මුස්ලිම්වරු සිංහල නිලධාරියෙක් ඝාතනය කරය

Status
Not open for further replies.

e-marakkala

Banned
Nov 11, 2010
310
10
0
බින්දු;10853075 said:


මාලිගාවත්තේ කුඩු විකුණන එකද ටැලන්ට් එක :D:D කෝ ලංකාවේ ලොකුම ව්‍යාපාර 100 ගමු එහෙනම් :P:P කුඩු සල්ලිවලිං හදපු නෝ ලිමිට් එකයි, සවුදි සල්ලි වලින් දුවන පාංපිටි සමාගම් 2-3යි ඇරුනම තව අති දක්ශ මුස්ලිං වියාපාරිකයී ඉන්නවද??

p.s. - ඔව් මම දැනුම හොයාගන්නවා ගූගල් එකෙං. බිං එකෙන්. යාහූ ගෲප් වලිං :rolleyes::rolleyes: මොකක්ද වැරැද්ද??

aaah deka thunaida thiyenne ? no limit saha paang piti samaagama arunama wena companies aththema naha ? ane palayan modayo yanna.

menna me list eka balapan


Bairaha

Expo Lanka

Kandurata Kuda

PC House

Amana Takaful

Laptop.lk

Hameedias


lumala bicycle

FMJ Plastics

Tajima

The phone company
 

gayankuwait

Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    පොන්නයා තම්බි වෙසිගෙ පුතා අම්මට හුකොගන්නෙ නැතිව පල කැරියා තොගෙ අම්මට හිකුවෙ තම්බි වෙසියෙක්ද
    :eek: කුනුම කුනු හරප කියවන්න එපා උබ:oo: එකෙන් වෙන්නෙ ත්‍රෙඩ් එක වැහෙන එක හොද සංවාදයක් හරියට කතා කරන්න බැරිනම් නිදා ගනින් නැත්නම් බලන් හිටපන් අපි වගෙ:rofl:
     
    • Like
    Reactions: Banks PLK

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    පොන්නයා තම්බි වෙසිගෙ පුතා අම්මට හුකොගන්නෙ නැතිව පල කැරියා තොගෙ අම්මට හිකුවෙ තම්බි වෙසියෙක්ද

    මචන් ටිකක් වචන වල සැර අඩු කරපන් මුන්ගේ මේ ෆේක් එක්ක උබේ අයි.ඩී එකත් බෑන් වේවි බන්.. :)
     

    ElakiriKollaz

    Member
    Aug 24, 2011
    5
    2
    0
    :eek: කුනුම කුනු හරප කියවන්න එපා උබ:oo: එකෙන් වෙන්නෙ ත්‍රෙඩ් එක වැහෙන එක හොද සංවාදයක් හරියට කතා කරන්න බැරිනම් නිදා ගනින් නැත්නම් බලන් හිටපන් අපි වගෙ:rofl:
    ube vadak balaaganin thambiyo arinakan thoppi hutha balagena hitapan
     
    • Like
    Reactions: IveyStyle

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    පොන්නයා තම්බි වෙසිගෙ පුතා අම්මට හුකොගන්නෙ නැතිව පල කැරියා තොගෙ අම්මට හිකුවෙ තම්බි වෙසියෙක්ද


    oya mathuwenne fake :D katha karanna bari wenakota fake walin awilla kunuharapa kiyanna patan gannawa.
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    aaah deka thunaida thiyenne ? no limit saha paang piti samaagama arunama wena companies aththema naha ? ane palayan modayo yanna.

    menna me list eka balapan

    Bairaha

    Expo Lanka

    Kandurata Kuda

    PC House

    Amana Takaful

    Laptop.lk

    Hameedias

    lumala bicycle

    FMJ Plastics

    Tajima

    The phone company
    එකක් දෙකක්නම් යාන්තම් දන්නවා
    මෙවාද බන් කොහෙද තියෙන්නෙ රටෙ ලොකෙ කවුරුවත් දන්නෙත් නැහැ පෙට්ටි කඩ නෙමෙනෙ:rofl:
     

    MS DOS

    Banned
    Dec 19, 2010
    430
    48
    0
    :eek: කුනුම කුනු හරප කියවන්න එපා උබ:oo: එකෙන් වෙන්නෙ ත්‍රෙඩ් එක වැහෙන එක හොද සංවාදයක් හරියට කතා කරන්න බැරිනම් නිදා ගනින් නැත්නම් බලන් හිටපන් අපි වගෙ:rofl:

    අන්න හරි කතා කරන්න බැරිනම් පැත්තකට වෙලා බලන් ඉන්න එකයි හොඳම දේ.
    නිකන් වෙඩිකාපු සූකරයෙක් වගේ අමු අමුවෙන් කුනුහරප නොදා.
     

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    :eek: කුනුම කුනු හරප කියවන්න එපා උබ:oo: එකෙන් වෙන්නෙ ත්‍රෙඩ් එක වැහෙන එක හොද සංවාදයක් හරියට කතා කරන්න බැරිනම් නිදා ගනින් නැත්නම් බලන් හිටපන් අපි වගෙ:rofl:
    ow atthenma
    uba hari!
     
