මචන් අතේ ගහන්නෙ නැතිව හිටියම අත්වන වාසි ම&#354

Candid-B

Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,391
    1
    62,016
    113
    Mother Earth
    දැන් ටික දවසක ඉඳන් අතේ ගැහුවෙ නෑ. වෙනදා උදේ නැගිටිනකොට පයිය නැගල තියෙන්නෙ. අද උදේ නැගිටල ලංකට් එක අඳින්න බලද්දි ඉන්නවා සීතලේ ගුලි වෙලා. අඟලක්වත් නෑ ඒ තරම් ඇකිළිලා. දැක්කම පව් කියල හිතුණා. :D අනික වෙනදට වඩා චූ ප්‍රෙශර් එක තියෙනවා. හොඳට ඈතට චූ කරන්න පුළුවන්. :yes:
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    දැන් ටික දවසක ඉඳන් අතේ ගැහුවෙ නෑ. වෙනදා උදේ නැගිටිනකොට පයිය නැගල තියෙන්නෙ. අද උදේ නැගිටල ලංකට් එක අඳින්න බලද්දි ඉන්නවා සීතලේ ගුලි වෙලා. අඟලක්වත් නෑ ඒ තරම් ඇකිළිලා. දැක්කම පව් කියල හිතුණා. :D අනික වෙනදට වඩා චූ ප්‍රෙශර් එක තියෙනවා. හොඳට ඈතට චූ කරන්න පුළුවන්. :yes:

    ලංකට් අඳින්න ඵපා..බිජ්ජ පොඩිවෙනව තවත්.කල්ලො,සුද්දො වගේ බොක්සර් shorts හරි boxer briefs අැඳපන්.අපේ ලංකාවෙ උන් තමා ඔය ගෑණු ජංගි අඳිනව වගේ හිර වෙන්න ලංකට් අඳින්නෙ පොඩි කාලෙ ඉඳන්..ඉතිං ගෑණියෙක්ට හුකා ගන්න හූනු පයිය මදි:rofl:..පැලයක් උනත් වැවෙන්න ඉඩක් තියෙන්න ඕන.ඕවා ඉතිං ලංකාවේ නම් හැමෝම නොදන්න රහස්..:P

    5cwZD4N.jpg
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,391
    1
    62,016
    113
    Mother Earth
    ලංකට් අඳින්න ඵපා..බිජ්ජ පොඩිවෙනව තවත්.කල්ලො,සුද්දො වගේ බොක්සර් shorts හරි boxer briefs අැඳපන්.අපේ ලංකාවෙ උන් තමා ඔය ගෑණු ජංගි අඳිනව වගේ හිර වෙන්න ලංකට් අඳින්නෙ පොඩි කාලෙ ඉඳන්..ඉතිං ගෑණියෙක්ට හුකා ගන්න හූනු පයිය මදි:rofl:..පැලයක් උනත් වැවෙන්න ඉඩක් තියෙන්න ඕන.ඕවා ඉතිං ලංකාවේ නම් හැමෝම නොදන්න රහස්..:P

    5cwZD4N.jpg

    නෑ බන් මාත් බොක්සර් තමයි අඳින්නේ.:yes:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    matath meka click welathiyenawa :yes::yes:
    pheromones da dn na :baffled:



    attraction eka wedi wenawa,, mama two month and 18days athe gahuwe naha, sigarate biuwe naha, giya sumane eka dawasak berima athe Gahanna una baduwage aswawata over the video call. ita passe adata dawas 5k wenawa gahala.

    agata. hithata mara fit ekak thiyenne, baduwa kiuwa mama enna enna lassana wela amuthu lassanak sexy look ekak thiyala,

    office eke set ekath Holman wela eka parata mokada une kiayal.

    masa dekata 6kg wedi wela.
     

    NoFap

    Member
    Mar 4, 2019
    11
    12
    3
    Universe
    Mental benefits
    • increased happiness
    • boosted confidence
    • increased motivation and willpower
    • lower levels of stress and anxiety
    • heightened spirituality
    • self-acceptance
    • improved attitude and appreciation toward the opposite sex

    Physical benefits
    • higher energy levels
    • muscle growth
    • better sleep
    • improved focus and concentration
    • better physical performance and stamina
    • improved or cured erectile dysfunction
    • improved sperm quality
     

    fkguy

    Well-known member
  • Apr 19, 2018
    680
    448
    63
    චූ එක තියන් ඉන්නෙ චූසනය කරන්න විතරයි ද😂
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    මෙටබොලිසම් එක වැඩි වෙන්වා. වර්ක් ආවුට් හරි බර වැඩ කරනවනම් හොදයි ඇගට
     

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    ගහපන් මචන් උබ ගෑනිත් එක්ක දවස ගානේ හිටියත් එකයි
    ගෑනි නැතිව ඔක කලත් එකයි,
    කලේ නැතනම් වෙන්නෙ ලින්ගික ආසාව ගොඩක් වැඩි වෙලා
    ප්‍රස්න ඇති වෙන්න හිත පොලබවෙන එක :yes:
     
    • Like
    Reactions: Candid-B

    INCORRECT

    Well-known member
  • Jun 13, 2016
    4,344
    3,881
    113
    EARTH
    Fitness එක රැදෙනවා.

    අතේ ගැහුවම නිකුත් වෙන හෝමෝන වලට ඇග ඩල් වෙනවා