මලයාලම් ෆිල්ම් බලන උන් කවුද ඉන්නෙ

Giant

Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113


    Elakiri member kenekma daala thibila baluwa…Hollywood vibe eke tiyenne..

    malayalam da danne na :P

    එදා මෙදා තුර බලපු සුපිරිම ෆිල්ම් එකක්

    මේකේ ඩිරෙක්ට් මන් දැක්ක සුපිරිම වැඩ්ඩෙක්
    පොරට පුළුවන් චරිතයක් ගු ගොඩක් කරලා ඒ චරිතෙම සුපිරි වැඩ්ඩෙක් කරන්න
    ඒ එක්කම හිනාවෙන ගමන් අඩවන්න පොර මාර ටැලන්ට් අහ්

    හිතා ගන්න බැරි මූවි එකක්
    ෆයිට් නෑ, හොරර් නෑ, ලව් නෑ, පට්ට ජෝකර්ලා නෑ, ඇට්ටි හැලෙන ලොකේෂන් නෑ
    වැඩිම ලෝකේෂන් 4ක වගේ ෂුට් කරලා ඇති
    මට මතක විදියට පරණයි කියලා ඉන්නේ එකම නළුවයි
    හැබැයි රේටින් 9+
    රෙටින් වගේමයි ෆිල්ම් එකත්

    මේක සිරාවටම මම බලපු පට්ටම ෆිල්ම් එක
    මේක බලනකල් තිබ්බේ චාලි 2015 එක
     
    • Like
    Reactions: Sampi08 and Yee

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    එදා මෙදා තුර බලපු සුපිරිම ෆිල්ම් එකක්

    මේකේ ඩිරෙක්ට් මන් දැක්ක සුපිරිම වැඩ්ඩෙක්
    පොරට පුළුවන් චරිතයක් ගු ගොඩක් කරලා ඒ චරිතෙම සුපිරි වැඩ්ඩෙක් කරන්න
    ඒ එක්කම හිනාවෙන ගමන් අඩවන්න පොර මාර ටැලන්ට් අහ්

    හිතා ගන්න බැරි මූවි එකක්
    ෆයිට් නෑ, හොරර් නෑ, ලව් නෑ, පට්ට ජෝකර්ලා නෑ, ඇට්ටි හැලෙන ලොකේෂන් නෑ
    වැඩිම ලෝකේෂන් 4ක වගේ ෂුට් කරලා ඇති
    මට මතක විදියට පරණයි කියලා ඉන්නේ එකම නළුවයි
    හැබැයි රේටින් 9+
    රෙටින් වගේමයි ෆිල්ම් එකත්

    මේක සිරාවටම මම බලපු පට්ටම ෆිල්ම් එක
    මේක බලනකල් තිබ්බේ චාලි 2015 එක

    චාලි එකේ music , Loacation පට්ට නෙහ්.. 😍
     

    Dexter011

    Well-known member
  • May 19, 2021
    5,530
    10,377
    113
    එදා මෙදා තුර බලපු සුපිරිම ෆිල්ම් එකක්

    මේකේ ඩිරෙක්ට් මන් දැක්ක සුපිරිම වැඩ්ඩෙක්
    පොරට පුළුවන් චරිතයක් ගු ගොඩක් කරලා ඒ චරිතෙම සුපිරි වැඩ්ඩෙක් කරන්න
    ඒ එක්කම හිනාවෙන ගමන් අඩවන්න පොර මාර ටැලන්ට් අහ්

    හිතා ගන්න බැරි මූවි එකක්
    ෆයිට් නෑ, හොරර් නෑ, ලව් නෑ, පට්ට ජෝකර්ලා නෑ, ඇට්ටි හැලෙන ලොකේෂන් නෑ
    වැඩිම ලෝකේෂන් 4ක වගේ ෂුට් කරලා ඇති
    මට මතක විදියට පරණයි කියලා ඉන්නේ එකම නළුවයි
    හැබැයි රේටින් 9+
    රෙටින් වගේමයි ෆිල්ම් එකත්

    මේක සිරාවටම මම බලපු පට්ටම ෆිල්ම් එක
    මේක බලනකල් තිබ්බේ චාලි 2015 එක
    Hridayam balapan home ekata vada eka waasi
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,955
    28,870
    113
    එදා මෙදා තුර බලපු සුපිරිම ෆිල්ම් එකක්

    මේකේ ඩිරෙක්ට් මන් දැක්ක සුපිරිම වැඩ්ඩෙක්
    පොරට පුළුවන් චරිතයක් ගු ගොඩක් කරලා ඒ චරිතෙම සුපිරි වැඩ්ඩෙක් කරන්න
    ඒ එක්කම හිනාවෙන ගමන් අඩවන්න පොර මාර ටැලන්ට් අහ්

    හිතා ගන්න බැරි මූවි එකක්
    ෆයිට් නෑ, හොරර් නෑ, ලව් නෑ, පට්ට ජෝකර්ලා නෑ, ඇට්ටි හැලෙන ලොකේෂන් නෑ
    වැඩිම ලෝකේෂන් 4ක වගේ ෂුට් කරලා ඇති
    මට මතක විදියට පරණයි කියලා ඉන්නේ එකම නළුවයි
    හැබැයි රේටින් 9+
    රෙටින් වගේමයි ෆිල්ම් එකත්

    මේක සිරාවටම මම බලපු පට්ටම ෆිල්ම් එක
    මේක බලනකල් තිබ්බේ චාලි 2015 එක
    Mamath film balana eka nawattela thibbe..meka nikemata baluwa…

    music 😍
     

    Mayaratne

    Well-known member
  • Nov 24, 2014
    3,509
    344
    83
    MALAYALAM KIYANNE PISSUWAK

    Malayalam kiyanne wenamama pissuwak
    ------ Post added on Feb 19, 2022 at 6:13 PM

    එදා මෙදා තුර බලපු සුපිරිම ෆිල්ම් එකක්

    මේකේ ඩිරෙක්ට් මන් දැක්ක සුපිරිම වැඩ්ඩෙක්
    පොරට පුළුවන් චරිතයක් ගු ගොඩක් කරලා ඒ චරිතෙම සුපිරි වැඩ්ඩෙක් කරන්න
    ඒ එක්කම හිනාවෙන ගමන් අඩවන්න පොර මාර ටැලන්ට් අහ්

    හිතා ගන්න බැරි මූවි එකක්
    ෆයිට් නෑ, හොරර් නෑ, ලව් නෑ, පට්ට ජෝකර්ලා නෑ, ඇට්ටි හැලෙන ලොකේෂන් නෑ
    වැඩිම ලෝකේෂන් 4ක වගේ ෂුට් කරලා ඇති
    මට මතක විදියට පරණයි කියලා ඉන්නේ එකම නළුවයි
    හැබැයි රේටින් 9+
    රෙටින් වගේමයි ෆිල්ම් එකත්

    මේක සිරාවටම මම බලපු පට්ටම ෆිල්ම් එක
    මේක බලනකල් තිබ්බේ චාලි 2015 එක
    මෙක බැලුවේ නැ නේ බොලව්
    ------ Post added on Feb 19, 2022 at 6:14 PM

