මචංල මම මේකෙම Post එකක් දැකල Giffgaff එකෙන් සිම් එකŜ
මචංල මම මේකෙම Post එකක් දැකල Giffgaff

එකෙන් සිම් එකක් ඔිඩර් කළා බන් සිම් 5ක් ආවනෙ! ඇයි ඒ? මේ 5 වෙනස් Numbers 5ක්ද? 


මචංල මම මේකෙම Post එකක් දැකල Giffgaff


එකෙන් සිම් එකක් ඔිඩර් කළා බන් සිම් 5ක් ආවනෙ! ඇයි ඒ? මේ 5 වෙනස් Numbers 5ක්ද? 

