මුස්ලීම්_රටවල_තහනම්_කරයි_සිංහල බෞද්ධයා”_ඇ&#350

Chrisrg

Member
Sep 17, 2011
2,334
215
0
කඩුවෙල
EqSfu.jpg


Ane Thambiyo " bolalage Islam agame ehama Jara charithriyak thibunata ,ape uthum buddadarmaye ehema jara charithrayak neha.:P
 
Last edited:
  • Like
Reactions: cr33py_f41iry

bartict

Member
Jul 18, 2008
257
39
0
අපේ බෞද්ධ සහෝදරයින්ට මොකද දන්නේ නැහැ මෙච්චර කේන්ති ගිහිල්ල තියෙන්නේ. කවුරු උනත් තමුන්ගේ ආගමට අගෞරව කරනවට කැමති නැහැ. එහෙම නෙවෙයිනම් අයි අපේ අවිහිංසාවදී බෞද්ධ මිත්‍රයෝ Akon ගේ concert එක තියන්න දෙන්නේ නැතුව මහරාජා ආයතනයට අවිහිංසාවාදී සාමකාමී මැර ප්‍රහාරයක් එල්ල කරේ? එතකොට පැරිස් වල buddha bar එක වහන්න කියල ගිරිය පුප්පගෙන කෑ ගැහුවේ? මහා ලොකුවට පුරසාරම් දොඩනවා අර රටේ අහවල් බෞද්ධ විහාරයේ වෙසක් මහා ඉහලින් සැමරුවාය, ඒ රටවල ඉන්න ලාංකීය වගේම ඒ රටින් බුද්ධාගම වැළඳ ගත්තු විදේශිකයනුත් ආවය එක අපිට මහා ආඩම්බරයක්ය කියල. එත් මේ රටේ සුළු ජාතින්ට නිදහසේ තමන්ගේ ආගම අදහන්න දෙනවද අපේ මේ අවිහිංසවාදී බෞද්ධයෝ? අමු ම්ලේච්ඡ හැදියාව තමයි පෙන්නන්නේ. පෙන්නේ නැද්ද liberty plaza එකේ සිද්ධියේදී සිවුර පොරෝගත්තු ත්‍රස්තවාදී ගනයෝ ටිකක් හැසිරිච්ච කැත? සුළු ජාතීන්ගේ ආගමික ස්ථාන කඩනවා. (තලේබාන් කරෙත් ඒ ටිකමනේ) එහෙම නම් ඒක සාධාරණ වෙන්නේ වෙනත් රටවලත් බෞද්ධාගමික සිද්ධස්ථාන කඩලා ඉවත් කරන්න ඕනේ.
ඔය block කරපු website වල තියෙන්නේ ඔය බෞද්ධ ත්‍රස්තවාදීන්ගේ ඔළුවල ඔඩු දුවන ආගම්වාදය විතරයි. උන්ගේ ලේවල තියන ම්ලේච්චත්වය ලියල තියන කැත වචනවලින්ම තේරෙනවා. ලංකාවේ ගනයෝ හැසිරෙන කැත දැක්කම උන්ට මීට පස්සේ කිසිම රටකින් visa දෙන එකක් නැහැ. (london වල මහා ගණයත් දැන් බාලාපචාරයකට කොටු වෙලානේ ඉන්නේ).
 