    Hridayam (2022) Sinhala Subtitle (සිංහල උපසිරැසි)​

    View attachment 160980

    February 18, 2022
    FeaturedFilmsMalayalamආදරකතානාට්‍යමයපවුලේ සැමට

    පසුගිය 21 වෙනිදා තිරගතව, මාසයක් යන්නටත් නිමිත්තෙන්, කෝටි 50හේ ආදායමද අභිබවා යමින් 2022 වසරේ පලමු මලයාලම් බ්ලොක්බාස්ටර් චිත්‍රපටයට උපසිරැසියක් අරගෙනයි ආවේ. ඒ තමයි මෝහන්ලාගේ පුත්, Pranav Mohanlaal, Darshana සහ Kalyani Priyadarshan රංගනයෙන් දායක වුනු, Hridayam (හදවත) චිත්‍රපටියට උපසිරැසියක් අරගෙනයි.
    මේ චිත්‍රපටය Romance කියන ශාරණයට අයත් ටීනේජ් චිත්‍රපටයක්. පැය 3කට ආසන්න ප්‍රමාණයක ධාවන කාලයක් ඇති මෙම චිත්‍රපටය ප්‍රධාන වශයෙන් කොටස් 2කින් සමන්විතයි, වසර හතරක කැම්පස් දිවිය සහ ඉන් පසු දිවිය වශයෙන් චිත්‍රපටිය හරි මැදින් බෙදලා තියෙනවා. IMDb දර්ශකය මුදුන් සීමාවකට කරකවා ඇති මෙම චිත්‍රපටය 8.9/10ක අගයක් ලබා ගෙන තියෙනවා. ප්‍රධාන වශයෙන් රංඟන ශිල්පීන් නිසා හිත ආකර්ෂනය වන චිත්‍රපයක් නිසාත්, මෙහි අන්තර්ගතයද සුන්දර නිසාත් බැලුවාට වරදක් නැහැ. රඟැපෑම් වල අඩුපාඩුවක් නම් ඇත්තෙම නෑ.
    අපි හැමෝටම වගේ සුන්දර O/L, A/L දිවි වලින් එකක් හෝ අනිවාරෙන්ම තිබිලා තියෙනවානේ. ඒ වගේම මේකෙ යන්නෙ ඒ වගේම කැම්පස් දිවිය ගැන. රැග් එකේ පටන් මැරයො වෙනකම්ම තියෙනවා. ලස්සන ආදර කථා. ගහ මරා ගැනීම් අතරෙන් දිවෙද්දි එක පාරටම නොහිතන තැන් වලින් ඉතා මධුර ගී රාශියක් Hesham Abdul විසින් මුසු කර තිබෙනවා. ගීත රාශියක් අඩංගු චිත්‍රපටයක් කියලා අපි හැමෝම දන්නා කාරනයක්නේ. විවිධ භාෂා වල ගීත රාශියක් මෙහි අන්තර්ගත වෙනවා වගේම, එක ගීතයක් වත් එකපාර ඉවර කරන්නෙ නම් නෑ. තැන් තැන් වල බෙදලා තියෙන්නෙ හැම එකම. කලින් කීවා වගේම ගීත යම් යම් සිද්ධීන් අතරින් අත් හරින නිසා, ගීත වලට උපසිරැසි නොකරම ඉන්න බැරි වුනා. ඒ නිසා ගීතත් උපසිරැසි ගන්වලා තියෙන්නේ. ඒවගේම මේ චිත්‍රපටය චෙන්නයි වල, KCG තාක්ෂණික විද්‍යාලයේ තමයි රඟපාලා තියෙන්නේ.
    චිත්‍රපටය ඇරඹෙන්නේම රට වටින් කැම්පසය කරා ඇදෙන ශිෂ්‍ය පිරිසකගෙන්. මේ ඔවුන්ගේ පළවෙනි දවස. දැන් අදුන කියාගෙන,කැම්පස් එකට යන ඔවුන්ට සීනියර් කෙනෙක් විසින් අදාල ස්ථාන පෙන්වලා දෙනවා වගේම, අවසානයේ “සීක්‍රට් ඇලී” නම් වූ ස්ථානයක, දොර මංකඩක් පෙන්වලා කියනවා ” මේ දොරෙන් එහා පැත්තෙ තියෙන දේ බලන්න නම් ඔයලගෙ කැම්පස් දිවියේ අවසාන දිනය වෙනකම්ම ඉන්න වෙනවා, එදාට විතරයි මේ දොර ඇරෙන්නෙ කියලා” එයා එහෙම කිව්වම බලන් ඉන්න අපිටත් ඒ දොර එහා පැත්තෙ තියෙන දේ මොකක්ද කියලා බලන්න කුතුහලයක් එනවා.
    මේ කැම්පස් එකේදි තමයි අරුන් නීලකන්ඩන්ට දර්ශනාව මුණ ගැහෙන්නේ. ඉතිං මොවුන්ගේ ආදරය කැම්පස් එක පුරාම දිවෙන එකක් වෙනවා.හැමෝටම තියේවි ඒ වෙන විට කුතුහලයක් කෝ කල්‍යානි කියලා… මොකද මේ වන විට දර්ශනා මුළු චිත්‍රපටයම ආක්‍රමණය කොටහමාර නිසා.ඒත් ඔයාලම ඒ ගැන බලන්න. මං එයා කවුද කියලවත් නොකියා ඉන්නම්. එයත් ලේසි නෑ. චිත්‍රපටිය ගිල ගන්නම සමත් වෙන චරිතයක් ඒකත්.
    තරහ යන හිනා යන රැගින්, යාළුවො අතර වලි, සෙමෙස්ටර්ස් එක්සෑම්ස්, ආදර කථා, වෙන් වීම්, එක් වීම් වගේම දැඩි බල මිතුරු කම්, ඒ හා සමානවම ඉමෝෂනල් සිද්ධීන් රාශියක් මෙහි අන්තර්ගතයි. මම කියනවට වැඩිය ඔයාලම බලන්නකො. ඒ අය එක්ක ඔයාලත් වසර 4ක් ගත කරලා, සීක්‍රට් ඇළී එකේ දොර විවර කරගෙන බලන්න එහෙනම් මොනාද තියෙන්නෙ කියලා.
    thanks for the review
    ------ Post added on Feb 19, 2022 at 6:16 PM
     
    • Like
    Reactions: caltonhp

    Darks3id

    Active member
  • Aug 9, 2021
    124
    111
    43
    mata kiyapan supirima twisting thriller ewa mnwada malayalam tynne ?
    asai balanna. Keepyk balala tynw
     

    dhanuka kumara

    Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    patta...https://www.imdb.com/title/tt11375428/

    maxresdefault-1-4-1024x576.jpg
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,836
    39,823
    113
    Homagama
    elakiri kollane meka balapiyaw. patta film eka yako. Baiscope eke thiyenawa. baganilla. atharinema epa bolaw.
    View attachment 161105

    සුකුමාරන්ගේ මුනේ කටේ ඇදේ නිසා කොච්චර සිරියස් සීන් එකක උනත් ක්‍රින්ජි මුණක් වැටෙන්නේ. තේරිලා නැද්ද
     

    sanjaya1975

    Well-known member
  • Sep 13, 2011
    2,258
    1,725
    113


    චරන එකේ ඊයේ ගියා. Peo TV එකේ තාම බලන්න පුලුවන් .



