gindara adu karapan httoමචන් ගෙදර Toilet වළ උතුරන එකට හොද විසදුමක් මොකද්ද ?
මාස 3 කලින් gully bowser එකකින් ගෙනල්ලා ඇද්දා ? ඊට පස්සේ අයිත් full වෙලා ලොකුම අවුල එහා පැත්තේ ගෙදර එකාගේ මිදුලට මායිමේ තාම තියෙන්නේ, පොර නිතරම ඉන්න අමාරුයි ගානවා, අනිත් ගෙවල් වලත් ඔක්කොම toilet වලවල් කුණු ඔක්කොම තියෙන්නේ පොරගේ ගේ පැත්තට වෙන්න,
මගේ වල කලින් මෙහෙම ලග ලග පිරුණේ නෑ, වල ලගම තමා ඉදුල් නාන වතුර යන වලත් තියෙන්නේ එකත් full, එකෙන් අරකට වතුර වෙනවද දන්නෙත් නෑ,
මන් Bio chemical කියලා chemical එකකුත් ගෙනල්ලා දැම්මා එහෙම හොද result එකක් නෑ
අලුත් වලක් කපන්න ලොකු ඉඩක් නැ ගැරිජ් එක ඇතුලේ කපන්න තමා පුළුවන් , අලුත් එකක් කපන්නේ නැතුව තියෙන වලම full හිස් කරලා ඇතුලේ තියෙන ඔක්කොම slug / grease layer ඇදල අයිත් පාවිච්චියට ගන්න පුළුවන් ද ?
නැත්නම් septic tank එකක් අලුතින් ගැරිජ් එක ඇතුලේ බස්සන්න වෙන්නේ. වතුර බොන ලිදත් අඩි 20-25 වගේ දුරින් තියෙන්නේ ගැරිජ් එක ලග ඉදන්,
මේකට විසදුමක් මොකද්ද ?
වලේ වතුර වෙනමම වලකට බස්සන්න. ඒකට දාන්න ඕන හිල් තියන කොන්ක්රීට් වළලු. එළියෙන් පුරවන්න ඕන කළු ගල්, මැටල් වලින්. එතකොට වතුර ටික බැහැල යනව.මචන් ගෙදර Toilet වළ උතුරන එකට හොද විසදුමක් මොකද්ද ?
මාස 3 කලින් gully bowser එකකින් ගෙනල්ලා ඇද්දා ? ඊට පස්සේ අයිත් full වෙලා ලොකුම අවුල එහා පැත්තේ ගෙදර එකාගේ මිදුලට මායිමේ තාම තියෙන්නේ, පොර නිතරම ඉන්න අමාරුයි ගානවා, අනිත් ගෙවල් වලත් ඔක්කොම toilet වලවල් කුණු ඔක්කොම තියෙන්නේ පොරගේ ගේ පැත්තට වෙන්න,
මගේ වල කලින් මෙහෙම ලග ලග පිරුණේ නෑ, වල ලගම තමා ඉදුල් නාන වතුර යන වලත් තියෙන්නේ එකත් full, එකෙන් අරකට වතුර වෙනවද දන්නෙත් නෑ,
මන් Bio chemical කියලා chemical එකකුත් ගෙනල්ලා දැම්මා එහෙම හොද result එකක් නෑ
අලුත් වලක් කපන්න ලොකු ඉඩක් නැ ගැරිජ් එක ඇතුලේ කපන්න තමා පුළුවන් , අලුත් එකක් කපන්නේ නැතුව තියෙන වලම full හිස් කරලා ඇතුලේ තියෙන ඔක්කොම slug / grease layer ඇදල අයිත් පාවිච්චියට ගන්න පුළුවන් ද ?
නැත්නම් septic tank එකක් අලුතින් ගැරිජ් එක ඇතුලේ බස්සන්න වෙන්නේ. වතුර බොන ලිදත් අඩි 20-25 වගේ දුරින් තියෙන්නේ ගැරිජ් එක ලග ඉදන්,
මේකට විසදුමක් මොකද්ද ?
mchang meykai seen eka.. SEPTIC tank ekata kakka pirunata passe , execess water yawanna wenama tank ekak thiyenawane... SEPTIC tank eke kakka pirenna aurudu gaanak yanawa..habai water wala pirena eka ikmanata wenawa..mokada kaalayak giyaama pasa jalayen santrhupatha wenawa..eeta passe kocchara wathura eekata pirunath pasata uranne na,.apeth oya seen ekama una...wathura wala pirila polowata pita daanwa..ookata visaduma water bed.. Search "waterbed for septic tank"
water bed ekedi karanne ara pirunu wathura tika aayeth, pasata mehema hil karapu bata haraha polowata mudaa harinawa.. pasata wadiyenma jalaya uraa ganne uda mattame idang 2 hieght ahtulatha...
View attachment 252091
View attachment 252092
ape nam eka loku batayak damma siduru vidala... kelawara piyana wahala seel karanna... nathnam meeyo batey athulata yanawa. podi siduru godak vidinna.. eeta passe 2 feet waGE KAPALA bate wala daala podi kalu gal daanna...ethakota batey wateta pas wahena eka walakenawa..thats all.... no problem any more...bata gaana wadi weddi wathura polowata distrubution wenawa...
View attachment 252093
before waterbed api 6 month sarayak us karanawa.. dang water bed daala 5 years wage wenawa mokuth case ekak na
mchng ape 9 perch... loku eka batayak 10 feet yawagatta nam athi... bata 2k wath damma nam harime seen ekath hodai machan wade ape perch 10 podi idak thiyenne mulu idamema Buld karala tiyenne ida thiyenne garaj eka thiyena tika thama
ehemda balamu machan normal bass kenekta seen eka kiuwama u karai neda ? bate danna wenne dan concreat top eka ta pahalin neda ? gemak denna wenwa neda ?mchng ape 9 perch... loku eka batayak 10 feet yawagatta nam athi... bata 2k wath damma nam hari
menna wisaduwaමචන් පොලොවේ වතුර මට්ටම වැඩී නම් මේ ටෑන්ක් එකක් දාන්න
කිසි අවුලක් නැතුව අවුරුදු 10ක් විතර පාවිච්චි කරන්න පුලුවන්. Bedfellow Septic Tank කියලා තියෙන්නේ
View attachment 252048View attachment 252049View attachment 252050