------ Post added on Feb 18, 2022 at 6:20 PMMe tika balala api kathakaramu
Trance (Meka Mulin Balanna) - ඇත්තටම නෙක්ස් ලෙවල්
Home - මේක මම බලපු සුපිරිම එක කියන්න පුළුවන්. කිසිම ෆයිට් එකක් නැ. ඒත් අන්තිමට පිස්සු කොර
Joseph - පට්ටම පහරක්
Kumbalangi Nights
Android Kunjappan Version 5.25 - මේක වෙනම ලෙවල් එකක්. මාර ආමසාවෙන් බැලුවේ. උන් දන්නවා මිනිස්සු ට ඇඩෙන්න දෙන්න ඕනේ පොයින්ට්ස්
K.D - පට්ටම පහරක්
Biriyani - නාකියාගේ බිරියානි ආසාව. පට්ටම
Forensic
Jallikattu
The Priest
Ayyappanum Koshiyum
Kala
Minnal Murali
Charlie - ලස්සනම ලව් ස්ටෝරියක්. ආසම නලුවා. අන්තිම වෙනකල්ම කෙල්ල කොල්ලව හොයනවා. මේක අනිවා බලපන්
Malik - පටට්ම
Joji
Kaanekkaane
Licifer - පට්ටම පහරක්
Asuran , vada chennai , kaithi , ratchasan kohomada e films tika....අඩෝ මම උන්ගේ උපරිම පිස්සෙක්
මලයාලම් විතරක් නෙමේ තෙලිඟු, කන්නඩ, ටැමිල් මේ තුනෙත් ක්රයිම්, ඇක්ෂන් , හොරර් කැටගරි බලපන් IMDB රේටින් 7 / 7.5 ට වගේ වැඩි එව්වා
ආයේ ඉන්ග්රිසි ෆිල්ම් කැලේ
ඉස්සර ආව ගොන් ටයිප් එවා නෙමේ අන්තිම වෙනකල් ස්ටොරිය හිතා ගන්න බැරි ෆිල්ම් දැන් එන්නේ
දැන් ඉංග්රිසි ඒවා හෙන ගොන්
ස්ටෝරියක් නෑ. ඒත් මුන්ගේ එවා පහර
අඩු රෙටින් තියෙන ගොන් එවා බලන්න එපා. හොඳ රෙටින් තියෙන සුපිරි එව්වා බලපන්
මම වැඩියම බැලෙන්නේ බයිස්කෝප් එකෙන් අරන්
තව සිනෙරු එකෙනුත් බලනවා
උන්ගේ ලව් ස්ටෝරි නම් අදටත් කලින් වගේම ගොන්. හැබැයි අනික් කැටගරි වල හිතාගන්න බැරි ඉම්පෘමන්ට් එකක් තියෙනවා
------ Post added on Feb 18, 2022 at 6:20 PM
ratchasanmAsuran , vada chennai , kaithi , ratchasan kohomada e films tika....![]()
Tamil cinema eka den godak improve vela...issara vage gon part nahe...ratchasanm
Meka thama mama malayalam, thelingu balanna hethu una 1ni film eka

Eka eththa oluwata ennema ara parana engillen gahuwama hathakma ganan wisiwenna, ekek 1000ta witharai gemak nethuwa Gahanna kathani,Tamil cinema eka den godak improve vela...issara vage gon part nahe...
Eth ape un thama ara parana films vage kiyala hithan inne...
මුන්ගේ ෆිල්ම් නේද දෙමලුයි බොලිවුඩ් එවුනුයි කොපි කරන්නේ ..බොලිවුඩ් හැත්ත නම් ගූ කරනවා



Born again wala gather ekak yaddi oya film eka dala balen pennanna onaTrance : (meka nm next level)
meka patta mchn
na, okkoma download karala sub ekka balanneUba Dialog TV Channal 1eke reta yana Movie eka Balanawa ne??? Me to..