nan onna kiwwath kamak na oya kathawa:P
    kellek set unama unwa date karanna one kanna aran denna one hamadama katha karanna one phone cards aran denna one:P
    man kiyanne na ithin:rolleyes:

    Oyala love neme oya karanne. Owa karanna thiyenne marry kalata passe. Etha kal love witharak karanna. Godak welawata illanneth nathuwa ne oyala owa karanne?
     

    Nurangi

    Member
    Dec 22, 2013
    82
    3
    0
    UnderTheDome
    mulu lokema wenne oya system ekata oya kohomada naa kiyanne:rofl:
    ha kiyannako ehenan love karanne kohomada kiyala:rolleyes::P

    Mama nam bill eka unath share karala thama denne. Ehema nathuwa arawa mewa ganna giyama thama ewata baye hira wela inna wenne. Anthimata dunna wage neme mama arawa dunna kiyala mara gena kanna hadaddi. Love karana kale karanna ona thamange adhahas galapenawada kiyala balana eka witharai. meet wela katha karala gedara enna thiyenne. Samahara mama danna ayath innawa phone laptop arawa mewa serama bf gen ganna. ehema karana eka nam paw wadak. godak boysla girl issaraha lokuwata panala wiyadam kalata anthimata mase kama cover kara gannath salli madi
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    Mama nam bill eka unath share karala thama denne. Ehema nathuwa arawa mewa ganna giyama thama ewata baye hira wela inna wenne. Anthimata dunna wage neme mama arawa dunna kiyala mara gena kanna hadaddi. Love karana kale karanna ona thamange adhahas galapenawada kiyala balana eka witharai. meet wela katha karala gedara enna thiyenne. Samahara mama danna ayath innawa phone laptop arawa mewa serama bf gen ganna. ehema karana eka nam paw wadak. godak boysla girl issaraha lokuwata panala wiyadam kalata anthimata mase kama cover kara gannath salli madi
    true story :sorry::sorry:
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    Mama nam bill eka unath share karala thama denne. Ehema nathuwa arawa mewa ganna giyama thama ewata baye hira wela inna wenne. Anthimata dunna wage neme mama arawa dunna kiyala mara gena kanna hadaddi. Love karana kale karanna ona thamange adhahas galapenawada kiyala balana eka witharai. meet wela katha karala gedara enna thiyenne. Samahara mama danna ayath innawa phone laptop arawa mewa serama bf gen ganna. ehema karana eka nam paw wadak. godak boysla girl issaraha lokuwata panala wiyadam kalata anthimata mase kama cover kara gannath salli madi

    TS:rofl::P
    mamath mage adahas walata hariyana kenek hamba wenakan innawa:P
    ethakan ithin athal ekata love karanawa:rofl:
    cCDR3pe.jpg