මල්ලිගේ_රාගයෙන් පිළිස්‌සී ගිය අක්‌කා

moonrock

Member
Sep 1, 2013
3,024
202
0
මම මේ කථාව ආයි කියෙව්වා. කොහොම වුනත් මේක ලියපු එකා කථාව ලස්සනට ලියලා තියෙනා ඔළුවේ video එකක් වගේ යන්නම.
 

Hi Elakiri

Member
Oct 29, 2011
2,692
90
0
අසමජ්ජාති හැත්ත :angry:

කරන කලට පවු මිහිරිය මී සේ...
විඳින කලට දුක් දැඩි වෙයි ගිනි සේ... :yes::yes::yes::yes:
:yes:

හැම දේම තම තම නැණ පමණට තමා :yes:
 

moonrock

Member
Sep 1, 2013
3,024
202
0
Honest Killer මේ පැත්තේ ආවේ නෑ නේ අද? ඌත් මේකට සම්බන්ධද දන්නේ නෑ.
 

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
ඔය වේ*ත් දැනගන්න ඔනා බන්:frown:.ලමයි ඉන්න අම්මා කෙනෙක් කියන එක අමතක කරලා කැලේට යන්න ඔනා උනේ කැහිල්ලටනේ:angry:.දැන් අඩු වෙන්න ඇතිනේ:lol:
:yes::yes:
 

Dj Asi

Active member
  • Jul 22, 2008
    833
    38
    28
    dan inna un internet eken balal kelinma hadanne practical karanna :angry::angry::angry: we**** puthala okun eketa hari hari haman danduwamak dunnanam oyawage seen adu wenawa
     

    megsmith

    Member
    Mar 3, 2013
    204
    6
    0
    Oya wesa bellige weredda. Lamai innawanao, ee wesi paduwe inna epei. Dan amaruwa hoda athi. okige pic danna thiyenne, prasiddiye. Aye eka belliyektawath oya wage weda karanna hithenne nethi wenna.
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    Honest Killer වගේ එවුන් තමයි මේ වගේ වැඩ කරන්නේ. බලපන් මූ කියලා තියෙන දේවල්.
    (ඒ ගොන් තර්කමයි තියෙන්නේ, "ඌත් එක්ක කරන්න පුලුවන් නම් ඇයි අපිත් එක්ක කරාම මොකද වෙන්නේ")
    Honest Killer ව වහාම Arrest කරන්න ඕනේ. අඩුම ගානේ අපිට එතකොට කාගේ හරි ජීවිතයක් හරි බේරගන්න පුලුවන් මොකක් හරි වෙන්න කලින්. :angry::angry::angry:


    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1513389
    www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1513587&page=1
    හිනා යනවා අනාතයො:rofl::rofl:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    machan mama nam hitanne oya ape media karayo karana wadeth yamkisi waraddak tiyenawa, mun oya news danne nikan katawak liyanawa wage full details atuwane ban mama hitanne ehama danna hoda naha, oken samahala wal ballo stimulate wennath puluwan......
    උඹ කියන දේ ඇත්ත වෙච්ච දේ කතාව වගේ ලිව්වම, අනිත් උන් ඒකෙන් කරන්න ඕන දේ ඉගෙන ගන්නව. එක්කො බේරෙන්න ඕන විදිය ඉගෙනගන්නව:yes:
     

    aruna47

    Well-known member
  • megsmith
    user_offline.gif


    අර කිලර් online මාර වැඩක්...

    අපි නම් දැක්කේ නැහැ හොදේ
    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    නාකි ගෑනු කොල්ලො එක්ක අකුල් ගානෙ රින්ගනවට හොඳ වැඩේ. :yes::cool:කොහොමහරි අන්තිමට වටින ජීවිතයක් නැතිවුනා:sorry:
     
    Last edited:

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0
    දෙන්නෙක් පැනලා ගිහින් කියලා දාලා තිබ්බා නේ. උන් එළකිරි එකෙත් ඉන්නවද දන්නේ නෑ.