මට උදව්වක් කරන්න පුලුවන්ද ?

kash123

Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle
    මට උදව්වක් කරන්න පුලුවන්ද ?

    දන්න කට්ටිය කියනවද හොද සයිට් එකක්, අවශ්යවෙන ෆොටො වගයක් තියෙනව අප් ලොඩ් කරල තියන්න , කැමති දවසට බලන්නයි,හැබැයි ආරක්ශිත වෙන්නත් ඕන .ෆොල්ඩර් පිටින් ම අප් ලොඩ් කරන්න පුලුවන් නම් වඩා හොදයි.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: SinhaRuba

    Fox C2

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    දන්න කට්ටිය කියනවද හොද සයිට් එකක්, අවශ්යවෙන ෆොටො වගයක් තියෙනව අප් ලොඩ් කරල තියන්න , කැමති දවසට බලන්නයි,හැබැයි ආරක්ශිත වෙන්නත් ඕන .ෆොල්ඩර් පිටින් ම අප් ලොඩ් කරන්න පුලුවන් නම් වඩා හොදයි.
    ah kollage wada;)
     
    • Like
    Reactions: kash123

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    Google Drive ekata upload karanna. ona kalayak tiyganna Puluvn. zip ekk athulata dala upload karapan
     
    • Like
    Reactions: kash123

    kash123

    Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle

    SinhaRuba

    Well-known member
  • May 4, 2012
    1,093
    463
    113
    Matara
    google drive and one drive 2kama use karanawa
    un provide karana hama security feature ekakma wage dala tiyenne
    eth 100%kma safe kiyanna nam ba
    thawa kenek dakkata kamak nathi ewa witharai mama nam dala tiyanne
     
    • Like
    Reactions: kash123