අංකල් ගහලා කෙලවෙලා අංකල්ට කරගහන්න බැරි හින්දා උබට පටවන්න හදනවා වෙන්න බැරි නෑ
responsibility ganna barinam badinna epa bn.

එතකොට මු අව්රුද්දක් විතර මේකේ කෙකර ගගා ගත්ත බයිසිලකෙට මොකද කරන්නේ?![]()

Game kollo athi. Awith set wena ewath athi. Ehema nati ekak hoyaganin.උන්ට කොල්ලොත් ඉන්නවා මචන්..![]()
Uncle gen kellage fb illagena photo eka balala ganna thiranayak ganin.natam aparade kiyala hithunoth
whatsapp photo එහෙම නෑ දාලා. truecaller එකෙත් නෑ ෆොටෝ. fb එකෙත් නෑ හෙව්වට.Munai fugure ekai mulimma poto ekakin balala idapan. Set nattan time waste nokara paduwe idapan.