මට "අර වගේ" සයිට් එකක් පටන්ගන්න ඕනෑ.

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
එල එල මගෙන් සුභපැතුම්.
11.gif
සයිට් එක මොකද්ද කියලා pm පාරක් දාෆන් හදලා ඉවර වෙලා. හැබැයි පුතේ උඹ address එක මේ‍කේ post කරන්නනම් එෆා වැරදිලාවත් :no::no::no: මොකද
ඔක මුලින්ම SLCERT එක‍‍‍ට රපොර්තු කරන්නේ මේකේ ඉන්න හිපාටුවෙක්ම තමා.. :rofl:

කෝක නැතත් දැන් ඒ ටික නම් වෙයි වගේ :angry::angry::angry::angry::angry:
 

soopy452000

Well-known member
  • Aug 21, 2006
    2,512
    148
    63
    37
    Malabe
    Hosting one nam kiyapan dennam DMCA ignore karana offshore hosting set karala.PM parak danna machan site eka kiyala :yes: :P
     
    Last edited:

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    මේ ගැන කෝකටත් SLCERTකට්ටියගෙන් අහලා බලන්න ඕනෑ....

    :rolleyes:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    api share bota salli. apitath deeepiya
    උඹලා ශෙයාර් කරද්දි සල්ලි එන්නෙ උඹලට. මං දැම්මොත් සල්ලි මට මේක එහෙමයි හදලා තියෙන්නේ. :frown:
     

    Rovin

    Well-known member
  • Aug 27, 2008
    56,440
    2,081
    113
    ෴*On Earth*෴
    ගස් යන්නැති වෙන්න කරපන් :P
    සයිට් කියලා කීයක් තියෙනවද බං... කොහොම අල්ලන්නද ලොල්
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    ගස් යන්නැති වෙන්න කරපන් :P
    සයිට් කියලා කීයක් තියෙනවද බං... කොහොම අල්ලන්නද ලොල්
    අනිත් එව්න්ට පෙන්නන්න මාවම ඉස්සෙල්ලා ඇල්ලයිද දන්නෑ... මට ඒතරම් ලක් එකක් තියෙනවා. :rofl:
     

    Somapaala

    Well-known member
  • Dec 15, 2010
    12,320
    901
    113
    Kandy
    ubata oka karandama onenam karapan gataluwak na ithin, matath okata atha gahanna hari kasillak thiyanawa eth ithin ganiy daruwayi balaganna kenek nathi nisa me thaama balan inne moko karanne kiyala, nathnam ithin patta adayam maarge aye loweth na