






Honest Killer මේ පැත්තේ ආවේ නෑ නේ අද? ඌත් මේකට සම්බන්ධද දන්නේ නෑ.
අර පැනල ගිය උන්ගෙන් එකෙක් ද දන්නේ නැහැ..

ඔය වේ*ත් දැනගන්න ඔනා බන්.ලමයි ඉන්න අම්මා කෙනෙක් කියන එක අමතක කරලා කැලේට යන්න ඔනා උනේ කැහිල්ලටනේ
.දැන් අඩු වෙන්න ඇතිනේ
![]()


Oya wesa bellige weredda. Lamai innawanao, ee wesi paduwe inna epei. Dan amaruwa hoda athi. okige pic danna thiyenne, prasiddiye. Aye eka belliyektawath oya wage weda karanna hithenne nethi wenna.
ethakota kollo tika saanthuwaruda?Oya wesa bellige weredda. Lamai innawanao, ee wesi paduwe inna epei. Dan amaruwa hoda athi. okige pic danna thiyenne, prasiddiye. Aye eka belliyektawath oya wage weda karanna hithenne nethi wenna.



හිනා යනවා අනාතයොHonest Killer වගේ එවුන් තමයි මේ වගේ වැඩ කරන්නේ. බලපන් මූ කියලා තියෙන දේවල්.
(ඒ ගොන් තර්කමයි තියෙන්නේ, "ඌත් එක්ක කරන්න පුලුවන් නම් ඇයි අපිත් එක්ක කරාම මොකද වෙන්නේ")
Honest Killer ව වහාම Arrest කරන්න ඕනේ. අඩුම ගානේ අපිට එතකොට කාගේ හරි ජීවිතයක් හරි බේරගන්න පුලුවන් මොකක් හරි වෙන්න කලින්.
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1513389
www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1513587&page=1


උඹ කියන දේ ඇත්ත වෙච්ච දේ කතාව වගේ ලිව්වම, අනිත් උන් ඒකෙන් කරන්න ඕන දේ ඉගෙන ගන්නව. එක්කො බේරෙන්න ඕන විදිය ඉගෙනගන්නවmachan mama nam hitanne oya ape media karayo karana wadeth yamkisi waraddak tiyenawa, mun oya news danne nikan katawak liyanawa wage full details atuwane ban mama hitanne ehama danna hoda naha, oken samahala wal ballo stimulate wennath puluwan......


කොහොමහරි අන්තිමට වටින ජීවිතයක් නැතිවුනා