    Thanneermathan Dinangal (2019) Aka Thanneer Mathan Dhinangal Sinhala Subtitles | පාසල් ප්‍රෙමයේ ආලයෙන් වෑහේ [සිංහල උපසිරැසි]



    ජීවිතයේ අතීත මතක සැමරුම් පෝළිමට ආවර්ජනය කරද්දී හැමෝගෙම හිත් මුලින්ම නැවතෙන්නේ ‘ඉස්කෝලේ ගේට්ටුව ගාව.
    ප්‍රේමය, මිත්‍රත්වය, විනෝදය, ආදරය…
    පාසල් කාලේ කියන්නෙම පිස්සුවක්
    මතක් කරනකොටත් පිස්සු හැදෙන ආදරණීය පිස්සුවක්!
    ආයෙමත් ඉස්කෝලේට ගිහින් වටේ සෙට් එක එක්කහු කරගෙන පිස්සු නටන්න ලැබුණා නම් කියලා හිතුණු වාර අනන්තද?
    ඒ අතීතයේ තමයි අපේ ජීවිතයේ ලස්සනම පාට තැවරිලා තියන්නේ.
    ප්‍රශ්න මැද මිරිකිලා ඉන්න හැම මොහොතකම,
    වේදනාවකින් දුකකින් හදවත පෙලෙන හැම තත්පරයකම,
    අපේ මූණට හිනාවක් ගේන්නේ පාසල් අතීතයේ සුන්දර මගෝඩි වැඩක්…
    අපි තනියම හිනාවෙනවා-තනියම ලැජ්ජා වෙනවා
    ඒ ලස්සන ලෝකෙට තත්පර ගාණකට හරි ආපහු දුවලා යන්න ඇත්නම් කියලා ලතවෙනවා
    ඔව්, හැම මිනිහෙක්ම එහෙමයි!
    තමන්ගේ ඉස්කෝලේ කාලෙට පණටත් වඩා ආදරෙයි…
    මතක තියාගන්න,
    පණ ගැහෙන මනුස්ස ජීවිතයේ ලස්සනම කාලේ, ඉස්කෝලේ කාලේ…
    මේ ඔයාව ආපහු මගෝඩි ඉස්කෝලේ කාලෙට ගෙනියන වෙලාවයි!
    ලිපිය කියවන්න පටන් ගත්තු ඔබට මේ සිනමාපටය ගැන කිසිම අදහසක් නොතියෙන්න පුලුවන්. මීට කලින් නමවත් අහලා නොතියෙන්න ඇති. බාගවිට, චිත්‍රපටය බලන්න කිසිම ආසාවක්වත් නොතියෙන්නත් පුලුවන්. නමුත් මේ ලිපිය කියවලා අවසන් කරන්න. ඒ ඉල්ලීමක්! මොකද, ඔයා මිස් කරගන්න යන්නේ ජීවිතයේ බලපු සුන්දරම සිනමාපටයක්… අන්තිම හරියට යනකොට අදහස සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස් වෙලා තියේවි.
    බොහෝ දෙනෙක් නොදන්නවා වුණාට මේ චිත්‍රපටය ඩිජිටල් රිලීස් වෙනකන් පිස්සුවෙන් වගේ බලාගෙන හිටපු මිනිස්සු සියගාණක් අපේ රටේ ඉන්නවා. කේරළයෙන් ආපු ආරංචිවලට පිස්සු වැටිලා, තවත් ඇබ්බැහියකට මුල පුරන්න ඔවුන් මාස ගාණක් තිස්සේ ආදරයෙන් දතකට මැදගෙන හිටියා. වාසනාවකට දෝ මන් අයිති වෙන්නෙත් ඒ ගොඩට! උන් දන්නවා මේ මලයාලමේ රඟේ!! චිත්‍රපටියේ පිටපත් එළියට ආවේ ගිය වසරේ වුණත් ඉංග්‍රීසි උපසිරැසියක් නොතිබුණු නිසා සබ ගේන්න බැරිව ලත වෙවී හිටියේ. අන්න එතනදි තමයි මුහුණුපොතෙන් මුණ ගැහුණු අපේ කේරළ මිත්‍රයෙක් උපසිරැසියක් නිර්මාණය කළේ. ඉතින් ඒ වෙනුවෙන් නොදුටු මිත්‍රයා Gokul Dinesh ටත් ස්තූතිවන්ත වෙන්න ඕනේ. ඒ කතාවලින් වැඩක් නැහැ. දන්න නොදන්න හැමෝම වෙනුවෙන් ‘අ’යන්නේ ඉඳන්ම පටන් ගන්නම්කෝ එහෙනම්, කතන්දරේ…