    • Like
    Reactions: nvhcc89

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    ube vadak balaaganin thambiyo arinakan thoppi hutha balagena hitapan

    නෑ නෑ බන් උබල අපි ඕකට ඇර ගන්න ඕන නෑ බන්.. ඌ කිවුවෙත් වචනවල සැර ටිකක් අඩු කරන්න කියලා..උබල උබල ඇරගන්නේ නැතිව අපි ඔක්කොම සෙට් වෙලා මූට අරිමු. :P
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0

    aaah deka thunaida thiyenne ? no limit saha paang piti samaagama arunama wena companies aththema naha ? ane palayan modayo yanna.

    menna me list eka balapan


    Bairaha

    Expo Lanka

    Kandurata Kuda

    PC House

    Amana Takaful

    Laptop.lk

    Hameedias

    lumala bicycle

    FMJ Plastics

    Tajima

    The phone company


    මේ සියල්ලම මුස්ලිං ව්‍යාපාර හෝ මුල් 100ට අයත් නොවුනත් අපි උපකල්පනය කරමුකෝ සේරම මුස්ලිං ව්‍යාපාර සහ මුල් 100ට අයිතියි කියලා. :D:D
    ඒත් ඉතුරු 86?? සාලි උඹ පුරසාරම් කියන විදියට මම හිතුවේ ලංකාවේ සිංහල, දෙමල අය බිස්නස් කරන්නේ නෑ, කරනවා නම් කරන්නෙත් පොලේ පලා විකුණනවා වගේ බිස්නස් කියලා :rofl::rofl: බලාගෙන යනකොට කයියයි ප* ගදයි විතරනේ උඹලගේ :confused::confused:



     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    එකක් දෙකක්නම් යාන්තම් දන්නවා
    මෙවාද බන් කොහෙද තියෙන්නෙ රටෙ ලොකෙ කවුරුවත් දන්නෙත් නැහැ පෙට්ටි කඩ නෙමෙනෙ:rofl:

    stock market site eke gihilla balapan muslim companies wala nam. petti kada stock market eke list karanne nahane.
    :D:D:D:D
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    බින්දු;10853105 said:


    මේ සියල්ලම මුස්ලිං ව්‍යාපාර හෝ මුල් 100ට අයත් නොවුනත් අපි උපකල්පනය කරමුකෝ සේරම මුස්ලිං ව්‍යාපාර සහ මුල් 100ට අයිතියි කියලා. :D:D
    ඒත් ඉතුරු 86?? සාලි උඹ පුරසාරම් කියන විදියට මම හිතුවේ ලංකාවේ සිංහල, දෙමල අය බිස්නස් කරන්නේ නෑ, කරනවා නම් කරන්නෙත් පොලේ පලා විකුණනවා වගේ බිස්නස් කියලා :rofl::rofl: බලාගෙන යනකොට කයියයි ප* ගදයි විතරනේ උඹලගේ :confused::confused:




    ලොකුවට කොමෙන්ට් දාහන්
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    ube vadak balaaganin thambiyo arinakan thoppi hutha balagena hitapan

    කුනුහරප අඩු කරල කියන්න ඔන දෙ කියපන් ගානට :P
    අන්න හරි කතා කරන්න බැරිනම් පැත්තකට වෙලා බලන් ඉන්න එකයි හොඳම දේ.
    නිකන් වෙඩිකාපු සූකරයෙක් වගේ අමු අමුවෙන් කුනුහරප නොදා.

    :P

    ow atthenma
    uba hari!
    ;)
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    බින්දු;10853105 said:


    මේ සියල්ලම මුස්ලිං ව්‍යාපාර හෝ මුල් 100ට අයත් නොවුනත් අපි උපකල්පනය කරමුකෝ සේරම මුස්ලිං ව්‍යාපාර සහ මුල් 100ට අයිතියි කියලා. :D:D
    ඒත් ඉතුරු 86?? සාලි උඹ පුරසාරම් කියන විදියට මම හිතුවේ ලංකාවේ සිංහල, දෙමල අය බිස්නස් කරන්නේ නෑ, කරනවා නම් කරන්නෙත් පොලේ පලා විකුණනවා වගේ බිස්නස් කියලා :rofl::rofl: බලාගෙන යනකොට කයියයි ප* ගදයි විතරනේ උඹලගේ :confused::confused:




    umbala business karane naha kiyala mama kiwee nahane. mama kiwwe ape jaathiye ewun business walata dakshayo kiyala. umbalage janagrahanyath ekka umbalage ewun karana business sasandanaya karala balanakota apata therenawa kawda dakshayo kiyana eka. :)
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    stock market site eke gihilla balapan muslim companies wala nam. petti kada stock market eke list karanne nahane. :D:D:D:D
    ඉතින් බන් මෙවා ලංකාවෙ බිස්නස් වලින් පලවෙනි 100ට වැටෙනවාද බින්දු ඇහුවෙ 10 ට නෙ:P 100 ටවත් වැටෙනවද:confused::P
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0

    stock market site eke gihilla balapan muslim companies wala nam. petti kada stock market eke list karanne nahane. :D:D:D:D


    :rolleyes::rolleyes: කෝ 2010 හොදම ව්‍යාපාර 20ට එක මුස්ලිං වියාපාරයක් වත් නෑ නේ. කෆීර්ලා සෙට් වෙලා කැපිල්ල දාලද :D:D
     
    Status
    Not open for further replies.