Rex921

Well-known member
  • Nov 6, 2008
    41,027
    1,957
    113
    Scandinavia
    අපේ බෞද්ධ සහෝදරයින්ට මොකද දන්නේ නැහැ මෙච්චර කේන්ති ගිහිල්ල තියෙන්නේ. කවුරු උනත් තමුන්ගේ ආගමට අගෞරව කරනවට කැමති නැහැ. එහෙම නෙවෙයිනම් අයි අපේ අවිහිංසාවදී බෞද්ධ මිත්‍රයෝ Akon ගේ concert එක තියන්න දෙන්නේ නැතුව මහරාජා ආයතනයට අවිහිංසාවාදී සාමකාමී මැර ප්‍රහාරයක් එල්ල කරේ? එතකොට පැරිස් වල buddha bar එක වහන්න කියල ගිරිය පුප්පගෙන කෑ ගැහුවේ? මහා ලොකුවට පුරසාරම් දොඩනවා අර රටේ අහවල් බෞද්ධ විහාරයේ වෙසක් මහා ඉහලින් සැමරුවාය, ඒ රටවල ඉන්න ලාංකීය වගේම ඒ රටින් බුද්ධාගම වැළඳ ගත්තු විදේශිකයනුත් ආවය එක අපිට මහා ආඩම්බරයක්ය කියල. එත් මේ රටේ සුළු ජාතින්ට නිදහසේ තමන්ගේ ආගම අදහන්න දෙනවද අපේ මේ අවිහිංසවාදී බෞද්ධයෝ? අමු ම්ලේච්ඡ හැදියාව තමයි පෙන්නන්නේ. පෙන්නේ නැද්ද liberty plaza එකේ සිද්ධියේදී සිවුර පොරෝගත්තු ත්‍රස්තවාදී ගනයෝ ටිකක් හැසිරිච්ච කැත? සුළු ජාතීන්ගේ ආගමික ස්ථාන කඩනවා. (තලේබාන් කරෙත් ඒ ටිකමනේ) එහෙම නම් ඒක සාධාරණ වෙන්නේ වෙනත් රටවලත් බෞද්ධාගමික සිද්ධස්ථාන කඩලා ඉවත් කරන්න ඕනේ.
    ඔය block කරපු website වල තියෙන්නේ ඔය බෞද්ධ ත්‍රස්තවාදීන්ගේ ඔළුවල ඔඩු දුවන ආගම්වාදය විතරයි. උන්ගේ ලේවල තියන ම්ලේච්චත්වය ලියල තියන කැත වචනවලින්ම තේරෙනවා. ලංකාවේ ගනයෝ හැසිරෙන කැත දැක්කම උන්ට මීට පස්සේ කිසිම රටකින් visa දෙන එකක් නැහැ. (london වල මහා ගණයත් දැන් බාලාපචාරයකට කොටු වෙලානේ ඉන්නේ).
    උඹ නිකම් පොර talk දුන්නට උඹ ජාතිවාදියෙක් කියලා Elakiri එකේ හැම කෙනෙක්ම වගේ දන්නවා...Liberty Plaza එකේදි මොකද වුනේ කියලා හරියටම දැනගෙන කතා කරපන්...මේ රටේ බෞද්ධ, කතොලික, හින්දු ආගම් තුනේම මිනිස්සු සහයොගයෙන් ජීවත් වෙන්න හදනකොට උඹල නැගෙනහිර ජාතිවාදෙ පතුරුවන්න පටන් ගත්තා..උඹලගේ තියෙන්නෙ පිරිසිදු ලේ නම් ලොකේ තියන මරාගෙන මැරෙන ත්‍රස්තවාදි සන්විධාන බහුතරයක් ඉස්ලාමීය අන්තවාදි සන්විධාන වුනේ කොහොමද????????????
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    සයිට් බ්ලොක් කලා කියල ඇත්ත වහන්න බෑ සහෝදරවරුනි...........!!!!!!
    අපේ මුසල්මාන සොයුරන් දන්නේ නෑ ඔය තෙල් බලය නොපවතින්නක් කියලා.....
    බලන්න අරාබිකරය මැදින් හමන උතුරු සුළග..........
    මේ සුළගේ මුල තියෙන්නේ යැංකියෝ ගාව........
    උන් ගේ පදයට නැටවෙන පාලකයො රොත්තක් " කළු රන් බිම් වල" මහ පුටුවල උන් තියල තමා පස්ස බලන්නේ.......!!!
    එදාට මගේ හිතවත් මුසල්මාන සොයුරන්ට සරණක් වෙන්නේ අපි වගේ රටවල්........!!!!
    ඒ නිසාවත් ඔබතුමාල මැදහත්ව බැළුවොත් හොදයි නේද?????

