එල එල මගෙන් සුභපැතුම්.සයිට් එක මොකද්ද කියලා pm පාරක් දාෆන් හදලා ඉවර වෙලා. හැබැයි පුතේ උඹ address එක මේකේ post කරන්නනම් එෆා වැරදිලාවත්![]()
මොකද ඔක මුලින්ම SLCERT එකට රපොර්තු කරන්නේ මේකේ ඉන්න හිපාටුවෙක්ම තමා..
![]()
කෝක නැතත් දැන් ඒ ටික නම් වෙයි වගේ





එල එල මගෙන් සුභපැතුම්.සයිට් එක මොකද්ද කියලා pm පාරක් දාෆන් හදලා ඉවර වෙලා. හැබැයි පුතේ උඹ address එක මේකේ post කරන්නනම් එෆා වැරදිලාවත්![]()
මොකද ඔක මුලින්ම SLCERT එකට රපොර්තු කරන්නේ මේකේ ඉන්න හිපාටුවෙක්ම තමා..
![]()





mehe host karanna epa

ekiyanne free hosting walata yanna wei wage.

Onna ohe dapan bang... awlak naha....

උඹලා ශෙයාර් කරද්දි සල්ලි එන්නෙ උඹලට. මං දැම්මොත් සල්ලි මට මේක එහෙමයි හදලා තියෙන්නේ.api share bota salli. apitath deeepiya

අනිත් එව්න්ට පෙන්නන්න මාවම ඉස්සෙල්ලා ඇල්ලයිද දන්නෑ... මට ඒතරම් ලක් එකක් තියෙනවා.ගස් යන්නැති වෙන්න කරපන්
සයිට් කියලා කීයක් තියෙනවද බං... කොහොම අල්ලන්නද ලොල්