    ඩිජිටල් රිලීස් එකක් කවදා එයිද…කවදා එයිද කිය කිය බලන් හිටපු ප්‍රේක්ෂකයන්ව මෙහෙම දිග ලිපියකින් රස්තියාදු කරන එක අපරාධයක්. ඒත් හොඳම හරිය තියන්නේ දැනුයි. මේ යකා තියාගෙන ගුණ කතනය කළාට මෙලෝ රහක් නැති ගොබ්බ චිත්‍රපටියක් කියලා හිතෙනවද?
    ලිපියට ආස හිතිලා ඩේටා පුච්චගෙන ෆිල්ම් බෑවට බැලුවට පස්සේ ලිපිය ලියපු එකාව මරාගෙන කන්න හිතුණ අත්දැකීම් තියෙනවා නේද?
    බය වෙන්න එපා! Thanneer mathan Dinangal කියන්නෙත් එහෙම ලොන්ත පුස් පිච්චර් කෑල්ලක් කියලා හිතෙනවා නම් ඔයාට ගොඩක් වැරදිලා. පහළින් තියන්නේ ඔයාට වැරදුණු බවට සාක්ෂි!
    Comedy | Romance වර්ගීකරණයට අයත්ව පසුගිය ජූලි 26 වෙනිදා කේරළයේ ඉතා සීමිත සිනමාශාලා කිහිපයක පමණක් තිරගත වීම ඇරඹුණු Thanneer mathan Dinangal සිනමාපටය වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම, හද්ද ලෝ-බජට් චිත්‍රපටියක්. පසු නිෂ්පාදන හා ප්‍රචාරණ වියදම්ද ඇතුළු සමස්ත වියදම ඉන්දියානු රුපියල් කෝටි එකහමාරක් වැනි ඉතා අවම පිරිවැයකින් නිමැවුණු මෙය කවුරුත් නොහිතපු විදිහට එකපාරටම මලයාලම් බොක්ස්-ඔෆීසිය දෙවනත් කරන්න පටන් අරගෙන අන්තිමට නැවතුණේ ඉන්දියානු කෝටි 50කට අධික හීනෙන්වත් හිතපු නැති කඩයිමක් පන්නලා! තම 05වන දිනයේදී කේරළය තුළ පමණක් කෝටි 5.5ක ආදායමකට ළඟා වී Blockbuster ලේබලය සමඟින්, අති සාර්ථක ආරම්භයක් ලබා ගත්තා වූ මෙය ප්‍රාන්තීය ආදායම් වාර්තා කීපයක් අලුත් කරන්න පවා සමත් වුණා.
    – එදා මෙදාතුර ඉන්දියානු සිනමා ඉතිහාසයේ මලයාලම් සිනමාපටයක් ලැබූ දහඅටවන වැඩිම ආදායම
    – 2019 වසරේදී තෙවන වැඩිම ආදායම හිමිකර ගත් මලයාලම් සිනමාපටය
    – එම වසරේදීම Overseas ආදායමින් තෙවන වැඩිම මලයාලම් සිනමාපටය
    – මෑතකාලීන කේරළ ලෝ-බජට් සිනමාපටයක් ලැබූ අතිශය වැඩිම ආදායම
    – මෙතෙක් කේරළ ඉතිහාසයේ ගල්ෆ් (GCC) කලාපීය 04 වන වැඩිම ආදායම සහිත මලයාලම් සිනමාපටය
    එම සාර්ථකත්වය නිසාම ගල්ෆ් කලාපය තුළත් කෝටි 12+කට අධික ආදායමක් රැස් කරගන්න හැකි වෙලා තියෙනවා. 25වන දිනය වන විට ඉන්දියානු රුපියල් කෝටි 30 සීමාවට ළඟා වූ අතර 45වන දිනය පසු කළේ ඉන්දියානු රුපියල් කෝටි 50 සීමාව ද පසු කරමිනි. මේ ජනප්‍රියත්වය කෙතරම්ද කියනවා නම්, ගල්ෆ් කලාපීය ආදායමින් වර්තමාන දෙමළ සිනමාවේ සුපිරිතම තාරකාව අජිත් කුමාර්ගේ NerKonda Paarvai සිනමාපටය පවා දෙවන ස්ථානයට ඇද දමන්න මේ ලෝ-බජට් මලයාලම් චිත්‍රපටයට හැකියාව ලැබුණා. වියදමට සාපේක්ෂව මෑතකාලීන වැඩිම profitable දකුණු ඉන්දියානු සිනමාපටය වූයේත් මෙයමයි. මෙහි බලපෑම නිසාම ටොවිනෝ තෝමස්ගේ අතිශය බලාපොරොත්තු සහගත Kalki සිනමාපටයට පවා උරුම වුණේ දරුණු පරාජයක්! Margam Kali, Ambili, Porinju Mariyam Jose වැනි සමකාලීන ප්‍රාන්ත චිත්‍රපටයන්ට උරුම වුණෙත් ඒ සෙතේමයි. පහුගිය දවස්වල කේරළය පුරා ඇතිවුණු ගංවතුර තත්වය නොතිබෙන්න මීටත් වඩා අතිශය ඉහළ ආදායමකට යමින් මම්මුතිගේ වැඩිම ආදායම්ලාභී Madhura Raja චිත්‍රපටයට බොහෝ ආසන්න වෙන්නත් ඉඩකඩ තිබුණා.
    කෝටි 1.65කින් නිමැවී….
    වියදම මෙන් 40x ගුණයකටත් වඩා වැඩි ආදායමක් ලබමින්…
    වසරේ තෙවන වැඩිම ආදායම ලද මලයාලම් සිනමාපටය ලෙස අබිසෙස් ගැන් වී
    රජ ගමනේ තිරගත වූ Thanneer mathan Dinangal සිනමාපටය එදාමෙදා’තුර කේරළ සිනමා ඉතිහාසයේ නොමැකෙන සංදිස්ථානයක් විදිහට හැඳින්වුව ද වරදක් නැහැ.
    8.8ක් වැනි අතිශය ඉහළ අගයකට IMDb මීටරය කරකවන්න ගමන්
    97% Google පරිශීලක මනාපයක් හා 96% Facebook පරිශීලක මනාපයකට
    උරුමකම් කියමින් අපව බොහෝ කාලෙකින් විඳිය හැකි සුන්දරතම ආදරයකට රැගෙන යන්නා වූ මෙම සොඳුරු සිනමා සිත්තම ලාංකේය සිනමා රසික රසිකාවියන් අතරේ ද නවතම උන්මාදගත පුරාවෘත්තයක් වනවා, නොඅනුමානයි.
    
    මේ චිත්‍රපටියේ පෝස්ටරයක් දැක්කත් හැමෝටම පේන දෙයක් තමයි, එච්චර තාරකා ගුණයක් නැති කාස්ට් එකක් තමා දකින්න තියන්නේ. Vineeth Sreenivasaට රංගනයෙන් යම් තරමක ජනප්‍රියත්වයක් තිබුණට, මිනිහත් මේ ආසන්න කාල සීමාවෙදි මිනිස්සු අතරට ආවේ නෑනේ. අනික කේරළයේ අනිත් නලුවන්ට සාපේක්ෂව විනීත් එච්චරම ප්‍රබල නලුවෙකුත් නෙමෙයි. එහෙනම් කොහොමද දෙයියනේ, වියදම වගේ තිස්පස් ගුණයකටත් වැඩි ආදායමක් හොයාගත්තේ? මේ හැමදෙයකටම මුල තාම අවුරුදු දහඅටවත් පැනලා නැති කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි කියලා කිව්වොත් විශ්වාස කරනවද??
    2019 වසරේ පළවෙනිම මලයාලම් බ්ලොක්බස්ටරය, Kumbalangi Nights හි ෆ්‍රැන්කිගේ චරිතය පණ පොවපු පොඩි කොල්ලා මැතිව් තෝමස්! Thanneer mathan Dinangal කියන්නේ මැතිව්ගේ දෙවෙනි චිත්‍රපටයයි. පළවෙනි ෆිලුමත් 50+ Cr දෙවෙනි ෆිලුමත් 50+ Cr තුන්වෙනි ෆිලුමත් 50+cr මිනිහා ක්ෂේත්‍රයට ඇවිත් තියන්නේ නියම නාඩියක් අල්ලගෙන. ඔහු ජේසන්ගේ චරිතයට රංගනයෙන් දායක වෙද්දී චිත්‍රපටියේ අනෙක් ප්‍රධාන චරිතයට පණ පොවන්නේ Anaswara Rajan. බොරු බයිලා නැතිව කියනවා නම්, මේ ලෝ බජට් චිත්‍රපටිය හීනෙන්වත් හිතපු නැති තරම් ඉහළට ඔසවා තබන්න වැඩිපුරම දායකත්වය දුන්නෙත් මේ හිච්චි කෙල්ලමයි! ඇයගේ තෙවන සිනමා රංගනය… හැබැයි දැනටමත් ඉන්දියාවෙන් බාගයකගේ අලුත්ම Crush එක වෙලා. චිත්‍රපටය බලලා ඉවර වුණාම තමුන්නාස්සේලාටත් වෙන්නේ ඒ සෙතේමයි. කියුට් ගතියටයි ඒ හිනාවටයි කාටද දෙයියනේ හිත යන්නේ නැත්තේ? මෑතකදි ආපු Oru Adaar Love හි ඇස් ගහන කෙල්ල වගේ නෙමෙයි. මෙයා රඟපාන්නත් දන්නවා හොඳේ. අන්තර්ජාලයේ සඳහන් වෙලා තිබුණු ආකාරයට දැනටම තවත් චිත්‍රපට හයකට ආසන්න සංඛ්‍යාවකට ආරාධනා ලැබිලලු.
    එතකොට අපේ ඩිරෙක්ටර් උන්නැහේ. නමින් ගිරිෂ්. තිර පිටපත් රචනයත් මොහුමයි. ගිය අවුරුද්දේ Mookuthi නමින් කරපු ෂෝට් ෆිල්ම් එකකට පස්සේ කෙලින්ම බැහැලා තියන්නේ මේ වැඩේට.
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    sanjaya1975