    (අපේ එවුනුත් මැදහත්ව බැලුවොත් ඊට හොදයි....!!!:growl:)
     

    naleen rox

    Well-known member
  • Jun 2, 2011
    3,339
    853
    113
    Ceylon
    ලැජ්ජාවේ බෑ. ඔය මොකවත් නැනේ අර සර්ව බලදාරිය මුස්ලිම් හම්බ ජාතිය විතරක් මවල තිබ්බනම්. මුට නම් ඇත්තටම පිස්සු .
     

    Chrisrg

    Member
    Sep 17, 2011
    2,334
    215
    0
    කඩුවෙල
    අපේ බෞද්ධ සහෝදරයින්ට මොකද දන්නේ නැහැ මෙච්චර කේන්ති ගිහිල්ල තියෙන්නේ. කවුරු උනත් තමුන්ගේ ආගමට අගෞරව කරනවට කැමති නැහැ. එහෙම නෙවෙයිනම් අයි අපේ අවිහිංසාවදී බෞද්ධ මිත්‍රයෝ Akon ගේ concert එක තියන්න දෙන්නේ නැතුව මහරාජා ආයතනයට අවිහිංසාවාදී සාමකාමී මැර ප්‍රහාරයක් එල්ල කරේ? එතකොට පැරිස් වල buddha bar එක වහන්න කියල ගිරිය පුප්පගෙන කෑ ගැහුවේ? මහා ලොකුවට පුරසාරම් දොඩනවා අර රටේ අහවල් බෞද්ධ විහාරයේ වෙසක් මහා ඉහලින් සැමරුවාය, ඒ රටවල ඉන්න ලාංකීය වගේම ඒ රටින් බුද්ධාගම වැළඳ ගත්තු විදේශිකයනුත් ආවය එක අපිට මහා ආඩම්බරයක්ය කියල. එත් මේ රටේ සුළු ජාතින්ට නිදහසේ තමන්ගේ ආගම අදහන්න දෙනවද අපේ මේ අවිහිංසවාදී බෞද්ධයෝ? අමු ම්ලේච්ඡ හැදියාව තමයි පෙන්නන්නේ. පෙන්නේ නැද්ද liberty plaza එකේ සිද්ධියේදී සිවුර පොරෝගත්තු ත්‍රස්තවාදී ගනයෝ ටිකක් හැසිරිච්ච කැත? සුළු ජාතීන්ගේ ආගමික ස්ථාන කඩනවා. (තලේබාන් කරෙත් ඒ ටිකමනේ) එහෙම නම් ඒක සාධාරණ වෙන්නේ වෙනත් රටවලත් බෞද්ධාගමික සිද්ධස්ථාන කඩලා ඉවත් කරන්න ඕනේ.
    ඔය block කරපු website වල තියෙන්නේ ඔය බෞද්ධ ත්‍රස්තවාදීන්ගේ ඔළුවල ඔඩු දුවන ආගම්වාදය විතරයි. උන්ගේ ලේවල තියන ම්ලේච්චත්වය ලියල තියන කැත වචනවලින්ම තේරෙනවා. ලංකාවේ ගනයෝ හැසිරෙන කැත දැක්කම උන්ට මීට පස්සේ කිසිම රටකින් visa දෙන එකක් නැහැ. (london වල මහා ගණයත් දැන් බාලාපචාරයකට කොටු වෙලානේ ඉන්නේ).

    ane tahambiyo !!! !!!! kata wahagena yanna. bolage islam agame kiyala tbbata anik agam vinasa karanna kiyala.umbalata apiwa vinasa karanan beha!! tho isalla awilla Harak Marana eka sadaranaya karanna giya.den awill umba ape Jathiya agama netikaranna yannwa.
    umba oya kiyana katawa gihilla kiyagannwa ara umbala arabiye inna otu muthura bona umbalage maha ekalta.

