උඹ සයිකෝ වේගෙන එනවා මිනිහෝ
මල්ලිට ඩයිනෝසර් කැබැල්ලක් සෙට් වෙන්න ඕන කියන එකද මේකෙ යටි අරුත![]()
![]()
quote කරලා නෑනේ.අපොයි නැහැ අය්යේ. @PHBhagya ගේ මන්තරය කෙරුවම අනිත් අය බලන විදිහ......
"ඒ කරල තඹ පත සැවුල් කකුලක් තරමට හීං වෙන්න රෝල් කරල. ශරීර මළ බැහැර වන දොරටුවකින් වම් හස්තයේ වෙදඟිල්ල සහ මහපට ඇඟිල්ල පමණක් යොදාගෙන උතුරු දිශාවට හිස සිටින ඉරියව්වකින් සිට
"ඕං.. මහා භාර.. තම්බ පත්ර ලම්භ හස්ත ඒව ගුදඃ පොඃ..."
මන්ත්රය මතුරන ගමං ඇතුල් කරන්න ඕනෙ...." @PHBhagya
අර යට තියන ජගුප්සා ජනක මන්තර කෑල්ල තමයි quote එක .....quote කරලා නෑනේ.![]()
ඕවා කරන්න ගිහින් Anal fissure හැදුනම එයා එයාගෙ ගුරුකම්වලින් ම ඒකත් හොදකරලා දෙනවද දන්නෙ නෑ.අපොයි නැහැ අය්යේ. @PHBhagya ගේ මන්තරය කෙරුවම අනිත් අය බලන විදිහ......
"ඒ කරල තඹ පත සැවුල් කකුලක් තරමට හීං වෙන්න රෝල් කරල. ශරීර මළ බැහැර වන දොරටුවකින් වම් හස්තයේ වෙදඟිල්ල සහ මහපට ඇඟිල්ල පමණක් යොදාගෙන උතුරු දිශාවට හිස සිටින ඉරියව්වකින් සිට
"ඕං.. මහා භාර.. තම්බ පත්ර ලම්භ හස්ත ඒව ගුදඃ පොඃ..."
මන්ත්රය මතුරන ගමං ඇතුල් කරන්න ඕනෙ...." @PHBhagya



ඕවා කරන්න ගිහින් Anal fissure හැදුනම එයා එයාගෙ ගුරුකම්වලින් ම ඒකත් හොදකරලා දෙනවද දන්නෙ නෑ.![]()

අර යට තියන ජගුප්සා ජනක මන්තර කෑල්ල තමයි quote එක .....![]()
හා...හා.... කට වරද්ද ගන්නව එහෙම නෙමෙයි....ඕවා කරන්න ගිහින් Anal fissure හැදුනම එයා එයාගෙ ගුරුකම්වලින් ම ඒකත් හොදකරලා දෙනවද දන්නෙ නෑ.![]()
මේ වගේ ගුරුන්නාන්සේලා තමයි අර සාන්ති කර්ම කරනවා කියලා බවලතුන්ගේ එව්වා මෙව්වා අල්ලන්නේ.........හා...හා.... කට වරද්ද ගන්නව එහෙම නෙමෙයි....
Liyana Eka Hariyatama Liyapan Machan.. Aathal Ekata Liyala Anthimata Kaballawek Set Wei
View attachment 150306
කොල්ලෝ... මම නොකීවයි කියන්න එපා.... සාස්තරේට නිගරු කෙරුවොත් එවනව රැම්සම්වෙයා පිල්ළියක්....මේ වගේ ගුරුන්නාන්සේලා තමයි අර සාන්ති කර්ම කරනවා කියලා බවලතුන්ගේ එව්වා මෙව්වා අල්ලන්නේ.........![]()
කොල්ලෝ... මම නොකීවයි කියන්න එපා.... සාස්තරේට නිගරු කෙරුවොත් එවනව රැම්සම්වෙයා පිල්ළියක්....
ඔයා මොකද මෙතන කරන්නෙ....හිලක් තියෙනව නං මේ වෙලාවෙ ඒකෙක් උනත් කමක් නෑ කියල හසාන් මහත්තයා හිතන්නෙ.![]()
ඔයා මොකද මෙතන කරන්නෙ....
සේරටම කලින් ගිහිල්ල ඔයාගෙ එකවුන්ට් නම්බර් ප්රශ්නෙ විසඳගෙන එන්න.
අනුන්ගෙ ඒවට හොට දාන්න එනව....![]()
හෑ.... ඒ කෝමද පූස එහෙම ගියේ....
මරුවැඩේ..... මොකාවද???GT ඌව ban කරලා.![]()
ආත්මෙ මාරු කරන් එයි දන්. එනකන් බලන් ඉන්නෙ.
මට ටේලර් නංගිව සෙට් වේවා!
මට ටේලර් නංගිව සෙට් වේවා!
මට ටේලර් නංගිව සෙට් වේවා!
මට ටේලර් නංගිව සෙට් වේවා!
මට ටේලර් නංගිව සෙට් වේවා!
මට ටේලර් නංගිව සෙට් වේවා!
මට ටේලර් නංගිව සෙට් වේවා!
මට ටේලර් නංගිව සෙට් වේවා!
මට ටේලර් නංගිව සෙට් වේවා!
අත්ටැට්ටර් ස්ටාර්ට්.....


ඔයා මොකද මෙතන කරන්නෙ....
සේරටම කලින් ගිහිල්ල ඔයාගෙ එකවුන්ට් නම්බර් ප්රශ්නෙ විසඳගෙන එන්න.
අනුන්ගෙ ඒවට හොට දාන්න එනව....![]()
කෝ මේ හොරු....GT ඌව ban කරලා.![]()
ආත්මෙ මාරු කරන් එයි දන්. එනකන් බලන් ඉන්නෙ.