    Well-known member
  • Sep 13, 2011
    2,258
    1,725
    113
    අන්තර්ජංජාලේ පීර පීරා මේ ගැන තොරතුරු හොයද්දි හරි අපූරු Connections වගයක් ගැනත් විස්තර හම්බුණා. චිත්‍රපටිය බලද්දි පොඩ්ඩක් මේ ගැනත් සෝදිසියෙන් ඉන්නකෝ. නිවින් සහ නස්‍රියා ප්‍රධාන චරිත රඟපාපු Neram (2013) මතකයි නේද? පැය විසිහතරෙන් පොළී රාජට සල්ලි ගෙවලා තමන්ගේ පෙම්වතියව බේරගෙන මස්සිනා ඉල්ලපු සල්ලිත් හොයලා දෙන්න සිද්ධ වුණු රැකියාවිරහිත තරුණයා! අන්න ඒ ෆිලුමේ අන්තිමට යන්නේ හරි ලස්සන සිංදුවක්. “පිස්ටා සුමා කිරා යේ පිස්ටා සුමා කිරා..” විමසිල්ලෙන් බැලුවොත් පෙනේවි, අන්න ඒ සිංදුව ප්ලේ වෙනවා කෑම්ප් එක ළඟදී. ඊළඟට ස්ටෙෆීට කෝල් කරන අතරතුරේ ජේසන් කියන සිංදුව තියන්නේ ටොවිනෝයි ‍ඵෙශ්වර්යයි එකතු වෙලා අපිව පිස්සු වට්ටපු Mayaanadhi (2017) චිත්‍රපටියේ.
    “මේ සාදික්කා උයනේදී…
    ඔබ මා දිහා බලා ඉන්නා විලාසය, ඕ හෝ!
    පාට පාටින් සමනල් රෑනක්
    පියඹන්නා වාගෙයි,
    මොනාදෝ අමුත්තක් තියෙනවාදෝ මගේ හැසිරීමේ “
    සංගීතමය පැත්ත ගැන කතා කළොත්, චිත්‍රපටියේ මුලු ඇල්බම් එකම දවස් ගාණක් එකදිගට අහන්න පුලුවන් ලස්සනක් තියන්නේ. විශේෂයෙන්ම Jaathikkathottam ගීතය සමාජ මාධ්‍ය තුළ අතිශය ජනප්‍රියත්වයට පත් වුණා. විනීත් ස්‍රීනිවාසන්, විද්‍යාධරන් මාස්ටර් වැනි ප්‍රවීණයන් පිරිසක් ගායනයෙන් දායක වෙද්දි SoundTrack ඇල්බමය ජස්ටින් වර්ගීස්ගේ. මේ ලිපිය කියවන හැමෝටම ආරාධනා කරනවා යූ ටියුබ් පැත්තට ගිහින් Jaathikkathottam ගීතය අනිවාර්යෙන්ම අහන්න කියලා. ඒ විෂුවල් එකේ ඉඳන්ම අපි ආදරේ කරන මලයාලම පිරිලා තියෙනවා! කේරළ පාසල් සිසුන් අතරේ මෙය දැන් උන්මාදයක් ගාණයිලු. ඇත්තම කිව්වොත් පොතේ හැටියට, මමුක්කාගේ Unda සිනමාපටයට පස්සේ නැවතත් මලයාලම් බොක්ස්-ඔෆීසිය රත් කරන්න තිබුණේ Onam උත්සවයට සමගාමීව තිරගත කළ Mohanlal ගේ Ittymani: Made in China හා Prithviraj ගේ Brothers Day චිත්‍රපට ද්විත්වයයි. ඒත් ඉතින් කවුරුත් නොහිතපු විදිහට මේක මැද්දට පැන්නනේ! දැන් යන කසුකුසුවේ හැටියට මෙහි Remake එකකුත් ළඟදීම දැක ගන්න ලැබේවි. බොහෝ දුරට දමිළ හෝ හින්දි භාෂාමය නිර්මාණයක් වෙන්න ඉඩ තියෙනවා. කොහොම නමුත් ඒ ගැන නිල තොරතුරක් තවමත් වාර්තා වී නැහැ.

    මීදුම මැදි කරගෙන ඈත කඳු යායෙන් හමා එන හීතල හුළඟක් ඇඟේ වැදෙද්දී කොළ පාට තුරු වියන් ගොන්නකින් පිණි බිඳු බේරෙන හරිත පැහැ අසිරිමත් කේරළය… කොළපාට පෙඳ පාසිවලින් වැහුණු නිල් කැටයක් වන් ජලාශයක් මැද්දේ පෙම් කෙළින ආදරණීය පෙම්වත්තු…. මේ ලෝකයේ හැම මලයාලම් ආදරවන්තයෙක්ම වශී වුණේ අන්න ඒ සුන්දරත්වයටයි. ඒ නිසාමදෝ ලංකාවේ නූතන තරුණ පරම්පරාව ඇතුළේ උන්මාදගත ඇබ්බැහියක් බවට මලයාලම් සිනමාව පත්වෙලා තියෙනවා. මගේ පෞද්ගලික අදහසේ විදිහට එම ඇබ්බැහියේ කූඨප්‍රාප්තිය තමයි නිවින්ගේ Premam!
    Thanneer mathan Dinangal තුළිනුත් හැමදෙනාම බලාපොරොත්තු වුණේ තවත් ප්‍රේමම් චිත්‍රපටයක්…
    මාස ගණනක් පුරාවට ආදරයෙන් මතක් කරන්න පුලුවන් සිනමා උන්මාදයක්…
    එකපාරක් දෙපාරක් නෙමෙයි, සිය වතාවක් වුණත් එපා නොවී බලන්න පුලුවන් රූපමය චාරිකාවක්…
    බලන බලන වාරයක් පාසා තෝන්දු මාන්දු වෙලා යන සුන්දර ප්‍රේමයක්…
    පිටු ගණනින් විචාර ලියන්න පුලුවන්, පේළි ගණනින් සඳැස් නිසඳැස් පුරවන්න පුලුවන් ඇබ්බැහියක්…
    හිතට අවංකයෙන්ම කිව්වොත් මේ ලිපිය අවස්ථාව වෙද්දී මන් මෙය දෙපාරක් නරඹලා අවසානයි. ඒත් තාමත් මදි, එක්කෝ අද රෑට නැත්නම් හෙට දිහාවේ ආයෙත් බලාවි.
    ඔබ සොයන මලයාලම සහ ඔබ සොයන ආදරය මෙම චිත්‍රපටය ඇතුළේ තියෙනවා මිත්‍රවරුනි. කෝටි පනහකට අධික ආදායම වගේම Twitter, Wikipedia අඩවි පුරා ලියැවුණු පතරංග රචනා පේළි ඊට සාක්ෂි දරනවා. විශ්වාස නැත්නම් පොඩි සෝදිසියක් දාලා එන්න!
    දැන් ඇති වගේ නේද? මන් හිතනවා, සවිස්තරාත්මක ලිපියක් ලියවෙන්න ඇති කියලා. Thanneer mathan Dinangal කියන්නේ හැමදාම දකින එකම වට්ටෝරුවේ සීනිබෝල ෆිලුමක් නොවන විත්තිය ලිපිය කියවපු ඔබට දැන් තේරෙනවැතිනේ. එහෙනම් තවත් දික්ගස්සන්නේ නැහැ. අදහස්, උදහස් ඔක්කොම පහළ කොමෙන්ට් තීරයේ කොටාගෙන යන්න.

