මන්ත්‍ර ගුරුකම් සම්බන්දව මට වෙච්චි අත්දැ

Lushy

Junior member
  • Sep 29, 2017
    63
    1
    8
    mata help ekak ona.mata Danaganna puluwanda thaba thahadu wala karana ewa athaaa kiala? Thamange partnerwa epa wenna kiala ehema Dewal karanna puluwanda?danna ekek innawanam help ekak diyang.loku udawwak
     

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    උඹල දෙන්න අතර ඇති උන ප්‍රශ්න , ගැටළු මොනවද ?
    ඒවාට හේතු උන කාරණා මොනවද ,
    බුධ්ධ්මත්ව අනලයිස් කරල බලපන් ,
    මොකෙක් වත් හුඋනියම් කරා කියල ගෑනියි මිනිහයි වලි දා ගනී කියල මම නං හිතන්නේ නෑ
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,277
    34,929
    113
    සොහොන් කාලි නෙමෙයි බොල ෆකේ කාලි. මට සොහොන් කාලි මෝහිනී ඔය මොකී අහුවුනත් කෙලලා අරිනවා ෆුකේම මගේ තියෙන් මෝල අමාරුවට. අනේ අම්මපා ඇත්තට තාමත් මේ ෆකේ දේවාල වලට ගුරුන්නාසේලාට අහුවෙන නිවට හැත්තක් ඉන්නවනේ මේ රටේ. කවදා දියුණු වෙයිද බොල මේ රට. ඔය ෆකේ කාලිට කියලා රට දියණු කරවලා දීපල්ලකෝ ඔච්චර වැඩ්ඩෝ ඉන්නවන් මේ රටේ. ආත්ම විශ්වාසයක් නැති අඩු කුලේ පර හැත්ත
     

    Lushy

    Junior member
  • Sep 29, 2017
    63
    1
    8
    Mamanam owa vishwasa karanne naa habai ape thathaa ehema deyak mage affair eka karanna karanna yanawa kiala ape amma qwwa.amma qwwa vidiaata mata mage kollawa epa wenawalu.eyata mawa epa wenawa lu danna ekek innawanam kiapang thawa Dewal thianawa kianna ekaii ahanne.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    සොහොන් කාලි නෙමෙයි බොල ෆකේ කාලි. මට සොහොන් කාලි මෝහිනී ඔය මොකී අහුවුනත් කෙලලා අරිනවා ෆුකේම මගේ තියෙන් මෝල අමාරුවට. අනේ අම්මපා ඇත්තට තාමත් මේ ෆකේ දේවාල වලට ගුරුන්නාසේලාට අහුවෙන නිවට හැත්තක් ඉන්නවනේ මේ රටේ. කවදා දියුණු වෙයිද බොල මේ රට. ඔය ෆකේ කාලිට කියලා රට දියණු කරවලා දීපල්ලකෝ ඔච්චර වැඩ්ඩෝ ඉන්නවන් මේ රටේ. ආත්ම විශ්වාසයක් නැති අඩු කුලේ පර හැත්ත

    ගොඩක් උන් කියනා විදිහට කාලි කියන්නේ කලු මහත පුක තඩි ටන් ලොකු දකුණු ඉන්දියන් ක්ලාස් බඩුවක්. ගොඩක් දෙමලු ආස ඒ වගේ උන්ට. රට කෙසේ වෙතත් පොලු නං දියණු කරවගන්න පුළුවන්...


    මෝහිනී කියන්නේ ඒ ගෑනිගේ දුවෙක් වෙන්න ඇති. ඒකි නං ෆිගර් එක ටිකක් හොඳ පැහැපත් කැල්ල.
     

    Rama2017

    Active member
  • Aug 25, 2017
    537
    106
    43
    උඹ විශ්වාස කළත් නොකළත් ගෙදර අයට විශ්වාසනම් උඹ ඔය වැඩේ කරපං. අපිට හැම තිස්සේම අපේ මතේම ඉන්න බැහැ. අනෙක් අයගේ ඒවත් සැලකිල්ලට ගන්න ඕනේ. එහෙම නැතුව පවුලක් ගෙනියන්න බෑ.