Wordpress ගැනම කිව්වා නමේ. හැම දේ අතින් ම කරලා ඉල්ලනවා ගොඩක් අය
Domain එක ගන්න දන්නේ නෑ ඔය කොම්පැනි වල වැඩ කරන්න ගිය අළුත් අය
ඉතින් site එකක් හදනවනම් විතරක් domain එක අරන් දීපන්. ඔක්කොටම කලින් quotation එකක් දීපන්. පාරෙ යන මිනිස්සු උබට කතා කරල domain අරන් දෙන්න කියන්නෙ නෑනෙ.
උබ site එකක් හදන්න බාරගන්නවා නම් මේව උබ කරන්න ඕනෙ. කවුරුහරි උදව්වක් විදියට ඉල්ලුවොත් SSL දාගන්න විදිය තියන video එකක් යවපන් නැත්නම් ඒකට ගානක් අරන් වැඩේ කරපන්.
වෙබ් එකක් මාරු කරගන්න බෑ Host එකකින් Host එකකට. - මෙන්න මේ වැඩේ තමා චාටර් ම වැඩේ සමහරු වෙබ් වල අවුල් හදා ගන්න මට කියලා මාරු කර ගන්නවා අපි මාරු කරාම සයිට් එක වැඩ නෑ ඔකොම කුණු ගොඩ මගේ පිටින් අන්තිමේ සයිට් එකේ අවුල් හදලා දෙන්න ඕනේ.
සයිට් එක හරියට තියෙද්දි ඒක වෙන host එකකට මාරු කරහම වැඩ නෑ කියන්නෙ ඒක උබේ වැරද්දක්.
Malware Scan කරගන්න දන්නේ නෑ (Wordpress නමේ නමුත් ඒවා ඇතුළුව)
ඉතින් දන්නෙ නැත්තන් උබට මොකද? උබට කියල කරගන්නවනම් ඒකට payment එකක් ගනින්
සයිට් එක්ක Error එකක් ආවෝත් එක හොයලා හදා ගන්න බෑ සියළු දේ මම ම කරලා දෙන්න ඕනේ
project එක බාරගනිද්දි agreement එකක් ගහපන්. free support දෙන්නෙ 6 months වගේ කියල. හරියට site එකක් හදනවා නම් admin ඒකෙ files වෙනස් නොකර ලේසියෙන් එහෙම අවුල් එන්නෙ නෑ.
කලින් කියපු එකම තමා කියන්න තියෙන්නෙ. උබ site එකක් හදල දෙනවා නම් මේව කරන්න ඕනෙ. උබට කියල කරවගන්නවා නම් ඒකට payment ගනින්
උබට වැඩේ කරන එකාගෙන් සල්ලි ඉල්ලන්න කොන්දක් නැතුව මේකෙ ඇවිල්ලා නහයෙන් ඇඩුවට වැඩක් නෑ. අපරාදෙ elakiri එකෙ bandwidth උබේ threads වලට යන
මට කියලා දියන්කෝ video stream කරද්දී ඒවා download කරගන්න බැරි වෙන්න හදන්නේ කොහොමද කියලා. Video host කරන්නේ s3, vimeo වගේ එකක කියලා හිතමු. අදහසක් නැද්ද?
blob type video එකක් විදියට හදන්න. ඒත් කිසිම video එකක් download නොවෙන්න හදන්න බෑ 100% අමාරු කරන්න විතරයි පුලුවන්. user ට වීඩියො එක පේනවා කියන්නෙ එතනින් එහාට උබට control කරන්න බෑ. ගන්න ඕනි එකා screen record හරි කරනවා
------
Post added on Jun 11, 2021 at 10:13 AM