Up
sacrox Well-known member Aug 28, 2011 3,572 1,038 113 Negombo paththe thama Dec 16, 2024 #22 nama daapiya
lakziro Well-known member Mar 19, 2018 394 581 93 Dec 17, 2024 #24 ZRO - Layer Zero මෙක තමා මචන් මන් කිව කොයින් එක. බලපන් උබලාට සෙට් නම් ගනින්. ATH brake kara eke weekly top eka brake kala. ATH eka uda bottom ekak haduwa. meka niyama bulish sign ekak. Reactions: Mr.Curious
ZRO - Layer Zero මෙක තමා මචන් මන් කිව කොයින් එක. බලපන් උබලාට සෙට් නම් ගනින්. ATH brake kara eke weekly top eka brake kala. ATH eka uda bottom ekak haduwa. meka niyama bulish sign ekak.
Mr.Curious Well-known member May 22, 2022 5,413 5,116 113 Dec 17, 2024 #25 lakziro said: View attachment 243670 ZRO - Layer Zero මෙක තමා මචන් මන් කිව කොයින් එක. බලපන් උබලාට සෙට් නම් ගනින්. ATH brake kara eke weekly top eka brake kala. ATH eka uda bottom ekak haduwa. meka niyama bulish sign ekak. Click to expand... dexscreener eken buy karannada Nattm UniSwap gannada ? Uniswap eke fees adui da ?
lakziro said: View attachment 243670 ZRO - Layer Zero මෙක තමා මචන් මන් කිව කොයින් එක. බලපන් උබලාට සෙට් නම් ගනින්. ATH brake kara eke weekly top eka brake kala. ATH eka uda bottom ekak haduwa. meka niyama bulish sign ekak. Click to expand... dexscreener eken buy karannada Nattm UniSwap gannada ? Uniswap eke fees adui da ?
N nppcheguevara Well-known member Feb 13, 2023 8,850 9,092 113 ulan bator Dec 17, 2024 #26 ishanka25 said: Best to buy and keep Solana as it will mostly be next ETH. Would go up to 800$ by the end of 2025. Do some research on Solana chain in Dex to grab coins while they are in token form. Can gain massively but risk is also high. Do your own research Click to expand... i brought since 2021 to 2023, with average price $35, sold some to upgrade 2 pc's @ 120. stupidity
ishanka25 said: Best to buy and keep Solana as it will mostly be next ETH. Would go up to 800$ by the end of 2025. Do some research on Solana chain in Dex to grab coins while they are in token form. Can gain massively but risk is also high. Do your own research Click to expand... i brought since 2021 to 2023, with average price $35, sold some to upgrade 2 pc's @ 120. stupidity
kamal ariyasiri Well-known member Apr 19, 2017 1,449 1,088 113 Matara. Sri lanka Dec 17, 2024 #27 dan bit-coin ekak$ kiyada ban
Mr.Curious Well-known member May 22, 2022 5,413 5,116 113 Dec 17, 2024 #28 kamal ariyasiri said: dan bit-coin ekak$ kiyada ban Click to expand... 100k
thalia Well-known member Sep 8, 2014 1,178 880 113 සයිබරේ තමා Dec 17, 2024 #29 lakziro said: View attachment 243670 ZRO - Layer Zero මෙක තමා මචන් මන් කිව කොයින් එක. බලපන් උබලාට සෙට් නම් ගනින්. ATH brake kara eke weekly top eka brake kala. ATH eka uda bottom ekak haduwa. meka niyama bulish sign ekak. Click to expand... airdrop eken set un coin tikk tye, project ekata fund krala tyenwa 250M walata wediye. godk aya kinwa meka hodata perform karai kiyla. Mr.Curious said: dexscreener eken buy karannada Nattm UniSwap gannada ? Uniswap eke fees adui da ? Click to expand... oka binance tyenwa ------ Post added on Dec 17, 2024 at 1:56 PM
lakziro said: View attachment 243670 ZRO - Layer Zero මෙක තමා මචන් මන් කිව කොයින් එක. බලපන් උබලාට සෙට් නම් ගනින්. ATH brake kara eke weekly top eka brake kala. ATH eka uda bottom ekak haduwa. meka niyama bulish sign ekak. Click to expand... airdrop eken set un coin tikk tye, project ekata fund krala tyenwa 250M walata wediye. godk aya kinwa meka hodata perform karai kiyla. Mr.Curious said: dexscreener eken buy karannada Nattm UniSwap gannada ? Uniswap eke fees adui da ? Click to expand... oka binance tyenwa ------ Post added on Dec 17, 2024 at 1:56 PM