    කෝටි එකහමාරකින් හදපු ලෝ-බජට් චිත්‍රපටියක් තාම ඉස්කෝලේ යන කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි එකතු වෙලා කෝටි 50කටත් එහා ආදායමක් ලැබෙන්න දිවේවවා නම්,
    Premam ට පසු වැඩිම ආදරණීය ප්‍රතිචාර ලැබුණු මලයාලම් චිත්‍රපටයට බවට වාර්තාපොත් අලුත් කරමින් ඉන්දියාව හා ගල්ෆ් කලාපය පුරා Box-Office ලැව්ගින්නක් ඇති කළා නම්,
    මාස ගණනාවක් එකදිගට දකුණු ඉන්දීය සමාජ මාධ්‍ය අවකාශයේ නවතම උන්මාදගත ප්‍රේමය බවට පත් වූයේත් එය ම නම්,
    හිතෙන්නැත්ද ඒ සිනමාපටයේ මොනාහරි විශේෂයක් තියෙනවැති කියලා?
    දැනෙන්නැත්ද ඒ සිනමාපටය මිනිස්සුන්ගේ හදවතටම කිඳා බැහැලා කියලා?
    මතක තියාගන්න,
    පණ ගැහෙන මනුස්සයන්ගේ ජීවිතයේ ලස්සනම කාලේ, ඉස්කෝලේ කාලේ.
    එතකොට ඉස්කෝලේ කාලේ ආදරේ..?
    හ්ම්, ඒ ගැන චිත්‍රපටය බැලුවට පස්සේ කතා කරමු!
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,332
    1
    101,190
    113
    34
    Kalutara


    චරන එකේ ඊයේ ගියා. Peo TV එකේ තාම බලන්න පුලුවන් .


    Thanneermathan Dinangal (2019) Aka Thanneer Mathan Dhinangal Sinhala Subtitles | පාසල් ප්‍රෙමයේ ආලයෙන් වෑහේ [සිංහල උපසිරැසි]



    ජීවිතයේ අතීත මතක සැමරුම් පෝළිමට ආවර්ජනය කරද්දී හැමෝගෙම හිත් මුලින්ම නැවතෙන්නේ ‘ඉස්කෝලේ ගේට්ටුව ගාව.
    ප්‍රේමය, මිත්‍රත්වය, විනෝදය, ආදරය…
    පාසල් කාලේ කියන්නෙම පිස්සුවක්
    මතක් කරනකොටත් පිස්සු හැදෙන ආදරණීය පිස්සුවක්!
    ආයෙමත් ඉස්කෝලේට ගිහින් වටේ සෙට් එක එක්කහු කරගෙන පිස්සු නටන්න ලැබුණා නම් කියලා හිතුණු වාර අනන්තද?
    ඒ අතීතයේ තමයි අපේ ජීවිතයේ ලස්සනම පාට තැවරිලා තියන්නේ.
    ප්‍රශ්න මැද මිරිකිලා ඉන්න හැම මොහොතකම,
    වේදනාවකින් දුකකින් හදවත පෙලෙන හැම තත්පරයකම,
    අපේ මූණට හිනාවක් ගේන්නේ පාසල් අතීතයේ සුන්දර මගෝඩි වැඩක්…
    අපි තනියම හිනාවෙනවා-තනියම ලැජ්ජා වෙනවා
    ඒ ලස්සන ලෝකෙට තත්පර ගාණකට හරි ආපහු දුවලා යන්න ඇත්නම් කියලා ලතවෙනවා
    ඔව්, හැම මිනිහෙක්ම එහෙමයි!
    තමන්ගේ ඉස්කෝලේ කාලෙට පණටත් වඩා ආදරෙයි…
    මතක තියාගන්න,
    පණ ගැහෙන මනුස්ස ජීවිතයේ ලස්සනම කාලේ, ඉස්කෝලේ කාලේ…
    මේ ඔයාව ආපහු මගෝඩි ඉස්කෝලේ කාලෙට ගෙනියන වෙලාවයි!
    ලිපිය කියවන්න පටන් ගත්තු ඔබට මේ සිනමාපටය ගැන කිසිම අදහසක් නොතියෙන්න පුලුවන්. මීට කලින් නමවත් අහලා නොතියෙන්න ඇති. බාගවිට, චිත්‍රපටය බලන්න කිසිම ආසාවක්වත් නොතියෙන්නත් පුලුවන්. නමුත් මේ ලිපිය කියවලා අවසන් කරන්න. ඒ ඉල්ලීමක්! මොකද, ඔයා මිස් කරගන්න යන්නේ ජීවිතයේ බලපු සුන්දරම සිනමාපටයක්… අන්තිම හරියට යනකොට අදහස සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස් වෙලා තියේවි.
    බොහෝ දෙනෙක් නොදන්නවා වුණාට මේ චිත්‍රපටය ඩිජිටල් රිලීස් වෙනකන් පිස්සුවෙන් වගේ බලාගෙන හිටපු මිනිස්සු සියගාණක් අපේ රටේ ඉන්නවා. කේරළයෙන් ආපු ආරංචිවලට පිස්සු වැටිලා, තවත් ඇබ්බැහියකට මුල පුරන්න ඔවුන් මාස ගාණක් තිස්සේ ආදරයෙන් දතකට මැදගෙන හිටියා. වාසනාවකට දෝ මන් අයිති වෙන්නෙත් ඒ ගොඩට! උන් දන්නවා මේ මලයාලමේ රඟේ!! චිත්‍රපටියේ පිටපත් එළියට ආවේ ගිය වසරේ වුණත් ඉංග්‍රීසි උපසිරැසියක් නොතිබුණු නිසා සබ ගේන්න බැරිව ලත වෙවී හිටියේ. අන්න එතනදි තමයි මුහුණුපොතෙන් මුණ ගැහුණු අපේ කේරළ මිත්‍රයෙක් උපසිරැසියක් නිර්මාණය කළේ. ඉතින් ඒ වෙනුවෙන් නොදුටු මිත්‍රයා Gokul Dinesh ටත් ස්තූතිවන්ත වෙන්න ඕනේ. ඒ කතාවලින් වැඩක් නැහැ. දන්න නොදන්න හැමෝම වෙනුවෙන් ‘අ’යන්නේ ඉඳන්ම පටන් ගන්නම්කෝ එහෙනම්, කතන්දරේ…

