උබට වෙනස උදාවෙලා, දැන් ගෙවපන් වෙන කරන්ඩ දෙයක් නැ...පොන්න රනිල බලේ ඉන්නකන් ඔහොම තමයි,ඕක මුලු රටේම මිනිස්සුන්ගෙ රීරිමාoශ උරාබීල සතුටුවෙන යක්ෂයෙක්.. ..



A unata monthly total income eka (All Sources) 12lak walata wada wedi wenawa nm income tax gewanna wenawa..Padi gewanakota paye kapa gena gewanne. Eka nisa amuthuwen income tax gewanna ona na
oka gewannama ona kiyala na machan. Ube income ekata tax eka NIL wenna fill wuna nm hari. Hariyata oka fill karapan. unta declare kala nm athi. naththam un assessment ekak ewai. Ita passe penalty thama. Uba PAYE gewala tynawa nm, FD ehema daala ewata WHT gewala nm ewa tax credits widiyt tax payable eken adu kalaki..![]()


මට දේශීය ආදායම් දෙපාර්තමේන්තුවෙන් ලිවුමක් අවා ෆෝරම් එකෙක් එක්ක... මාසික පඩියට වැඩ කරන අය Income tax ගෙවන්න ඕනද ? private company වල වැඩ කරන අයගේ පඩිය ලැබෙන්නේ PAYE Tax අඩු කරගෙන නේද? ඔයාල කාටහරි මෙහෙම් ලියුමක් අවද ?
මේක මහා විකාරයක්... bank loan වලට ගෙවල මාසේ අනෙත් වියදම් කරාම 5000 වත් ඉතුරු වෙන්නේ නෑ
![]()
![]()
There is Something called T10 report. Get it from the company (actually auditing company gives it to working company) you are working.
T10 - contains the details of payee tax (salary & bonus) you have paid for the financial year.
Please fill the things as accurate as possible in the form. Leave blank if you do not understand. And send back with the T10 also.
If you already have payed (or your company as payee tax) less than you should then they will inform you to pay the balance.
And also do not try to play games with Inland revenue department since they can play bigger game with you in legal ways.
මාසික වැටුප රු: 50,000 වැඩියි නම් ගෙවන්න ඔන කියලා තමයි මම අහලා තියෙන්නේ
anyone fill this one? can somebody send me a pm? i need to know more about this... plz
ithin ban salary ganna eka salary eka 1 million unath payee tax ekak gewanawane. thawath tax gewanna thiyenawada?
umba kiyala thiyenne salary eka 200000 walata wedi nam kiyala neda?
ආරංචි විදියට අවුරුදු 18 වැඩි හැමෝටම ඔය කොලේ එවනවා ආණ්ඩුවෙන්.
මගේ ප්රශ්නේ වැඩ කරන තැනින් සැලරි එකට හරි tax ගාන කපනවා නම් නැවත අපි tax ගෙවන්න ඕනේ නැහැ නේද.
anyone fill this one? can somebody send me a pm? i need to know more about this... plz
There is Something called T10 report. Get it from the company (actually auditing company gives it to working company) you are working.
T10 - contains the details of payee tax (salary & bonus) you have paid for the financial year.
Please fill the things as accurate as possible in the form. Leave blank if you do not understand. And send back with the T10 also.
If you already have payed (or your company as payee tax) less than you should then they will inform you to pay the balance.
And also do not try to play games with Inland revenue department since they can play bigger game with you in legal ways.

මම fill කරලා registered post එකේ යැවුවා.....
මට වෙනත් අදායමක් නෑ කියල ලිවුමක් ලිව්වා salary ගැන විස්තරයක් දාල...
Certificate of income tax deductions (T.10) වල photo copies ඇමිණුවා ලිවුම එක්ක
![]()
![]()