ubata keeyak giyada bn hadanna?හොදයි කියලා නහා බන් උබට ඔනි ගනට විදුරු ගෙනල්ල හදා ගන්න එක ලාබයි
මමත් හදුවා අඩි 4 ,1.5 එකක් පට්ට ගෝඩ
ubata keeyak giyada bn hadanna?හොදයි කියලා නහා බන් උබට ඔනි ගනට විදුරු ගෙනල්ල හදා ගන්න එක ලාබයි
මමත් හදුවා අඩි 4 ,1.5 එකක් පට්ට ගෝඩ
mamath danne na bn.Good Post!
මටත් මාලු ටැංකියක් හදන්න ආසාවක් තියෙනව. මාත් මාලු ඇතිකිරිල්ල ගැන මෙලෝ දෙයක් දන්නෙ නෑ. දැනට හිතන් ඉන්නෙ මෙන්න මේ වගේ පොඩි රවුම් ටැංකියක් අරගෙන එක ජාතියක මාලු 2 දෙනෙක් 3 දෙනෙක් වගේ දාන්න. (ගෝල් ෆිශ්ල 2ක් වගේ)
![]()
1. මේ වගේ ටැංකියකට ඔක්සිජන් දෙන්න විදියක් නෑ නේද? (උඩින් දුන්නම කැතයිනෙ)
2. ඔක්සිජන් දුන්නෙ නැතිනම් මාලු මැරෙනවද?
3. මේ වගේ රවුම් ටැංකියක් ගන්න තියෙන්න කොහෙන්ද? කීයක් වගේ වෙයිද?
tikak loku wada set ekak thiyenawa ne mulinma karanna. thank you machanmulinma 60CM length(around 55 gallon) tank ekak toraganin.
ekata substrate ekak toragena, saltmix ekath kadenma ganin. filter set ekakuth ona wenawa.
aquarium badu ganna thenin oya tika set kara ganna advice ganna.
eeta passe umbata live rocks ona wenawa. live rocks tank eke nitrogen cycle eka speed karanna udaw karanawa. live rocks witharak add karala sathi dekak tiyapan tank eka. eeta passe damselfish la 2k genath dapan. masa 2k yana kam wena maalu danna epa. tank eka cycle wela tibbe nethnam amonia hedila malu merei.
amonia manina paper scales tiyenawa. ein set ekak aragena daily amonia messure karanna ona mul masa deke. stable unama oka echchara ona ne.

balanna ona machan. kammali wela nam ba. welawata tanki sudda karanna ehemath thiyenawane.1. වීදුරු ටැංකියක් ගනින්. ඒකට ඔ්නි ජාතිත් ගනින් (ගල් වර්ග, ෆිල්ටර්, පැළෑටි වර්ග, ඔක්සිජන් යුනිට් 1ක්, ලයිට් 1ක්, තව දේවල් උඹේ අවශ්යතාවය අනුව)
2. මාලු වර්ග - කාෆ්, ගෝල්ඩ් ෆිෂ්, කැට් ෆිෂ් වගේ මාළු වර්ග හදන්න ලේසී
ප.ලි. - උඹ ටැංකිය තියන තැන අනුව, ගෙදර පොඩි උං ඒහෙම ඉන්නවා නම් ගැලෙපන විදියට හිතලා බලලා ටැංකියක් තෝරාගනින්. වීදුරු අරගෙන උඹටම අලවා ගන්න පුළුවන්නම් ටිකක් අඩුවට හදාගන්න පුළුවන්. හයිය තියන ස්ටෑන්ඩ් 1කකුත් හදාගනින්. ටැංකිය ගත්තට පස්සේ ටික දවසක් වතුර දාලා පල් කරපන්. ඒ්කට ඔ්න කෙමිකල් වර්ග මාලු ගන්න තැනින් අහලා හිටහන්. ටැංකියකට ලොකු මාළු 2-3ක් දානවට වඩා ලස්සනයි බං පොඩි මාලු ගොඩක් දාපුවම. ලස්සන පොඩි මාළු වර්ග ගොඩක් ඉන්නවා. උන් දාපුවම Live Aquarium ඒකක් විදියට උනත් තියාගන්න පුළුවන් බං. මොන ටැංකියක් හැදුවත් බෝතලේක අැති කරත් පරිස්සමින් කැපවෙලා බලාගන්න ඔ්නි බං. නැත්තම් අර අහිංසක සත්තු ටික මැරිලා යයි. කම්මැලි වෙලා මාළු හදන්න බෑ පුති. සති 2-3කින් ටැංකිය හෝදන්න ඒහෙම වෙලාව තියෙන්න ඔ්නි.
rs 100-150 wage idala pataw innawa bn. original ewnnam 7000 withara wenawalue joduwak keeyak wage wenawada bn?

elaOya inne Kurunegala langa nam Tankiyak mama nikan dennam. On nam wistharath kiyala dennam. pm me

ela macham mama balannam.https://web.facebook.com/groups/visithurumasun/
https://web.facebook.com/groups/fishtalksrilanka/
me page ekata gihina balanna....
first eka thamai bn. podi kale nam asawata haduwa. eth danne na mokawath. fighter joduwak keeyak weida?Ube 1st tank eka nm freshwater ekak hdpn..saltwater ynna epa..
Rawum tanki wla malu hdnnath epa..malu stress wenwa..hdnma ooni nm eka fighter knk hdnna..wena malu jathi hdnna ynna epa
first eka thamai bn. podi kale nam asawata haduwa. eth danne na mokawath. fighter joduwak keeyak weida?
joduwak hadanna puluwan ne bnFighter hdnwa nm tani ekek hdpn mchn un mara gnnwane..pirimi sathek hdnna