bump

1gb ram tiyena smart phone ganna epa android nam
internal memory also low 8gb kiwwata available 4gb vage ne


33 hodatama wadi ganan (over priced shit)
1GB ram 4ns dan kaale hatiyata madi wenawa e hinda 2GB ekak wath ganna balanna nathtam aduwata thiyena 1GB ekak ganna laaba ekak. HTC eke thiyenawa mama hithanne

mama ganna giye honor 4x 4g ekak eke battery eka seal type nisa gaththe na, HTC brands monawada ban hoda, ekek kiyapanko, wena hoda phone monawada.?![]()
ethakota nam kamak na e price ekataජින්තුවා;18560228 said:අපෝ ඕක චා බන්, ටික දවසක් යනකොට ස්ලෝ වෙනවා පට්ට විදිහට. අපේ එකෙකුත් අරගෙන දැන් විකුණගන්න බැරුව ඉන්නව.


4G ekakma hoyanne 4G sim ekak thiyenawada nathhtam issarahata lagadi wage use karanna hithan innawada?
4G use karannama kiyala adahasak naththam 4G 4n ekakma one wenne na bn..
anith eka sinhagiri hindai bn ganan wadi oya 4n eka naththam normaal kade 24- 25 range eke thiyenne ekath company warranty ekkaethakota nam kamak na e price ekata
http://www.ideabeam.com/mobile/samsung-galaxy-grand-prime-lte-sm-g530f-price.html


oka kade 25 wage wenne oka ganna epa bn lg G2 ekak ganin natham thava tikak salli dala nexus 5 ekak ganin