TLDR
Insurance specially life insurance investment widiyata danna eka loku gain ekak nathi wadak,
habayi ubalata puluwan life insurance ekak danna health expenses cover wena widiyata.
hembirissawak hadunath durdens,nawaloka,ninewells yanna type ekata ekak daganin.
insurance eken e cost eka cover karanwa nam 90% ubata sahenna wasiyi.
salli wala value eka enna enna adu wenwa, investment widiiyata karana eka e handa loku therumak na,
land ekak,
apartment ekak,
gold tikak.
hodata duwana ida thiyena company ekaka shares tikak (hodata duwana ewa ganan)
crypto wala
agri wala
invest karapan.