මයිල් කපන්න හොද ට්‍රිමර් එකක් කියපල්ලකො

Mr.dark

Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,486
    6,352
    113
    ඇගේනම් සති 3 වගේ යනවා.

    මූනෙනනම් daily razor එකෙන් shave කරන්නේ. hair thick වැඩි නිසා මූනට හරියඒනැහැ veet. shave කරත් දවසින් වැවෙනවා මගේ කොට කොට ඇල්ලුවහම දැනෙන ගානට. ඒ නිසා daily කරනවා.
    මගේ උදේට කැපුව ම හවස් වෙද්දි කොට ඇහු වෙනවා.
    සති තුනක් වගේ නම් අවුලක් නෑ. එ්ත් උබ කියන විදියට ඔ්ක අවුල් මට.
    අයියො😪 මගේ රැවුල තරම් ම ගණයි pubic hair. එ් කියන්නෙ ඔ්ක සෙට් වෙන එකක් නැති වෙයි එහෙනම්
     
    • Like
    Reactions: DragonT

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    na ban shape eke raulath kapanna puluwan


    thanks bokka. model ekak ehema dannawa nam dapan.
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:22 AM


    මුලු ඇගේම පඩි ටික ගිනිගයිද
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:24 AM
    https://buyabans.com/personal-care-items?brand=31


    මුන් ගාව ඉස්සර තිබ්බා දැන් ස්ටොක් ඉවරද කොහෙද. ඔය තියෙන එකකින් බැටරි පවර්ඩ් එකක් ගනින්
     
    • Like
    Reactions: DragonT

    DragonT

    Well-known member
  • May 31, 2019
    610
    582
    93
    Nawalapitiya
    trimmers හරියන්නැහැ බන් veet men hair removal spray එක ගන්න. genital area වලට වෙනම එකක් තියේ නම මතක නැහැ.



    razor එකෙන් ජුන්ඩේ කැපුවහම ingrown hair එනවා. අනික ඇට දෙකේ කපන්න අමාරුයි.
    ------ Post added on Jul 5, 2025 at 7:44 PM
    මේව තියන තැනක් දන්නවාද
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    මගේ උදේට කැපුව ම හවස් වෙද්දි කොට ඇහු වෙනවා.
    සති තුනක් වගේ නම් අවුලක් නෑ. එ්ත් උබ කියන විදියට ඔ්ක අවුල් මට.
    අයියො😪 මගේ රැවුල තරම් ම ගණයි pubic hair. එ් කියන්නෙ ඔ්ක සෙට් වෙන එකක් නැති වෙයි එහෙනම්

    pubic hair වලටනම් සෙට් වෙනවා ගොඩක් වෙලාවට

    මේව තියන තැනක් දන්නවාද

    cosmetic shops, pharmacy
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:30 AM
     
    • Like
    Reactions: DragonT

    DragonT

    Well-known member
  • May 31, 2019
    610
    582
    93
    Nawalapitiya
    Eka parak trimmer eka allala thuwala una @2 🥲

    Dannam shave 🪒 karanawa. Uba cream ekak gapan.
    ඇට වටේ ශේව් කරන්න බෑනෙ ඒකයි ප්‍රස්නෙ

    bump. Philips Trimmer + Gillette razor?

    Philips Trimmer : එකෙන් ට්‍රිම් කරපං.

    Shave කරන්න ඕන තැන් ටික රේසර් එකෙන් ඇදපං. (BIG Leather Shaving Gel Sensitive එක තමා පාවිච්චි කරන්නෙ ශේව් කරන්න)
    thanks
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:32 AM

    ඔන්ලයින් බලන්න ටිමර් තියනවා usb charge කරන්න පුලුවන් . රුපිල් දාහකින් ගන්න පුලුවන්. මම නම් මාස ගානකට ඉස්සෙල්ල. ගත්තා 700/= කට.
    වැඩෙට මරු.
    model ekak hari link ekak hari danna
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:33 AM

    mehemai puthe samahara trimmer walin junda damage wenawa (thuwala wenawa). Philips wage ekak ganna balapan
    ඇත්ත තමයි මගේ ලග පරණ එකක් තියනව ඒකෙන් තුවාල වෙනවා
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:34 AM

    Gillette-Blue-3-Comfort-Disposable-Razor-1-Pack.png

    Man kapanne meken. Full shave ekak daala komarika gaanawa razor burns honda wenna.
    thanks
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:34 AM

    ට්‍ර්මර් එක පොඩ්ඩක් ගවුනත් තුවාල වෙනවනේ. කතුරෙන් කපන්න ගිහාම වෙලා යනවා. රේසර් එකෙන් කොහොමද ඇට 2 මයිල් බාන්නේ? රැලි රැලි තියෙනවනේ හමේ
    ඕක තමා ප්‍රස්නෙ
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:35 AM

    d81e65edcbffaef47d6c14089294cc8d.jpg_720x720q80.jpg_.webp



    AliExpress
    thanks kollo
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:36 AM

    veet ක්‍රිම් එකනම් ගාලා ටිකක් වෙලා තියලා, spatula එකෙන් wipe කරලා දාන්න පුලුවන්.

    spray එක ගාලා ටිකක් වෙලා තියලා, රෙදි කෑල්ලකින් පිහලා දාන්න පුලුවන්.



