මාස 7ක pregnant අම්ම කෙනෙක්ට අතිරේකව දෙන්න හොද පිට&a

buddikagayan

Well-known member
  • Jan 25, 2012
    27,372
    16,053
    113
    Colombo
    :yes::yes::yes:මට ළමයි 3ක් ඉන්නවා ...දෙයියනේ කියල ඉහෙන් බහින ලෙඩක් නෑ....හම්බවෙන්න ඉන්න කාලෙ දුන්නෙ එළකිරි චූටි ඉගුරු කෑල්ලක් දාලා රත් කරලා....ඊට අමතරව ඇග නිවෙන පළතුරු දෙලුම්,කොමඩු,ගස්ලබු, අලිපේර,මී කිරි,යෝගට්,බාර්ලි වතුර,සව්,රුලං,හිටපු ගමන් බඩගිනි උනාම ඕට්ස් සහ ත්‍රිපෝෂ හදං කනවා...ඒ හොදටම ඇති මල්ලී....කිරිපිටි ඩොකා කිව්වට දෙන්න එපා...උන් උඔලගෙ වදෙන් බේරෙන්න තමයි පිටි ජාතියක් ලියල දෙන්නේ...නැත්තම් උනුත් කැමති නෑ පිටි බොනවට....:yes::yes::yes:

    :yes::yes:
     

    mamanamperi

    Active member
  • Jun 13, 2011
    684
    152
    43
    මගේ wife ට මම දුන්නේ එලු කිරි මුල ඉදලම, උබ ඉන්නේ කොහෙද? පන්නිපිටියේ තියනවා එලු කිරි තියන තැනක්. Fresh බඩු, සමහර දවස් වල මම ගිහාම පොඩ්ඩක් ඉන්න කියලා ඒ වෙලාවේ දොවලා දෙනවා.
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,556
    25,898
    113
    සව් කියලා උඩ තිබ්බ නිසා කියන්නේ. මයියොක්කා පිටි සව් නම් ගුණ නෑ....රියල් සව් වෙනයි, ඇට ලොකුයි...ගාණ වැඩී.
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,269
    1
    61,694
    113
    Mother Earth
    මගේ wife ට මම දුන්නේ එලු කිරි මුල ඉදලම, උබ ඉන්නේ කොහෙද? පන්නිපිටියේ තියනවා එලු කිරි තියන තැනක්. Fresh බඩු, සමහර දවස් වල මම ගිහාම පොඩ්ඩක් ඉන්න කියලා ඒ වෙලාවේ දොවලා දෙනවා.

    :D ළමයා බෑහ් බෑහ් කියන්න ගත්තෙ නැද්ද ඉපදුනාම ? :love:
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,336
    30,113
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    අනික් අය කියලා තියෙනවා වගේ ගුණ කෑම බලලා දියං. කොස් වගේ දේවල් දැන් ෂුවර් නෑ හාපික් ගහනවා කියනවා,:baffled: පොළක විශ්වාසවන්ත වයසක මනුස්සයෙක් සෙට්කරගන්න.

    පොඩ්ඩක් බලපන් වයිෆ්ගේ බ්ලඩ් ෂුගර් තත්වෙත්. රටේ තියෙන හැම දේම කන්න දීලා බඩේ ඉන්න පොඩි එකා ගොඩක් ලොකුවුනොත් හම්බෙනකොට අමාරුවෙනවා.:dull:
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,269
    1
    61,694
    113
    Mother Earth
    අනික් අය කියලා තියෙනවා වගේ ගුණ කෑම බලලා දියං. කොස් වගේ දේවල් දැන් ෂුවර් නෑ හාපික් ගහනවා කියනවා,:baffled: පොළක විශ්වාසවන්ත වයසක මනුස්සයෙක් සෙට්කරගන්න.

    පොඩ්ඩක් බලපන් වයිෆ්ගේ බ්ලඩ් ෂුගර් තත්වෙත්. රටේ තියෙන හැම දේම කන්න දීලා බඩේ ඉන්න පොඩි එකා ගොඩක් ලොකුවුනොත් හම්බෙනකොට අමාරුවෙනවා.:dull:

    උබ VOG කෙනෙක්ද ? ඔහු එක් වෙලාවක නීතීඥයෙක්, එක් වෙලාවක මේසන් බාස් කෙනෙක්, තවත් වෙලාවක ලැට් පිරිසිඳු කරන්නෙක්, තවත් වේලාවක VOG කෙනෙක්.
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,336
    30,113
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    උබ VOG කෙනෙක්ද ? ඔහු එක් වෙලාවක නීතීඥයෙක්, එක් වෙලාවක මේසන් බාස් කෙනෙක්, තවත් වෙලාවක ලැට් පිරිසිඳු කරන්නෙක්, තවත් වේලාවක VOG කෙනෙක්.


    ළමයි දෙන්නෙක්ගේ තාත්තා කෙනෙක්. වයිෆ්ට වැඩියෙන් කන්න දීලා මට ඔය ප්‍රශ්නේ වුනා, ඒකයි අත්දැකීම බෙදාගත්තේ. :)
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,269
    1
    61,694
    113
    Mother Earth



    ළමයි දෙන්නෙක්ගේ තාත්තා කෙනෙක්. වයිෆ්ට වැඩියෙන් කන්න දීලා මට ඔය ප්‍රශ්නේ වුනා, ඒකයි අත්දැකීම බෙදාගත්තේ. :)

    අඩෝ සිරා ? නියමයිනේ. :cool: විහිළුවක් කලේ. සමාවෙයන්.
     

    mtmadushanka

    Well-known member
  • Apr 28, 2018
    3,699
    592
    113
    Hogwarts 🏰
    jnwXbb1.gif