    ඩිජිටල් රිලීස් එකක් කවදා එයිද…කවදා එයිද කිය කිය බලන් හිටපු ප්‍රේක්ෂකයන්ව මෙහෙම දිග ලිපියකින් රස්තියාදු කරන එක අපරාධයක්. ඒත් හොඳම හරිය තියන්නේ දැනුයි. මේ යකා තියාගෙන ගුණ කතනය කළාට මෙලෝ රහක් නැති ගොබ්බ චිත්‍රපටියක් කියලා හිතෙනවද?
    ලිපියට ආස හිතිලා ඩේටා පුච්චගෙන ෆිල්ම් බෑවට බැලුවට පස්සේ ලිපිය ලියපු එකාව මරාගෙන කන්න හිතුණ අත්දැකීම් තියෙනවා නේද?
    බය වෙන්න එපා! Thanneer mathan Dinangal කියන්නෙත් එහෙම ලොන්ත පුස් පිච්චර් කෑල්ලක් කියලා හිතෙනවා නම් ඔයාට ගොඩක් වැරදිලා. පහළින් තියන්නේ ඔයාට වැරදුණු බවට සාක්ෂි!
    Comedy | Romance වර්ගීකරණයට අයත්ව පසුගිය ජූලි 26 වෙනිදා කේරළයේ ඉතා සීමිත සිනමාශාලා කිහිපයක පමණක් තිරගත වීම ඇරඹුණු Thanneer mathan Dinangal සිනමාපටය වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම, හද්ද ලෝ-බජට් චිත්‍රපටියක්. පසු නිෂ්පාදන හා ප්‍රචාරණ වියදම්ද ඇතුළු සමස්ත වියදම ඉන්දියානු රුපියල් කෝටි එකහමාරක් වැනි ඉතා අවම පිරිවැයකින් නිමැවුණු මෙය කවුරුත් නොහිතපු විදිහට එකපාරටම මලයාලම් බොක්ස්-ඔෆීසිය දෙවනත් කරන්න පටන් අරගෙන අන්තිමට නැවතුණේ ඉන්දියානු කෝටි 50කට අධික හීනෙන්වත් හිතපු නැති කඩයිමක් පන්නලා! තම 05වන දිනයේදී කේරළය තුළ පමණක් කෝටි 5.5ක ආදායමකට ළඟා වී Blockbuster ලේබලය සමඟින්, අති සාර්ථක ආරම්භයක් ලබා ගත්තා වූ මෙය ප්‍රාන්තීය ආදායම් වාර්තා කීපයක් අලුත් කරන්න පවා සමත් වුණා.
    – එදා මෙදාතුර ඉන්දියානු සිනමා ඉතිහාසයේ මලයාලම් සිනමාපටයක් ලැබූ දහඅටවන වැඩිම ආදායම
    – 2019 වසරේදී තෙවන වැඩිම ආදායම හිමිකර ගත් මලයාලම් සිනමාපටය
    – එම වසරේදීම Overseas ආදායමින් තෙවන වැඩිම මලයාලම් සිනමාපටය
    – මෑතකාලීන කේරළ ලෝ-බජට් සිනමාපටයක් ලැබූ අතිශය වැඩිම ආදායම
    – මෙතෙක් කේරළ ඉතිහාසයේ ගල්ෆ් (GCC) කලාපීය 04 වන වැඩිම ආදායම සහිත මලයාලම් සිනමාපටය
    එම සාර්ථකත්වය නිසාම ගල්ෆ් කලාපය තුළත් කෝටි 12+කට අධික ආදායමක් රැස් කරගන්න හැකි වෙලා තියෙනවා. 25වන දිනය වන විට ඉන්දියානු රුපියල් කෝටි 30 සීමාවට ළඟා වූ අතර 45වන දිනය පසු කළේ ඉන්දියානු රුපියල් කෝටි 50 සීමාව ද පසු කරමිනි. මේ ජනප්‍රියත්වය කෙතරම්ද කියනවා නම්, ගල්ෆ් කලාපීය ආදායමින් වර්තමාන දෙමළ සිනමාවේ සුපිරිතම තාරකාව අජිත් කුමාර්ගේ NerKonda Paarvai සිනමාපටය පවා දෙවන ස්ථානයට ඇද දමන්න මේ ලෝ-බජට් මලයාලම් චිත්‍රපටයට හැකියාව ලැබුණා. වියදමට සාපේක්ෂව මෑතකාලීන වැඩිම profitable දකුණු ඉන්දියානු සිනමාපටය වූයේත් මෙයමයි. මෙහි බලපෑම නිසාම ටොවිනෝ තෝමස්ගේ අතිශය බලාපොරොත්තු සහගත Kalki සිනමාපටයට පවා උරුම වුණේ දරුණු පරාජයක්! Margam Kali, Ambili, Porinju Mariyam Jose වැනි සමකාලීන ප්‍රාන්ත චිත්‍රපටයන්ට උරුම වුණෙත් ඒ සෙතේමයි. පහුගිය දවස්වල කේරළය පුරා ඇතිවුණු ගංවතුර තත්වය නොතිබෙන්න මීටත් වඩා අතිශය ඉහළ ආදායමකට යමින් මම්මුතිගේ වැඩිම ආදායම්ලාභී Madhura Raja චිත්‍රපටයට බොහෝ ආසන්න වෙන්නත් ඉඩකඩ තිබුණා.
    කෝටි 1.65කින් නිමැවී….
    වියදම මෙන් 40x ගුණයකටත් වඩා වැඩි ආදායමක් ලබමින්…
    වසරේ තෙවන වැඩිම ආදායම ලද මලයාලම් සිනමාපටය ලෙස අබිසෙස් ගැන් වී
    රජ ගමනේ තිරගත වූ Thanneer mathan Dinangal සිනමාපටය එදාමෙදා’තුර කේරළ සිනමා ඉතිහාසයේ නොමැකෙන සංදිස්ථානයක් විදිහට හැඳින්වුව ද වරදක් නැහැ.
    8.8ක් වැනි අතිශය ඉහළ අගයකට IMDb මීටරය කරකවන්න ගමන්
    97% Google පරිශීලක මනාපයක් හා 96% Facebook පරිශීලක මනාපයකට
    උරුමකම් කියමින් අපව බොහෝ කාලෙකින් විඳිය හැකි සුන්දරතම ආදරයකට රැගෙන යන්නා වූ මෙම සොඳුරු සිනමා සිත්තම ලාංකේය සිනමා රසික රසිකාවියන් අතරේ ද නවතම උන්මාදගත පුරාවෘත්තයක් වනවා, නොඅනුමානයි.
    
