arrange marriage ?
ඇරෙන්ජ්ද නැද්ද වැඩක් නෑ බන්. සේප් එකේ වැඩේ කර ගන්න තමන් දැනගන්න ඕන
arrange marriage ?
මට අසහ්ණෙ නෑ. මම හොඩ ලමයෙක්![]()

Mama tawama unmarried ban.
ubama kiyagattata wadak na.anit hama ekama ubata asahane kiyala kiyanne![]()

ඒ උනාට ටිටී මාත් එක්ක යාලු උනා![]()
uba oya titta mama otana hitiyanam washpa wenawa.hariyata tittage hubbyge yaluwa man wage 
Uba wasana wanthai ..man mae lagadi hithuwa issara mama ahuwa 1 eka sngs hard to punk rock with volume dan man ahanne sidda wela thiyenne gedaradi twinkle twinkle twinkle to hot cross buns nikamatawath man kamathi sng danna bae wife kae gahan enawa podi 1kage mentality owul yai kiyala..
Be single machan

Badapu un godak oya kathawa kiyanawa ban sirawata. But kellata avurudu 5 and half balaporoththu dila dila atha arinna be bn dan. Mama tawa avurudu dekak iwasan inne mata 30 wenakan lide paninna.uba oya titta mama otana hitiyanam washpa wenawa.hariyata tittage hubbyge yaluwa man wage
![]()

Badapu un godak oya kathawa kiyanawa ban sirawata. But kellata avurudu 5 and half balaporoththu dila dila atha arinna be bn dan. Mama tawa avurudu dekak iwasan inne mata 30 wenakan lide paninna.
lide gilila maren nathi wenna jiwat wenna ubai krama hadaganna ona 
එයා හරි හොදයි. මට තේරෙන්නෙ නැත්තේ ඇයි එයාට මිනිස්සු බනින්නෙ කියල![]()

maha awulak nam na.kanu katak tiyana eka tama ekama warada![]()

Badapu un godak oya kathawa kiyanawa ban sirawata. But kellata avurudu 5 and half balaporoththu dila dila atha arinna be bn dan. Mama tawa avurudu dekak iwasan inne mata 30 wenakan lide paninna.
Man badinna kalin badapu un mata advice dunneth man ubata dunna wagemai..man unta kiwe mage affair more than 13n yrs aniwa marry karanna wela thiyenne kiyala
Man badinna kalin badapu un mata advice dunneth man ubata dunna wagemai..man unta kiwe mage affair more than 13n yrs aniwa marry karanna wela thiyenne kiyala
Tahukanna 13 k yalu wela idalath bota ihoma gembar danawanam apitath oya sethema thamai
බැන්දම කෙල්ලො වෙනස් වෙනවද බන්.
ඔය සීන් එක නම් හැමෝම කියනවා
එයා හරි හොදයි. මට තේරෙන්නෙ නැත්තේ ඇයි එයාට මිනිස්සු බනින්නෙ කියල![]()

Godak welawata kae gahanne serious nae kiyala we have a 3yr old son be ( he's actually a honeymoon baby) we got married 26th of Jan 2014 n we become parents on 6th October 2014..
Ow instate podui
Appata. Eka hodai bn honeymoon ma set una eka. Godak dan balana balana thana lamai na ne
Ehema lamai nathi unwa mata ewapan highly.active sukranu atha
Baduwak gahapan yako. Ochcharata amarunam. Kiwwath wage lamai hambunama maseta eka sareda ban wathura maru karanna denne? Mama me kalpana kale hama daama kaden kiri bona eka hodai wage.