..::[මනුෂ්‍ය-අමනුෂ්‍යන් වෙසෙන හෝටලය(World's Largest Hotel)

Executer

Awrudu Games 2017 - Winners
  • Jan 24, 2013
    19,761
    6,200
    113
    🇨🇦🍁
    ..::[මනුෂ්‍ය-අමනුෂ්‍යන් වෙසෙන හෝටලය(World's Largest Hotel)::..

    qY6n95I.jpg


    මේක තමයි ලෝකේ විශාලතම හෝටලය(කාමර ප්‍රමාණය අනුව) තියෙන්නේ Genting Highlands මැලේසියාවේ. මේකේ නම First World Hotel. මේකේ කාමර 7,351ක :shocked: පමණ ප්‍රමාණයක් තියනවා. 2006දි මේ හෝටලය ප්‍රථම වරට Guinness World Records™ වලට ඇතුලත් වෙනවා කාමර 6,118 තිබ්බ එකල ලොව විශාලතම හෝටලය විදියට, නමුත් 2008දි ලාස් වෙගාස් වල කාමර 7,117ක හෝටලයක් හදනවා The Palazzo කියල, :shocked: ඒ උනාට නැවත 2015 දී tower 2 කියන අලුත් හෝටල් කාමර සංකීර්ණය හදල නැවත Guinness World Records™ වලට ඇතුලත් වෙනවා මේ First World Hotel කියන හෝටලය.

    YMJsfNt.jpg


    මේක තරු 3නේ හෝටලයක්, මේකේ වැඩ කරන්න ඉන්න මුළු crew එක 2,775 :confused:

    මේකේ shopping malls, arcades, dining outlets, casinos, සහ Genting Indoor Theme Park එකක් තියනවා :yes::yes:

    4UyLE92.jpg


    තව ලෝක වාර්තාවක් මේ හෝටලය සතු වෙනවා ඒක තමයි ලෝකේ විශාලතම pillar-less(ආධාරක කණු රහිත) උත්සව ශාලාවක් තියෙනේ මේකේ. මේ ශාලාව වර්ග අඩි 150,000ක්
    මේකේ එකවර guestල 2,000 කට ඉන්න පුළුවන්(banquet-style) හෝ 4,200 කට ඉන්න පුළුවන් (theater-style seating). විදියට :shocked::shocked:

    lm6uYnK.jpg


    මේකේ විශාලතම laundry එකකුත් තියනවා එකේ දවසට රෙදි ටොන් 40ක් හෝදනවලු දළ වශයෙන් ඇදුම් 75,000 :confused:

    3ZjSUSE.jpg


    L5sgGCw.jpg


    evnUVMN.jpg


    6Sib3us.jpg


    UcK9Yjf.jpg


    2sqVrKV.jpg


    i8yKQsO.jpg


    AIfr7vf.jpg


    hg3rOQq.jpg


    FGNlX4r.jpg


    s8Oi9ap.jpg


    PhVt48X.jpg


    SpRN6gI.jpg


    r7QAter.jpg


    Kqm6I3K.jpg


    බලන්න නම් සෑහෙන තැන් තියනවා දවල්ට :P:P රෑට ඉන්න එක තමයි ඉතින් :D:D

    අමනුෂ්‍ය පරිගෘහිත නිසාත් මෙම හෝටලය ප්‍රසිද්දියට පත් වෙලා තියනවා :eek::sorry:
    Malaysiaවල අමනුෂ්‍ය පරිගෘහිත හෝටල් අතරින් ඉදිරියෙන්ම තියන හෝටලයක් මේක :shocked::yes: උබල මැලේසියාවේ රවුමක් ගහනවා නම් මේකත් ඔලුවේ තියාගන්න :D:yes:
    සම්මත විද්‍යා ගවේෂණ වලට පරිබාහිර සිද්දි ඇති වීමට හේතු විදියට සැලකෙන්නේ මේ හෝටලය සුදු කෙළින්නන්ගේ රජ දහනක් වීම ඒ කරුණ නිසා විශාල ලෙස සියදිවි නසාගැනීම් මේ හෝටලයෙන් වාර්තා වෙලා තියනව කියනවා :shocked::sorry:

    y6PS9mC.jpg


    X5rXAnk.jpg


    මේ හෝටලයේ පරණම කාමර සංකීර්ණය වෙන tower 1 එකේ 21 වන තට්ටුව නෑලු ඒකට හේතුව කවුරුත්මේ දන්නේ නෑලු මේක blackjack players ලගේ lucky number එක නිසා අයින් කරලා කියලත් කියනවලු, තව කටකතාවක් තියනවලු මේ තට්ටුවේ කාමරයක ගැහැණු මල සිරුරක් ඇදක් යට තිබිල සෑහෙන දවසකට පස්සෙලු හොයන් තියෙන්නේ :eek::eek: මොකද කාමර බර ගානක් තියන නිසා වැඩ කරන එවුන්ට ඔක්කොම record තියන් ඉන්න බැලූ :sorry:
    තව චීන ගනිකාවකුත් මේ තට්ටුවේ මරල දාල තිබිල තියනවලු :sorry: ඒ වගේම සුදු කෙලිය නිසා සැහෙන පිරිසක් මේක ඇතුලේ මරාගෙන තියනවලු :baffled:

    G1uCJ3u.jpg


    මේ tripadvisor එකේ තිබ්බ review එකක් :baffled::baffled:

    dDdYapB.png


    මේවා නිසා සමහර හෝටල් කාමර අමුත්තන්ට දෙන්නෙත් නෑලු හොටෙලය සම්පුර්නයෙක් බූක් වෙලා තිබ්බත් එකට හේතුව ඒවාට ගියාම guestල ලෙඩ වෙන නිසාලු :eek::eek:

    ඕක තමයි ලෝකේ ලොකුම හෝටලයේ කතා වස්තුව ඉතින් හැබයි මේ අවුරුද්දේ open වෙන්න තියෙන Abraj Kudai සවුදි වල මක්කමේ හදන එකක් :eek::eek: එකේ කාමර 10,000ක් තියනවලු restaurants 70ක් තියන එකක්ලු ඒක හදල ඉවර උනාම ඒක තමයි ලොකුම හෝටලය වෙන්නේ ලෝකෙන්ම :yes::yes: පසුකාලීනව ඒක ගැනත් දාන්නම් ;)

    Y5jOt2o.jpg






    jUcs6.gif

    avatar457531_31.gif
    @Elakiri.com මගේ අනිත් thread ටික මෙතනින් බලාගන්න

    jUcs6.gif
     
    Last edited:

    sanumadu

    Well-known member
  • Dec 13, 2008
    709
    515
    93
    මම First World Hotel එකේ ඉදල තියනව එක රැයක් 2015 දි .
    ඔකේ හොල්මන් තියනව කියලනම් දෑනන් හිට්යේ නැහේ මෙ Post එක දකිනකන්.
    හැබැයි එදා රැ එලිවෙනකන් නින්ද ගියේ නැහැ

    :baffled::baffled::baffled:

    KivKSJL.jpg
     

    Executer

    Awrudu Games 2017 - Winners
  • Jan 24, 2013
    19,761
    6,200
    113
    🇨🇦🍁
    මම First World Hotel එකේ ඉදල තියනව එක රැයක් 2015 දි .
    ඔකේ හොල්මන් තියනව කියලනම් දෑනන් හිට්යේ නැහේ මෙ Post එක දකිනකන්.
    හැබැයි එදා රැ එලිවෙනකන් නින්ද ගියේ නැහැ

    :baffled::baffled::baffled:

    KivKSJL.jpg

    මන් බැලුව මොක්කුද අර snipersල වගේ දෙපැත්තෙන් ඉන්නේ කියල :D :P

    එහෙමද මචං :sorry::sorry: 2015 කියන්නේ tower 2 එකත් ඔපන් කරලා නේද :yes:

    ගොඩක් site වල දාල තිබ්බ guestලට නින්දේ යන්නේ නැති scene එකකුත් :sorry:

    උබ tower 1 ද 2 ද හිටියේ :)