මචන්ලා.... ලොකු උදව්වක් ඕනෙ Software engineer ජොබ් එකක් සෙට&#353

shamikasupun

Active member
  • Jan 23, 2013
    191
    64
    28
    මචන්ලා.... ලොකු උදව්වක් ඕනෙ Software engineer ජොබ් එකක් සෙට&#353

    මචන්ලා.. එලකිරියෙ ඉන්න IT companies වල වැඩ කරන අය software engineers ලා.. තව ඒ ව ගැන දන්න අයට පුලුවන්ද මට හොන්ද vacancies, companies ගැන එහෙම කියන්න... ඔය ඉන්න senior software engineers ල ටික මගෙ qualifications, skills and experience පොඩ්ඩක් බලලා මට ඔය කස්ටියගෙ companies වල තියනව vacancies ගැන එහෙම කියන්න පුලුවන්ද ? plz.. ලොකුම ලොකු හෙල්ප් එකක් මචන්ලා..


    Work experience :- Temp guard android application for a foreign client (2015/03/17-2015/04/28 using eclipse IDE,SQLite,java core knowledge, WEB services, Email services,xml)
    Q-LIFE android application for a foreign client (2015/02/13-2015/03/02-using eclipse IDE, SQLite,Java,design patterns, achartengine library,TWITTER API and FACEBOOK API,xml)
    Android application for fast food service(using Android studio IDE, SQLite,java,xml) for SLIIT final assignment
    Other non-commercial android applications
    Image gallery
    SMS services
    Media player
    Web service applications
    Games
    Camera applications
    Animations
    Udabage inventory system (using Netbeans 7.4 IDE, core concepts of Java SE, jasper reporting, SQl, exe4j)
    BONNY inventory and payroll system (
    Netbeans 7.4 IDE, core concepts of Java SE, jasper reporting, SQl, exe4j, java mail API, java SMS API)
    Website for the ELYSIUM software company(using Netbeans 8.0, HTML,CSS)
    Vehicle spare parts sale website (using Netbeans 8.0, HTML,CSS,PHP,SQL,WAMP)

    Education qualifications :- Pre graduate program in Software engineering(UK greenwich university Bsc(hons) in Computing internal degree final year direct entry qualification + equivalent for the PIBT Higher national diploma is Software engineering) Pioneer institute of business and technology
     Batch top with average 72% marks
    Oracle certified professional java SE-6 programmer
     100% score for the ocpjp se-6 version
    Mobile application development for Android programming Sri lanka institute of information technology
     Course completed
    Android application development Java institute
     Course completed
    Java standalone application developer Java institute
     Best project, Best group
     

    Daxter

    Well-known member
  • Sep 10, 2014
    171
    8
    48
    hsenid mobile danna Java EE karla tiyanawanam

    Bhasha-Android

    Virtusa
    Attune
    Brandixi3
    Codegen
    DirectFn



    dala balanna
     
    Last edited:

    shamikasupun

    Active member
  • Jan 23, 2013
    191
    64
    28
    thanku upades dunna bump dapu hamotama.. mama Daxter kiwwa a wata damma.. thawa danna mona hari thiyanawanam kiyannako... plz.
     

    shamikasupun

    Active member
  • Jan 23, 2013
    191
    64
    28
    machanla.. mama umbala kiyapu okkoma companies walata apply kara.. Daxter thanx machan. mama umba kiyapu companies walata apply kara.. mata kiyanna puluwan da danna kenek innawa nam virtusa eke email address eka cv eka send karanna.. mama hama thanama search kata bt hoyaganna ba bnz..