මචන් මට ලොකු උදව්වක් ඔනේ
මචන් මගෙ ලෑප් එකේ වයිරස් අව්ලක් නිසා ෆොර්මෑට් කරන්න වෙනවා. මචන් මම මිට කලින් මෙක ෆොර්මෑට් කරලා නෑහෑ. මට ෆොර්මෑට් කරන්න බයයි හරියටම දෑන් දාල තියෙන drivers හොයා ගන්න බෑරි වේයි කියලා. අනිත් එක ඩෙක්ස්ටොප් එක ෆොර්මෑට් කරලා තිබුනට ලෑප් එකක් තාම ෆොර්මෑට් කරලා win 7 install කරල නෑහෑ. මට ත්යෙන්නෙ මෙ drivers අව්ල තම.
මචන් මගෙ ලෑප් එකේ වයිරස් අව්ලක් නිසා ෆොර්මෑට් කරන්න වෙනවා. මචන් මම මිට කලින් මෙක ෆොර්මෑට් කරලා නෑහෑ. මට ෆොර්මෑට් කරන්න බයයි හරියටම දෑන් දාල තියෙන drivers හොයා ගන්න බෑරි වේයි කියලා. අනිත් එක ඩෙක්ස්ටොප් එක ෆොර්මෑට් කරලා තිබුනට ලෑප් එකක් තාම ෆොර්මෑට් කරලා win 7 install කරල නෑහෑ. මට ත්යෙන්නෙ මෙ drivers අව්ල තම.