    arabiye ape Sinhala baudda site block karala.ethokata eka tawa agamaka aythiwasikam ulanganaya karanne nedda? umbata lankawe islam adahann puluwan. umbalage rate apita buddagama adahanna be.ane umba mokekda?
    umba inne ape rate nam ,api bauddagamika ratak.bolage rata nemai.mehe thiyenne bauudagmika nithi!!! eka mathaka thiya gannawa.

    umbala gihilla Americawe world trade center ekata gahuwanam,pakistane ape cricket team ekak gahuwanam,mumabai wala minissu meruwanam,eka avihnsawadayada? umbala pihiwalin Harakge bellakapala maranawanam eka awihinasawadayada?

    AKON KIYENNE MOKAKDA,uth umbalagemaa jathiye ekekne. awurudu 15 k taram ganu lamay ekak satage wala heluwen natnawanam,umbalage islam agame hatiyata ganu oluwe idan gonibillo wage rediwahagena innawa.ara AKON wage minihek Awurudu 15 k tram gani lamaek ekka adunnetuwa natana eka umbala anumath karanawada?

    Umba kata kranne "ohnoes" tahmbiya wage prashne pita!!! mokada umbalawa program karala tyenne anik agam vinasa karala umbalage hamba agama issrhata aran yanna!

    umbalawa me loke hamatanam Block karala"muslim unta Americawata athulwenna denn neha" londan walath umbalata nithi.umbalage langadi wedi kala merichha binladen trashtawadiya kdenek meuwada.u sunni musilim kiyagena. etokata u awilla mini marapu eka hari athi neda? ape Budupilima winasa karapu eka tawa agamaka aythiwasikam ulanganaya wenne nedda?

    umbalage islam agema 100% trasthawadi agamak.mama danna widihata!! umbalage BINLADEN KALA WAGE !!

    umba asada umbe muslim palliye Bar ekka dagena math pen bibi ganu adun netuwa natanawata? umba katakarann ehema wunanm hodai wage!!

    Ganayo Ganyo kiyagena umbala siwurudagena ape agama kanna haduwata.e ape hamdurugollo nemai.e bolage agamen mehe sendu wela Siruporogatta tambi:P

    ekak mataka tyaganna meka lankawa!! arabiya nemai!:P
     
    Last edited:

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    ලැජ්ජාවේ බෑ. ඔය මොකවත් නැනේ අර සර්ව බලදාරිය මුස්ලිම් හම්බ ජාතිය විතරක් මවල තිබ්බනම්. මුට නම් ඇත්තටම පිස්සු .

    හැබෑට ඇයි බන් ඔච්චර වැඩ කාරයෙකුට බැරි උනේ උගේ අණට විතරක් කීකරුවෙන බුරුවො ටිකක් විතරක් මවා ගන්න
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    හැබෑට ඇයි බන් ඔච්චර වැඩ කාරයෙකුට බැරි උනේ උගේ අණට විතරක් කීකරුවෙන බුරුවො ටිකක් විතරක් මවා ගන්න

    මෙහෙම දැළි පිහියෙන් one shot කපන්න එපා බං.......!!!!!!:baffled:
     

    Rex921

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    41,027
    1,957
    113
    Scandinavia
    ane tahambiyo !!! !!!! kata wahagena yanna. bolage islam agame kiyala tbbata anik agam vinasa karanna kiyala.umbalata apiwa vinasa karanan beha!! tho isalla awilla Harak Marana eka sadaranaya karanna giya.den awill umba ape Jathiya agama netikaranna yannwa.
    umba oya kiyana katawa gihilla kiyagannwa ara umbala arabiye inna otu muthura bona umbalage maha ekalta.

    arabiye ape Sinhala baudda site block karala.ethokata eka tawa agamaka aythiwasikam ulanganaya karanne nedda? umbata lankawe islam adahann puluwan. umbalage rate apita buddagama adahanna be.ane umba mokekda?
    umba inne ape rate nam ,api bauddagamika ratak.bolage rata nemai.mehe thiyenne bauudagmika nithi!!! eka mathaka thiya gannawa.

    umbala gihilla Americawe world trade center ekata gahuwanam,pakistane ape cricket team ekak gahuwanam,mumabai wala minissu meruwanam,eka avihnsawadayada? umbala pihiwalin Harakge bellakapala maranawanam eka awihinasawadayada?

