Ube masa 2ka gna thread ekak dapn
Damma nam link eka dipan
Sathiyn sathiyta wage Danna bn
Hoynna data na

Blpnko athi
Ube masa 2ka gna thread ekak dapn
Damma nam link eka dipan

Sathiyn sathiyta wage Danna bn
Hoynna data na
Blpnko athi

Massa 2kඋබේ no fap streak එක දවස් කීයක්ද ?![]()
අනික වෙනදට වඩා චූ ප්රෙශර් එක තියෙනවා. හොඳට ඈතට චූ කරන්න පුළුවන්.
දැන් ටික දවසක ඉඳන් අතේ ගැහුවෙ නෑ. වෙනදා උදේ නැගිටිනකොට පයිය නැගල තියෙන්නෙ. අද උදේ නැගිටල ලංකට් එක අඳින්න බලද්දි ඉන්නවා සීතලේ ගුලි වෙලා. අඟලක්වත් නෑ ඒ තරම් ඇකිළිලා. දැක්කම පව් කියල හිතුණා.අනික වෙනදට වඩා චූ ප්රෙශර් එක තියෙනවා. හොඳට ඈතට චූ කරන්න පුළුවන්.
![]()
..පැලයක් උනත් වැවෙන්න ඉඩක් තියෙන්න ඕන.ඕවා ඉතිං ලංකාවේ නම් හැමෝම නොදන්න රහස්..
Kellekta talk karanna sathiyakata kalin withara nawaththuwanam ,kellage attracktion eka wadi wenwa..



ලංකට් අඳින්න ඵපා..බිජ්ජ පොඩිවෙනව තවත්.කල්ලො,සුද්දො වගේ බොක්සර් shorts හරි boxer briefs අැඳපන්.අපේ ලංකාවෙ උන් තමා ඔය ගෑණු ජංගි අඳිනව වගේ හිර වෙන්න ලංකට් අඳින්නෙ පොඩි කාලෙ ඉඳන්..ඉතිං ගෑණියෙක්ට හුකා ගන්න හූනු පයිය මදි..පැලයක් උනත් වැවෙන්න ඉඩක් තියෙන්න ඕන.ඕවා ඉතිං ලංකාවේ නම් හැමෝම නොදන්න රහස්..
![]()

matath meka click welathiyenawa
pheromones da dn na![]()