මචන් මේ කොයින් එකෙන් උබට පුලුවන් උබේ හිගන ජෙපි

lakziro

Well-known member
  • Mar 19, 2018
    394
    581
    93
    1734418964994.png


    ZRO - Layer Zero මෙක තමා මචන් මන් කිව කොයින් එක. බලපන් උබලාට සෙට් නම් ගනින්.

    ATH brake kara eke weekly top eka brake kala. ATH eka uda bottom ekak haduwa. meka niyama bulish sign ekak.
     
    • Like
    Reactions: Mr.Curious

    Mr.Curious

    Well-known member
  • May 22, 2022
    5,413
    5,116
    113
    View attachment 243670

    ZRO - Layer Zero මෙක තමා මචන් මන් කිව කොයින් එක. බලපන් උබලාට සෙට් නම් ගනින්.

    ATH brake kara eke weekly top eka brake kala. ATH eka uda bottom ekak haduwa. meka niyama bulish sign ekak.
    dexscreener eken buy karannada
    Nattm UniSwap gannada ?
    Uniswap eke fees adui da ?
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,850
    9,092
    113
    ulan bator
    Best to buy and keep Solana as it will mostly be next ETH. Would go up to 800$ by the end of 2025.
    Do some research on Solana chain in Dex to grab coins while they are in token form. Can gain massively but risk is also high. Do your own research 🤘
    i brought since 2021 to 2023, with average price $35, sold some to upgrade 2 pc's @ 120. stupidity :rolleyes2:
     

    thalia

    Well-known member
  • Sep 8, 2014
    1,178
    880
    113
    සයිබරේ තමා
    View attachment 243670

    ZRO - Layer Zero මෙක තමා මචන් මන් කිව කොයින් එක. බලපන් උබලාට සෙට් නම් ගනින්.

    ATH brake kara eke weekly top eka brake kala. ATH eka uda bottom ekak haduwa. meka niyama bulish sign ekak.
    airdrop eken set un coin tikk tye, project ekata fund krala tyenwa 250M walata wediye. godk aya kinwa meka hodata perform karai kiyla.

    dexscreener eken buy karannada
    Nattm UniSwap gannada ?
    Uniswap eke fees adui da ?
    oka binance tyenwa
    ------ Post added on Dec 17, 2024 at 1:56 PM