    මේ චිත්‍රපටියේ පෝස්ටරයක් දැක්කත් හැමෝටම පේන දෙයක් තමයි, එච්චර තාරකා ගුණයක් නැති කාස්ට් එකක් තමා දකින්න තියන්නේ. Vineeth Sreenivasaට රංගනයෙන් යම් තරමක ජනප්‍රියත්වයක් තිබුණට, මිනිහත් මේ ආසන්න කාල සීමාවෙදි මිනිස්සු අතරට ආවේ නෑනේ. අනික කේරළයේ අනිත් නලුවන්ට සාපේක්ෂව විනීත් එච්චරම ප්‍රබල නලුවෙකුත් නෙමෙයි. එහෙනම් කොහොමද දෙයියනේ, වියදම වගේ තිස්පස් ගුණයකටත් වැඩි ආදායමක් හොයාගත්තේ? මේ හැමදෙයකටම මුල තාම අවුරුදු දහඅටවත් පැනලා නැති කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි කියලා කිව්වොත් විශ්වාස කරනවද??
    2019 වසරේ පළවෙනිම මලයාලම් බ්ලොක්බස්ටරය, Kumbalangi Nights හි ෆ්‍රැන්කිගේ චරිතය පණ පොවපු පොඩි කොල්ලා මැතිව් තෝමස්! Thanneer mathan Dinangal කියන්නේ මැතිව්ගේ දෙවෙනි චිත්‍රපටයයි. පළවෙනි ෆිලුමත් 50+ Cr දෙවෙනි ෆිලුමත් 50+ Cr තුන්වෙනි ෆිලුමත් 50+cr මිනිහා ක්ෂේත්‍රයට ඇවිත් තියන්නේ නියම නාඩියක් අල්ලගෙන. ඔහු ජේසන්ගේ චරිතයට රංගනයෙන් දායක වෙද්දී චිත්‍රපටියේ අනෙක් ප්‍රධාන චරිතයට පණ පොවන්නේ Anaswara Rajan. බොරු බයිලා නැතිව කියනවා නම්, මේ ලෝ බජට් චිත්‍රපටිය හීනෙන්වත් හිතපු නැති තරම් ඉහළට ඔසවා තබන්න වැඩිපුරම දායකත්වය දුන්නෙත් මේ හිච්චි කෙල්ලමයි! ඇයගේ තෙවන සිනමා රංගනය… හැබැයි දැනටමත් ඉන්දියාවෙන් බාගයකගේ අලුත්ම Crush එක වෙලා. චිත්‍රපටය බලලා ඉවර වුණාම තමුන්නාස්සේලාටත් වෙන්නේ ඒ සෙතේමයි. කියුට් ගතියටයි ඒ හිනාවටයි කාටද දෙයියනේ හිත යන්නේ නැත්තේ? මෑතකදි ආපු Oru Adaar Love හි ඇස් ගහන කෙල්ල වගේ නෙමෙයි. මෙයා රඟපාන්නත් දන්නවා හොඳේ. අන්තර්ජාලයේ සඳහන් වෙලා තිබුණු ආකාරයට දැනටම තවත් චිත්‍රපට හයකට ආසන්න සංඛ්‍යාවකට ආරාධනා ලැබිලලු.
    එතකොට අපේ ඩිරෙක්ටර් උන්නැහේ. නමින් ගිරිෂ්. තිර පිටපත් රචනයත් මොහුමයි. ගිය අවුරුද්දේ Mookuthi නමින් කරපු ෂෝට් ෆිල්ම් එකකට පස්සේ කෙලින්ම බැහැලා තියන්නේ මේ වැඩේට.

    දැන් චරන එකේ ගිය එකත් මරු. නැනී ගැන්ග් ලීඩර්.
     
    • Like
    Reactions: lakshitha2011

    caltonhp

    Well-known member
  • Apr 25, 2016
    375
    2,722
    93

    Meppadiyan (2021) Sinhala Subtitle (සිංහල උපසිරැසි)​

    MV5BOGE2M2JlNjktMzdlYS00NGYyLWIyNDItNzU4YTIwNTBlZWQ4XkEyXkFqcGdeQXVyMjkxNzQ1NDI@._V1_FMjpg_UX1...jpg


    1952
    February 19, 2022
    FilmsMalayalamආදරකතානාට්‍යමයපවුලේ සැමට




    සුන්දර මලයාම් සිත්තමක් වන මෙප්පඩියන් චිත්‍රපටය නිකුත් වෙන්නෙ ජනවාරි මස 14 වන දිනයි. මේ චිත්‍රපටය තුලත් සුපුරුදු මලයාලම් ගැමි සුන්දරත්වය දකින්න පුළුවන් .. මේකේ කතාව දෙසට හැරුනොත් ජයක්‍රීශ්නා කියන්නෙ සාමාන්‍ය විදිහට ගරාජයක් කරගෙන ඉන්න තරුණයෙක් .. ඒත් එයාට බලාපොරොත්තු වක් තියෙනවා එයාගේ නංගී වෙනුවෙන් ගෙයක් හඳලා දෙන්න ඒ වෙනුවෙන් එයා කොන්ත්‍රාත්කරුවන් කිහිප දෙනෙක්ටත් කියනවා ඉඩමක් හොයලා දෙන්න කියලා. ඒ අතරතුරදි ඉචයා කියලා යාළුවෙක් ඉන්නවා ජයක්‍රීශ්නා ට… ඔහු ගේ අදහසකට ඉඩමක් තියෙන තැනක් බලලා ගන්න යනවා . නමුත් ඉචයා අතේ සල්ලි නෑ මිනිහා හැම තැනටම ණය වෙලා ඉන්න නිසා, ජයක්‍රීශ්නා ව කොහොම හරි කැමති කරගෙන ඉඩම ගන්න යනවා .. ජකොබ් ආචයා කියන්නෙ ඒ ඉඩමේ හිමිකරු.. ඔහුගේ දුවගේ විවාහය කරගන්න තමයි ඔහු ඉඩම විකුනන්න හිතන් ඉන්නෙ.
    ජයක්‍රීශ්නා පොරොන්දු වෙනවා විවාහයට කලින් ඉඩම ගන්න නමුත් ජයක්‍රීශ්නා ඔහුගේ යාළුවා ඉචයාට රැවටුන නිසා සල්ලි දෙන්න බැරි වෙනවා .. ජයක්‍රීශ්නා ජකොබ් අචයා ට පොරොන්දු වුන නිසා ඔහුගේ දුවගේ විවාහය කරන්න පටන් ගන්නවා නමුත් ජයක්‍රීශ්නා ට පොරොන්දුව ඉශ්ථ කරගන්න බැරි වෙනවා ඒ නිසා පොරොන්දු ඉටු කරන්න ඒ වෙනුවට ජයක්‍රීශ්නා ට සිද්ධ වෙනවා ඔහුගෙ ගෙදර විකුනන්න..ඉතින් ජයක්‍රීශ්නා ට පුළුවන් වෙයිද ජකොබ් ගේ ඉඩම ගන්න? ඔහුට එන ප්‍රශ්න වලට මුහුණ දෙන්න.. කතාව පුරා දිව යන්නෙ ඔහු දුන්න පොරොන්දු ව ඉශ්ථ කරන්න ගන්න මහන්සිය කොහොමද කියලායි… ඉතින් කතාව බලන්න කියලා ආරධනා කරනවා

    Thaniyama balapalla 18+
    Mayanadhi-HQ-poster.jpg

    ------ Post added on Feb 20, 2022 at 3:37 PM
     
    • Like
    Reactions: sawyer sweeten

    Sathira529

    Well-known member
  • Apr 8, 2019
    3,890
    1
    9,139
    113
    Asuran , vada chennai , kaithi , ratchasan kohomada e films tika....😍
    Kaithi බලන්න ඕන. අනිත් ටික නම් ඉතින් කියන්න වදන් නෑ. වෙට්‍රිමාරන්ගෙ ෆිල්ම්ස් වල කොහොමත් අමුතුම ලල් එකක් තියෙනවා. මියුසික් එහෙමත් පට්ට. Dhuruvangal Pathinaaru කියල ෆිල්ම් එකක් තියෙනවා ඒකත් බලන්න.
     
    • Like
    Reactions: Dexter011