මට පොඩි උදව්වක් දීපල්ලා කොල්ලනේ

Sniff

Active member
  • Jul 28, 2011
    508
    52
    28
    Sniff's world
    මට පොඩි උදව්වක් දීපල්ලා කොල්ලනේ


    මචන්ලා මට කියපල්ලා samsung galaxy grand prime 4g ෆෝන් එක කොහොමද කියල , අද ගන්න බැලුවේ 33 කිව්වා සිංහගිරි එකෙන් .මොකද උබල කියන්නේ මේ ෆෝන් එක එලකිරිද.
    :lol:







    නොදැක්ක වගේ යන්නේ නැතුව බැනලවත් පල :baffled::baffled:
     

    nVIDIA

    Member
    Nov 11, 2012
    6,682
    1,079
    0
    127.0.0.1
    33 hodatama wadi ganan (over priced shit)
    1GB ram 4ns dan kaale hatiyata madi wenawa e hinda 2GB ekak wath ganna balanna nathtam aduwata thiyena 1GB ekak ganna laaba ekak. HTC eke thiyenawa mama hithanne
     

    Sniff

    Active member
  • Jul 28, 2011
    508
    52
    28
    Sniff's world
    33 hodatama wadi ganan (over priced shit)
    1GB ram 4ns dan kaale hatiyata madi wenawa e hinda 2GB ekak wath ganna balanna nathtam aduwata thiyena 1GB ekak ganna laaba ekak. HTC eke thiyenawa mama hithanne

    mama ganna giye honor 4x 4g ekak eke battery eka seal type nisa gaththe na, HTC brands monawada ban hoda, ekek kiyapanko, wena hoda phone monawada.?;)
     

    ජින්තුවා

    Well-known member
  • Apr 12, 2014
    2,755
    313
    83
    39
    බාර් එකේ
    අපෝ ඕක චා බන්, ටික දවසක් යනකොට ස්ලෝ වෙනවා පට්ට විදිහට. අපේ එකෙකුත් අරගෙන දැන් විකුණගන්න බැරුව ඉන්නව.
     

    nVIDIA

    Member
    Nov 11, 2012
    6,682
    1,079
    0
    127.0.0.1
    mama ganna giye honor 4x 4g ekak eke battery eka seal type nisa gaththe na, HTC brands monawada ban hoda, ekek kiyapanko, wena hoda phone monawada.?;)

    4G ekakma hoyanne 4G sim ekak thiyenawada nathhtam issarahata lagadi wage use karanna hithan innawada?

    4G use karannama kiyala adahasak naththam 4G 4n ekakma one wenne na bn..

    anith eka sinhagiri hindai bn ganan wadi oya 4n eka naththam normaal kade 24- 25 range eke thiyenne ekath company warranty ekka :P ethakota nam kamak na e price ekata

    http://www.ideabeam.com/mobile/samsung-galaxy-grand-prime-lte-sm-g530f-price.html
     
    Last edited:

    Sniff

    Active member
  • Jul 28, 2011
    508
    52
    28
    Sniff's world
    ජින්තුවා;18560228 said:
    අපෝ ඕක චා බන්, ටික දවසක් යනකොට ස්ලෝ වෙනවා පට්ට විදිහට. අපේ එකෙකුත් අරගෙන දැන් විකුණගන්න බැරුව ඉන්නව.

    සිරාවට, :(
    එහෙනම් වැඩේ අත අරින්න වෙනවා මචන් ;)
     

    robaiya

    Member
    Feb 10, 2015
    1,869
    501
    0
    oka kade 25 wage wenne oka ganna epa bn lg G2 ekak ganin natham thava tikak salli dala nexus 5 ekak ganin
     

    Sniff

    Active member
  • Jul 28, 2011
    508
    52
    28
    Sniff's world
    4G ekakma hoyanne 4G sim ekak thiyenawada nathhtam issarahata lagadi wage use karanna hithan innawada?

    4G use karannama kiyala adahasak naththam 4G 4n ekakma one wenne na bn..

    anith eka sinhagiri hindai bn ganan wadi oya 4n eka naththam normaal kade 24- 25 range eke thiyenne ekath company warranty ekka :P ethakota nam kamak na e price ekata

    http://www.ideabeam.com/mobile/samsung-galaxy-grand-prime-lte-sm-g530f-price.html

    na machan dan okkoma 4g hinda thamai mamath 4g ekakata giye. mun ai ban mechchara ganan walata phone wikunanae? mara charter ne ban mama hithuwe sinhagiri eka hodai kiyala, nodakin munge business. Huawei Honor 4X eka gana ube adahasa mokadda, eka hodaida 2GB ram thiyenawa. :lol::lol: