උඹෙ අම්මට හිකුවෙ කොට පයියෙක් ද?? හම්බයා නෙ තොව ජාතක කලෙ?? වෙසිගෙ පුතා මෙතන පුක දෙන්න එනවා
උඹෙ අම්මට හිකුවෙ කොට පයියෙක් ද?? හම්බයා නෙ තොව ජාතක කලෙ?? වෙසිගෙ පුතා මෙතන පුක දෙන්න එනවා
පොන්නයා තම්බි වෙසිගෙ පුතා අම්මට හුකොගන්නෙ නැතිව පල කැරියා තොගෙ අම්මට හිකුවෙ තම්බි වෙසියෙක්ද








උඹෙ අම්මට හිකුවෙ කොට පයියෙක් ද?? හම්බයා නෙ තොව ජාතක කලෙ?? වෙසිගෙ පුතා මෙතන පුක දෙන්න එනවා



බින්දු;10853075 said:
මාලිගාවත්තේ කුඩු විකුණන එකද ටැලන්ට් එකකෝ ලංකාවේ ලොකුම ව්යාපාර 100 ගමු එහෙනම්
කුඩු සල්ලිවලිං හදපු නෝ ලිමිට් එකයි, සවුදි සල්ලි වලින් දුවන පාංපිටි සමාගම් 2-3යි ඇරුනම තව අති දක්ශ මුස්ලිං වියාපාරිකයී ඉන්නවද??
p.s. - ඔව් මම දැනුම හොයාගන්නවා ගූගල් එකෙං. බිං එකෙන්. යාහූ ගෲප් වලිංමොකක්ද වැරැද්ද??
පොන්නයා තම්බි වෙසිගෙ පුතා අම්මට හුකොගන්නෙ නැතිව පල කැරියා තොගෙ අම්මට හිකුවෙ තම්බි වෙසියෙක්ද
කුනුම කුනු හරප කියවන්න එපා උබ
එකෙන් වෙන්නෙ ත්රෙඩ් එක වැහෙන එක හොද සංවාදයක් හරියට කතා කරන්න බැරිනම් නිදා ගනින් නැත්නම් බලන් හිටපන් අපි වගෙ
පොන්නයා තම්බි වෙසිගෙ පුතා අම්මට හුකොගන්නෙ නැතිව පල කැරියා තොගෙ අම්මට හිකුවෙ තම්බි වෙසියෙක්ද

ube vadak balaaganin thambiyo arinakan thoppi hutha balagena hitapanකුනුම කුනු හරප කියවන්න එපා උබ
එකෙන් වෙන්නෙ ත්රෙඩ් එක වැහෙන එක හොද සංවාදයක් හරියට කතා කරන්න බැරිනම් නිදා ගනින් නැත්නම් බලන් හිටපන් අපි වගෙ
![]()
පොන්නයා තම්බි වෙසිගෙ පුතා අම්මට හුකොගන්නෙ නැතිව පල කැරියා තොගෙ අම්මට හිකුවෙ තම්බි වෙසියෙක්ද
katha karanna bari wenakota fake walin awilla kunuharapa kiyanna patan gannawa.එකක් දෙකක්නම් යාන්තම් දන්නවාaaah deka thunaida thiyenne ? no limit saha paang piti samaagama arunama wena companies aththema naha ? ane palayan modayo yanna.
menna me list eka balapan
Bairaha
Expo Lanka
Kandurata Kuda
PC House
Amana Takaful
Laptop.lk
Hameedias
lumala bicycle
FMJ Plastics
Tajima
The phone company

කුනුම කුනු හරප කියවන්න එපා උබ
එකෙන් වෙන්නෙ ත්රෙඩ් එක වැහෙන එක හොද සංවාදයක් හරියට කතා කරන්න බැරිනම් නිදා ගනින් නැත්නම් බලන් හිටපන් අපි වගෙ
![]()
ow atthenmaකුනුම කුනු හරප කියවන්න එපා උබ
එකෙන් වෙන්නෙ ත්රෙඩ් එක වැහෙන එක හොද සංවාදයක් හරියට කතා කරන්න බැරිනම් නිදා ගනින් නැත්නම් බලන් හිටපන් අපි වගෙ
![]()
ube vadak balaaganin thambiyo arinakan thoppi hutha balagena hitapan

aaah deka thunaida thiyenne ? no limit saha paang piti samaagama arunama wena companies aththema naha ? ane palayan modayo yanna.
menna me list eka balapan
Bairaha
Expo Lanka
Kandurata Kuda
PC House
Amana Takaful
Laptop.lk
Hameedias
lumala bicycle
FMJ Plastics
Tajima
The phone company



බලාගෙන යනකොට කයියයි ප* ගදයි විතරනේ උඹලගේ 
එකක් දෙකක්නම් යාන්තම් දන්නවා
මෙවාද බන් කොහෙද තියෙන්නෙ රටෙ ලොකෙ කවුරුවත් දන්නෙත් නැහැ පෙට්ටි කඩ නෙමෙනෙ![]()




බින්දු;10853105 said:
මේ සියල්ලම මුස්ලිං ව්යාපාර හෝ මුල් 100ට අයත් නොවුනත් අපි උපකල්පනය කරමුකෝ සේරම මුස්ලිං ව්යාපාර සහ මුල් 100ට අයිතියි කියලා.
ඒත් ඉතුරු 86?? සාලි උඹ පුරසාරම් කියන විදියට මම හිතුවේ ලංකාවේ සිංහල, දෙමල අය බිස්නස් කරන්නේ නෑ, කරනවා නම් කරන්නෙත් පොලේ පලා විකුණනවා වගේ බිස්නස් කියලාබලාගෙන යනකොට කයියයි ප* ගදයි විතරනේ උඹලගේ
![]()
ube vadak balaaganin thambiyo arinakan thoppi hutha balagena hitapan

අන්න හරි කතා කරන්න බැරිනම් පැත්තකට වෙලා බලන් ඉන්න එකයි හොඳම දේ.
නිකන් වෙඩිකාපු සූකරයෙක් වගේ අමු අමුවෙන් කුනුහරප නොදා.

ow atthenma
uba hari!

බින්දු;10853105 said:
මේ සියල්ලම මුස්ලිං ව්යාපාර හෝ මුල් 100ට අයත් නොවුනත් අපි උපකල්පනය කරමුකෝ සේරම මුස්ලිං ව්යාපාර සහ මුල් 100ට අයිතියි කියලා.
ඒත් ඉතුරු 86?? සාලි උඹ පුරසාරම් කියන විදියට මම හිතුවේ ලංකාවේ සිංහල, දෙමල අය බිස්නස් කරන්නේ නෑ, කරනවා නම් කරන්නෙත් පොලේ පලා විකුණනවා වගේ බිස්නස් කියලාබලාගෙන යනකොට කයියයි ප* ගදයි විතරනේ උඹලගේ
![]()

ඉතින් බන් මෙවා ලංකාවෙ බිස්නස් වලින් පලවෙනි 100ට වැටෙනවාද බින්දු ඇහුවෙ 10 ට නෙstock market site eke gihilla balapan muslim companies wala nam. petti kada stock market eke list karanne nahane.![]()
100 ටවත් වැටෙනවද

stock market site eke gihilla balapan muslim companies wala nam. petti kada stock market eke list karanne nahane.![]()

කෝ 2010 හොදම ව්යාපාර 20ට එක මුස්ලිං වියාපාරයක් වත් නෑ නේ. කෆීර්ලා සෙට් වෙලා කැපිල්ල දාලද 
