මීගමුවේ ත්‍රී වීල් පොන්නයෝ

Son Goku

Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    මේවගේ උන දැන් කොළඹ අඩුයි ,ඉස්සර කොළඹ app වලින් එන උන්ට හොස්පිටල් යන්න වෙන ගානට ගැහුවේ ,
    දැන් airport වලත් තාම ඉන්නවා මුන් ඉතිරි වෙලා. රිමාන්ඩ් මදි හිරේ යන්න ඕන මේවා අඩු වෙන්න නම්


    @13.15
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,258
    34,895
    113
    මාලිමාවේ ආණ්ඩුවක් ආපු ගමන් හිතු මනාපෙට ටැක්සි දුවන්න බෑ. ඌබර්, පික්මී හෝ වෙනත් විධිමත් සේවාවක් යටතේ පමණයි
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    කරන්න තියෙන්නේ pickme uber නැතිව ත්‍රිවිල් හයර් දුවන්න දෙන එක තහනම් කරන එක. දුෂ්කර පාලත් වලට හැර.
    ඇයි දුශ්කර පලාත් වල උන්ට බුකිය හදන් කමෙන්ට් ගහන්න පුලුවන් නම් ඇප් එකක් භාවිත කරන්න නොදැනගන්න විදියක් නෑ

    මාලිමාවේ ආණ්ඩුවක් ආපු ගමන් හිතු මනාපෙට ටැක්සි දුවන්න බෑ. ඌබර්, පික්මී හෝ වෙනත් විධිමත් සේවාවක් යටතේ පමණයි
    ඇප් එක ජනසතු කරලා ICTA එකට දෙනවා බන් , සමාජවාදය
    ------ Post added on Aug 1, 2023 at 6:59 AM
     

    ITGuy25

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    1,666
    3,992
    113
    කොරෝනා වලට කලින් ත්‍රීවිල් බුවෙක් කිව්වා, ඩේටා බේස් එකක් ගහලා ආමි එකට දුන්නම් උබර් පික්මි ඇප් වලට දෙන සල්ලි ආණ්ඩුවට හම්බවෙනවා කියලා :p
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    මාලිමාවේ ආණ්ඩුවක් ආපු ගමන් හිතු මනාපෙට ටැක්සි දුවන්න බෑ. ඌබර්, පික්මී හෝ වෙනත් විධිමත් සේවාවක් යටතේ පමණයි
    wow
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    කොරෝනා වලට කලින් ත්‍රීවිල් බුවෙක් කිව්වා, ඩේටා බේස් එකක් ගහලා ආමි එකට දුන්නම් උබර් පික්මි ඇප් වලට දෙන සල්ලි ආණ්ඩුවට හම්බවෙනවා කියලා :p
    Army eken korai paka.

    thama license tika print karaganna ba.
     
    • Like
    Reactions: JokerFan

    Dailco

    Well-known member
  • Oct 11, 2021
    2,338
    3,002
    113
    Colombo
    negombo withrak neme. colombo kandy kohe giyath oya karuma wesige puthala gema illanawa pick me uber duwana ungen. dawasak vauxhall street eka hariye uber ekak dala ue mata call ekak aran kiuwa 300m withra passata enna e hariye wheel duwana un gema illanwa pickme uber ungen kyla.
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    ඇයි දුශ්කර පලාත් වල උන්ට බුකිය හදන් කමෙන්ට් ගහන්න පුලුවන් නම් ඇප් එකක් භාවිත කරන්න නොදැනගන්න විදියක් නෑ


    ඇප් එක ජනසතු කරලා ICTA එකට දෙනවා බන් , සමාජවාදය
    ------ Post added on Aug 1, 2023 at 6:59 AM
    electricity nathi un ehema innawa ne ban
     

    vbDev

    Well-known member
  • Feb 6, 2023
    1,410
    1,543
    113
    මීගමුව ඒරියා එක සල්ලි හ‌ොයන්න ජාවාරම් කරන්න පට්ට ඒරියා ඒකක්. ක්‍රිස්තියන් ‌ක‌ෙල්ල‌ො ඒහෙමත් මරු බන් :P