    නැ. මන්නම් ස්ප්‍රේ එක යූස් කරන්නේ, ක්‍රීම් එක යූස් කරලා නැ.
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:16 AM

    https://www.veet.co.in/en/products/veet-for-men/
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:17 AM
    තෑන්ක්ස් බොක්ක
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:37 AM

    https://buyabans.com/personal-care-items?brand=31


    මුන් ගාව ඉස්සර තිබ්බා දැන් ස්ටොක් ඉවරද කොහෙද. ඔය තියෙන එකකින් බැටරි පවර්ඩ් එකක් ගනින්
    තෑන්ක්ස් බොක්ක
    ------ Post added on Jul 6, 2025 at 10:41 AM
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    තෑන්ක්ස් බොක්ක

    pubic area එකටම specially එන්නේ මේක, නැත්තම් "sensitive" එක.

    https://www.veet.co.uk/products/men...xvxvj1T3G5umQr159frowCjCUe9H5xvATBgpFOBVkdyvR

    යූස් කරන්න හිතන් ඉන්නවනම් මුලින් patch test එකක් කරලා. ඕකේ ඇතුලේ කොලයක් ඇති ඕක යූස් කරන්න හොද නැති අවස්ථා සහ යූස් කරන විදිහ ගැන, ඒකත් හොදට කියවලා ඉන්න.
     
    • Like
    • Love
    Reactions: DragonT and Mr.dark

    DragonT

    Well-known member
  • May 31, 2019
    610
    582
    93
    Nawalapitiya
    pubic area එකටම specially එන්නේ මේක, නැත්තම් "sensitive" එක.

    https://www.veet.co.uk/products/men...xvxvj1T3G5umQr159frowCjCUe9H5xvATBgpFOBVkdyvR

    යූස් කරන්න හිතන් ඉන්නවනම් මුලින් patch test එකක් කරලා. ඕකේ ඇතුලේ කොලයක් ඇති ඕක යූස් කරන්න හොද නැති අවස්ථා සහ යූස් කරන විදිහ ගැන, ඒකත් හොදට කියවලා ඉන්න.
    thank you
     
    • Like
    Reactions: Fiona Dabare

    nuwan9999

    Well-known member
  • Sep 25, 2024
    936
    715
    93
    චු එක අවට සහ කිහිල්ලේ මයිල් කපන්න හොද ට්‍රිමර් එකක් නැද්ද අඩුවට ගන්න?. අනික මට එච්චර සල්ලි නෑ 3000-4000 වගේ අඩු ගානකට ගන්න ඕනි.
    1751801346690.png
     
    • Haha
    Reactions: DragonT

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,010
    18,924
    113
    ට්‍ර්මර් එක පොඩ්ඩක් ගවුනත් තුවාල වෙනවනේ. කතුරෙන් කපන්න ගිහාම වෙලා යනවා. රේසර් එකෙන් කොහොමද ඇට 2 මයිල් බාන්නේ? රැලි රැලි තියෙනවනේ හමේ
    Its a art bro.. if you haven't the skill, use this tool

    1000204898.jpg
     
    • Haha
    Reactions: DragonT

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,115
    113
    අර දෙහිවල පොට් එකට ගිහන් මයිල් බාගනින්කො. උන් සුපිරියට කරනවා වැඩේ. පොඩි ටිප් එකක් දුන්නම ශේක් එකකුත් දෙනවා

    https://www.facebook.com/profile.php?id=61565482856521
     
    Last edited:

    clumsyhulk

    Well-known member
  • Sep 20, 2024
    8,452
    13,045
    113
    🌎
    අර දෙහිවල පොට් එකට ගිහන් මයිල් බාගනින්කො. උන් සුපිරියට කරනවා වැඩේ. පොඩි ටිප් එකක් දුන්නම ශේක් එකකුත් දෙනවා
    milkshakes GIF by Burger Lounge

    බොන්න ෂේක් එකකුත් දෙනවනම් වාසී. මාත් යන්නොනේ