මම බෝයි කෙනෙක්.දැන් ඉතින් සමහරු එයි නන්ගි &#35

Dharatha

Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    Mama tawama unmarried ban.

    Uba wasana wanthai ..man mae lagadi hithuwa issara mama ahuwa 1 eka sngs hard to punk rock with volume dan man ahanne sidda wela thiyenne gedaradi twinkle twinkle twinkle to hot cross buns nikamatawath man kamathi sng danna bae wife kae gahan enawa podi 1kage mentality owul yai kiyala..

    Be single machan
     
    Last edited:

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    Uba wasana wanthai ..man mae lagadi hithuwa issara mama ahuwa 1 eka sngs hard to punk rock with volume dan man ahanne sidda wela thiyenne gedaradi twinkle twinkle twinkle to hot cross buns nikamatawath man kamathi sng danna bae wife kae gahan enawa podi 1kage mentality owul yai kiyala..

    Be single machan

    :rofl::rofl: Badapu un godak oya kathawa kiyanawa ban sirawata. But kellata avurudu 5 and half balaporoththu dila dila atha arinna be bn dan. Mama tawa avurudu dekak iwasan inne mata 30 wenakan lide paninna.
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    :rofl::rofl: Badapu un godak oya kathawa kiyanawa ban sirawata. But kellata avurudu 5 and half balaporoththu dila dila atha arinna be bn dan. Mama tawa avurudu dekak iwasan inne mata 30 wenakan lide paninna.

    Man badinna kalin badapu un mata advice dunneth man ubata dunna wagemai..man unta kiwe mage affair more than 13n yrs aniwa marry karanna wela thiyenne kiyala
     

    dildude

    Member
    May 27, 2015
    12,540
    620
    0
    🅷🅴🅰V🅴🅽
    Man badinna kalin badapu un mata advice dunneth man ubata dunna wagemai..man unta kiwe mage affair more than 13n yrs aniwa marry karanna wela thiyenne kiyala

    බැන්දම කෙල්ලො වෙනස් වෙනවද බන්.
    ඔය සීන් එක නම් හැමෝම කියනවා
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    Tahukanna 13 k yalu wela idalath bota ihoma gembar danawanam apitath oya sethema thamai

    Godak welawata kae gahanne serious nae kiyala we have a 3yr old son be ( he's actually a honeymoon baby) we got married 26th of Jan 2014 n we become parents on 6th October 2014..

    බැන්දම කෙල්ලො වෙනස් වෙනවද බන්.
    ඔය සීන් එක නම් හැමෝම කියනවා

    Ow instate podui
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    එයා හරි හොදයි. මට තේරෙන්නෙ නැත්තේ ඇයි එයාට මිනිස්සු බනින්නෙ කියල :rolleyes:

    ඕකි පූසන්ට එක එක ඒව කියනව බල්ලොලු හොඳ මිනිස්සු බනින එක අහන්න දෙයක්යැ. :angry:
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    Baduwak gahapan yako. Ochcharata amarunam. Kiwwath wage lamai hambunama maseta eka sareda ban wathura maru karanna denne? Mama me kalpana kale hama daama kaden kiri bona eka hodai wage.

    Maseta 2 parak withara puluwan 3 k wena welawaluth atha ganige mood anuwa thama..kaden kiri bona eka samanai