    AKON KIYENNE MOKAKDA,uth umbalagemaa jathiye ekekne. awurudu 15 k taram ganu lamay ekak satage wala heluwen natnawanam,umbalage islam agame hatiyata ganu oluwe idan gonibillo wage rediwahagena innawa.ara AKON wage minihek Awurudu 15 k tram gani lamaek ekka adunnetuwa natana eka umbala anumath karanawada?

    Umba kata kranne "ohnoes" tahmbiya wage prashne pita!!! mokada umbalawa program karala tyenne anik agam vinasa karala umbalage hamba agama issrhata aran yanna!

    umbalawa me loke hamatanam Block karala"muslim unta Americawata athulwenna denn neha" londan walath umbalata nithi.umbalage langadi wedi kala merichha binladen trashtawadiya kdenek meuwada.u sunni musilim kiyagena. etokata u awilla mini marapu eka hari athi neda? ape Budupilima winasa karapu eka tawa agamaka aythiwasikam ulanganaya wenne nedda?

    umbalage islam agema 100% trasthawadi agamak.mama danna widihata!! umbalage BINLADEN KALA WAGE !!

    umba asada umbe muslim palliye Bar ekka dagena math pen bibi ganu adun netuwa natanawata? umba katakarann ehema wunanm hodai wage!!

    Ganayo Ganyo kiyagena umbala siwurudagena ape agama kanna haduwata.e ape hamdurugollo nemai.e bolage agamen mehe sendu wela Siruporogatta tambi:P

    ekak mataka tyaganna meka lankawa!! arabiya nemai!:P

    Great macho!!!!!!!!!!!!!!!! rep+++
     

    naleen rox

    Well-known member
  • Jun 2, 2011
    3,339
    853
    113
    Ceylon
    හැබෑට ඇයි බන් ඔච්චර වැඩ කාරයෙකුට බැරි උනේ උගේ අණට විතරක් කීකරුවෙන බුරුවො ටිකක් විතරක් මවා ගන්න

    පුදුමේ එක නෙමේ . එයා මවපු ලෝකේ බහුතරය අනාගමික ඉස්ලාම් විරෝදීන්
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    පුදුමේ එක නෙමේ . එයා මවපු ලෝකේ බහුතරය අනාගමික ඉස්ලාම් විරෝදීන්

    :lol::lol::lol::lol:
    අයි ඩෝන්ට් නො වයි මෙහෙම වෙන්නේ ඇයි
    එය මවපු ලෝකේ ඉන්න ගොඩක් එහෙම උනේ ඇයි

    :lol::lol::lol::lol:
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    wadak nathi thread danna epa ban. wena ratawala magul apita wadak nahane. api samagiwa mehe innakota.
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    පුදුමේ එක නෙමේ . එයා මවපු ලෝකේ බහුතරය අනාගමික ඉස්ලාම් විරෝදීන්


    ඊටත් වඩා පුදුමේ එයාගේ හෙංචයියොම ශියා, සුන්නි, සුෆි වගේ කන්ඩායම් වලට බෙදිලා මරාගන්නවා :lol::lol: මොන පාර්සවේ අල්ල ලගට යාවිද මන්දා :rofl::rofl:
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    බින්දු;11035588 said:

    ඊටත් වඩා පුදුමේ එයාගේ හෙංචයියොම ශියා, සුන්නි, සුෆි වගේ කන්ඩායම් වලට බෙදිලා මරාගන්නවා :lol::lol: මොන පාර්සවේ අල්ල ලගට යාවිද මන්දා :rofl::rofl:

    එතකොට මෙහෙ ඉන්න සිංහල කොනක පාලයෝ උන්ට නක දී පුසිනවා

    sunimal
    :lol::lol::lol: