මචන් ගෙදර Toilet වළ උතුරන එකට හොද විසදුමක් මොකද්ද ?
මාස 3 කලින් gully bowser එකකින් ගෙනල්ලා ඇද්දා ? ඊට පස්සේ අයිත් full වෙලා ලොකුම අවුල එහා පැත්තේ ගෙදර එකාගේ මිදුලට මායිමේ තාම තියෙන්නේ, පොර නිතරම ඉන්න අමාරුයි ගානවා, අනිත් ගෙවල් වලත් ඔක්කොම toilet වලවල් කුණු ඔක්කොම තියෙන්නේ පොරගේ ගේ පැත්තට වෙන්න,
මගේ වල කලින් මෙහෙම ලග ලග පිරුණේ නෑ, වල ලගම තමා ඉදුල් නාන වතුර යන වලත් තියෙන්නේ එකත් full, එකෙන් අරකට වතුර වෙනවද දන්නෙත් නෑ,
මන් Bio chemical කියලා chemical එකකුත් ගෙනල්ලා දැම්මා එහෙම හොද result එකක් නෑ
අලුත් වලක් කපන්න ලොකු ඉඩක් නැ ගැරිජ් එක ඇතුලේ කපන්න තමා පුළුවන් , අලුත් එකක් කපන්නේ නැතුව තියෙන වලම full හිස් කරලා ඇතුලේ තියෙන ඔක්කොම slug / grease layer ඇදල අයිත් පාවිච්චියට ගන්න පුළුවන් ද ?
නැත්නම් septic tank එකක් අලුතින් ගැරිජ් එක ඇතුලේ බස්සන්න වෙන්නේ. වතුර බොන ලිදත් අඩි 20-25 වගේ දුරින් තියෙන්නේ ගැරිජ් එක ලග ඉදන්,
මේකට විසදුමක් මොකද්ද ?
මාස 3 කලින් gully bowser එකකින් ගෙනල්ලා ඇද්දා ? ඊට පස්සේ අයිත් full වෙලා ලොකුම අවුල එහා පැත්තේ ගෙදර එකාගේ මිදුලට මායිමේ තාම තියෙන්නේ, පොර නිතරම ඉන්න අමාරුයි ගානවා, අනිත් ගෙවල් වලත් ඔක්කොම toilet වලවල් කුණු ඔක්කොම තියෙන්නේ පොරගේ ගේ පැත්තට වෙන්න,
මගේ වල කලින් මෙහෙම ලග ලග පිරුණේ නෑ, වල ලගම තමා ඉදුල් නාන වතුර යන වලත් තියෙන්නේ එකත් full, එකෙන් අරකට වතුර වෙනවද දන්නෙත් නෑ,
මන් Bio chemical කියලා chemical එකකුත් ගෙනල්ලා දැම්මා එහෙම හොද result එකක් නෑ
අලුත් වලක් කපන්න ලොකු ඉඩක් නැ ගැරිජ් එක ඇතුලේ කපන්න තමා පුළුවන් , අලුත් එකක් කපන්නේ නැතුව තියෙන වලම full හිස් කරලා ඇතුලේ තියෙන ඔක්කොම slug / grease layer ඇදල අයිත් පාවිච්චියට ගන්න පුළුවන් ද ?
නැත්නම් septic tank එකක් අලුතින් ගැරිජ් එක ඇතුලේ බස්සන්න වෙන්නේ. වතුර බොන ලිදත් අඩි 20-25 වගේ දුරින් තියෙන්නේ ගැරිජ් එක ලග ඉදන්,
මේකට විසදුමක් මොකද්ද ?
