Malaysia wala Salary wadiy , living cost lankawatath wada adui, food, accommodation patta labai. Aduwata supiri meals thiyenawa, KL city eke elama appartment ekak ganna puluwan hena aduwata, ita samana quality eke, similar location ekakin colombo wala ewage appartment ekak ganna giyoth 4x wage wiyadam karanna wenawa. Vehicle prices adui. Supiri places thiyenwa weekend ekata drive karanna puluwan. Singa wage gaththoth rata diyunu unata wedak na ne minissunta enjoy karanna bari nam. Wahanayak ganna ba. podi gini pettiyak wage kambarayakata patta loku ganak gewanna oni. kaden kanna giyoth wikinennawa. e athin baladdi malaysia hondai singa ta wada. IT field eke ekekta lush life ekak gathakaranna puluwan ganna padiyath ekka.