kelinma kiyapu eka hodaiumbalata kello loku unata mata loku na bnekek dala giyoth thawa ekak set karagannawa
dala giyama podi dukak thibba eth dan hari
![]()
kellonta unge watinakama danne nathi kollo penna ba 
kelinma kiyapu eka hodaiumbalata kello loku unata mata loku na bnekek dala giyoth thawa ekak set karagannawa
dala giyama podi dukak thibba eth dan hari
![]()
kellonta unge watinakama danne nathi kollo penna ba 
paw uya
passen giye podi kale dan ehema nakello passen ena kale me
kanayata warayak thiyanawanan thiththayatath warayak thiyanawane
kello hithanne kollonta kello witharai jiwithe kiyala eth apita ethanin ehata deyak thiyanawa![]()
Api nam oya mala wikara hithanne naha oyaa oya kiyanawa wage. Love karana eka maha wadayak. Hira wela inna giyama epa wenawa. ita wada single inna eka hodai. ehema naththam nagitapu welawe idan msg karannai wada godai
harinam kollo thamai mehema kiyanna ona 
Api nam oya mala wikara hithanne naha oyaa oya kiyanawa wage. Love karana eka maha wadayak. Hira wela inna giyama epa wenawa. ita wada single inna eka hodai. ehema naththam nagitapu welawe idan msg karannai wada godai




ane paw
api nan onna kiwwath kamak na oya kathawa
kellek set unama unwa date karanna one kanna aran denna one hamadama katha karanna one phone cards aran denna one
man kiyanne na ithin![]()
Oyala love neme oya karanne. Owa karanna thiyenne marry kalata passe. Etha kal love witharak karanna. Godak welawata illanneth nathuwa ne oyala owa karanne?


harinam kollo thamai mehema kiyanna ona
![]()



aw. ko balanna moona?![]()



Oyala love neme oya karanne. Owa karanna thiyenne marry kalata passe. Etha kal love witharak karanna. Godak welawata illanneth nathuwa ne oyala owa karanne?



mata hithuna baba part dagena eddi mokatada enne kiyala
balan giyama umbalage jathiyama ekai lol![]()
sahathika aththamulu lokema wenne oya system ekata oya kohomada naa kiyanne
ha kiyannako ehenan love karanne kohomada kiyala![]()
true storyMama nam bill eka unath share karala thama denne. Ehema nathuwa arawa mewa ganna giyama thama ewata baye hira wela inna wenne. Anthimata dunna wage neme mama arawa dunna kiyala mara gena kanna hadaddi. Love karana kale karanna ona thamange adhahas galapenawada kiyala balana eka witharai. meet wela katha karala gedara enna thiyenne. Samahara mama danna ayath innawa phone laptop arawa mewa serama bf gen ganna. ehema karana eka nam paw wadak. godak boysla girl issaraha lokuwata panala wiyadam kalata anthimata mase kama cover kara gannath salli madi


Mama nam bill eka unath share karala thama denne. Ehema nathuwa arawa mewa ganna giyama thama ewata baye hira wela inna wenne. Anthimata dunna wage neme mama arawa dunna kiyala mara gena kanna hadaddi. Love karana kale karanna ona thamange adhahas galapenawada kiyala balana eka witharai. meet wela katha karala gedara enna thiyenne. Samahara mama danna ayath innawa phone laptop arawa mewa serama bf gen ganna. ehema karana eka nam paw wadak. godak boysla girl issaraha lokuwata panala wiyadam kalata anthimata mase kama cover kara gannath salli madi



