thanks mchn.Mainly tiyenne product and service marketing, branding & market research tama. oke tawa areas tianawa Digital Marketing, Sales, Value Chain, Advertising wage areas. Social Media Marketing / SEO ehema kianne Digital Marketing athulema tiana Channels (Marketing Channels). Product / Service Marketing waladi branding ona wenawa particular product / service ekata. but branding organization widely use wenawa every department. oya wage tama itin
ethakota api marketing wlata enawa nm meyin eka field ekk select krganna one neh?
me dawswala demand thiyenne digital marketing da mchn? marketing sub fields gana balanna puluwan websites, books recommend krnna puluwnda?