
උඹ නිකම් පොර talk දුන්නට උඹ ජාතිවාදියෙක් කියලා Elakiri එකේ හැම කෙනෙක්ම වගේ දන්නවා...Liberty Plaza එකේදි මොකද වුනේ කියලා හරියටම දැනගෙන කතා කරපන්...මේ රටේ බෞද්ධ, කතොලික, හින්දු ආගම් තුනේම මිනිස්සු සහයොගයෙන් ජීවත් වෙන්න හදනකොට උඹල නැගෙනහිර ජාතිවාදෙ පතුරුවන්න පටන් ගත්තා..උඹලගේ තියෙන්නෙ පිරිසිදු ලේ නම් ලොකේ තියන මරාගෙන මැරෙන ත්රස්තවාදි සන්විධාන බහුතරයක් ඉස්ලාමීය අන්තවාදි සන්විධාන වුනේ කොහොමද????????????අපේ බෞද්ධ සහෝදරයින්ට මොකද දන්නේ නැහැ මෙච්චර කේන්ති ගිහිල්ල තියෙන්නේ. කවුරු උනත් තමුන්ගේ ආගමට අගෞරව කරනවට කැමති නැහැ. එහෙම නෙවෙයිනම් අයි අපේ අවිහිංසාවදී බෞද්ධ මිත්රයෝ Akon ගේ concert එක තියන්න දෙන්නේ නැතුව මහරාජා ආයතනයට අවිහිංසාවාදී සාමකාමී මැර ප්රහාරයක් එල්ල කරේ? එතකොට පැරිස් වල buddha bar එක වහන්න කියල ගිරිය පුප්පගෙන කෑ ගැහුවේ? මහා ලොකුවට පුරසාරම් දොඩනවා අර රටේ අහවල් බෞද්ධ විහාරයේ වෙසක් මහා ඉහලින් සැමරුවාය, ඒ රටවල ඉන්න ලාංකීය වගේම ඒ රටින් බුද්ධාගම වැළඳ ගත්තු විදේශිකයනුත් ආවය එක අපිට මහා ආඩම්බරයක්ය කියල. එත් මේ රටේ සුළු ජාතින්ට නිදහසේ තමන්ගේ ආගම අදහන්න දෙනවද අපේ මේ අවිහිංසවාදී බෞද්ධයෝ? අමු ම්ලේච්ඡ හැදියාව තමයි පෙන්නන්නේ. පෙන්නේ නැද්ද liberty plaza එකේ සිද්ධියේදී සිවුර පොරෝගත්තු ත්රස්තවාදී ගනයෝ ටිකක් හැසිරිච්ච කැත? සුළු ජාතීන්ගේ ආගමික ස්ථාන කඩනවා. (තලේබාන් කරෙත් ඒ ටිකමනේ) එහෙම නම් ඒක සාධාරණ වෙන්නේ වෙනත් රටවලත් බෞද්ධාගමික සිද්ධස්ථාන කඩලා ඉවත් කරන්න ඕනේ.
ඔය block කරපු website වල තියෙන්නේ ඔය බෞද්ධ ත්රස්තවාදීන්ගේ ඔළුවල ඔඩු දුවන ආගම්වාදය විතරයි. උන්ගේ ලේවල තියන ම්ලේච්චත්වය ලියල තියන කැත වචනවලින්ම තේරෙනවා. ලංකාවේ ගනයෝ හැසිරෙන කැත දැක්කම උන්ට මීට පස්සේ කිසිම රටකින් visa දෙන එකක් නැහැ. (london වල මහා ගණයත් දැන් බාලාපචාරයකට කොටු වෙලානේ ඉන්නේ).
)අපේ බෞද්ධ සහෝදරයින්ට මොකද දන්නේ නැහැ මෙච්චර කේන්ති ගිහිල්ල තියෙන්නේ. කවුරු උනත් තමුන්ගේ ආගමට අගෞරව කරනවට කැමති නැහැ. එහෙම නෙවෙයිනම් අයි අපේ අවිහිංසාවදී බෞද්ධ මිත්රයෝ Akon ගේ concert එක තියන්න දෙන්නේ නැතුව මහරාජා ආයතනයට අවිහිංසාවාදී සාමකාමී මැර ප්රහාරයක් එල්ල කරේ? එතකොට පැරිස් වල buddha bar එක වහන්න කියල ගිරිය පුප්පගෙන කෑ ගැහුවේ? මහා ලොකුවට පුරසාරම් දොඩනවා අර රටේ අහවල් බෞද්ධ විහාරයේ වෙසක් මහා ඉහලින් සැමරුවාය, ඒ රටවල ඉන්න ලාංකීය වගේම ඒ රටින් බුද්ධාගම වැළඳ ගත්තු විදේශිකයනුත් ආවය එක අපිට මහා ආඩම්බරයක්ය කියල. එත් මේ රටේ සුළු ජාතින්ට නිදහසේ තමන්ගේ ආගම අදහන්න දෙනවද අපේ මේ අවිහිංසවාදී බෞද්ධයෝ? අමු ම්ලේච්ඡ හැදියාව තමයි පෙන්නන්නේ. පෙන්නේ නැද්ද liberty plaza එකේ සිද්ධියේදී සිවුර පොරෝගත්තු ත්රස්තවාදී ගනයෝ ටිකක් හැසිරිච්ච කැත? සුළු ජාතීන්ගේ ආගමික ස්ථාන කඩනවා. (තලේබාන් කරෙත් ඒ ටිකමනේ) එහෙම නම් ඒක සාධාරණ වෙන්නේ වෙනත් රටවලත් බෞද්ධාගමික සිද්ධස්ථාන කඩලා ඉවත් කරන්න ඕනේ.
ඔය block කරපු website වල තියෙන්නේ ඔය බෞද්ධ ත්රස්තවාදීන්ගේ ඔළුවල ඔඩු දුවන ආගම්වාදය විතරයි. උන්ගේ ලේවල තියන ම්ලේච්චත්වය ලියල තියන කැත වචනවලින්ම තේරෙනවා. ලංකාවේ ගනයෝ හැසිරෙන කැත දැක්කම උන්ට මීට පස්සේ කිසිම රටකින් visa දෙන එකක් නැහැ. (london වල මහා ගණයත් දැන් බාලාපචාරයකට කොටු වෙලානේ ඉන්නේ).


ලැජ්ජාවේ බෑ. ඔය මොකවත් නැනේ අර සර්ව බලදාරිය මුස්ලිම් හම්බ ජාතිය විතරක් මවල තිබ්බනම්. මුට නම් ඇත්තටම පිස්සු .
හැබෑට ඇයි බන් ඔච්චර වැඩ කාරයෙකුට බැරි උනේ උගේ අණට විතරක් කීකරුවෙන බුරුවො ටිකක් විතරක් මවා ගන්න

ane tahambiyo !!! !!!! kata wahagena yanna. bolage islam agame kiyala tbbata anik agam vinasa karanna kiyala.umbalata apiwa vinasa karanan beha!! tho isalla awilla Harak Marana eka sadaranaya karanna giya.den awill umba ape Jathiya agama netikaranna yannwa.
umba oya kiyana katawa gihilla kiyagannwa ara umbala arabiye inna otu muthura bona umbalage maha ekalta.
arabiye ape Sinhala baudda site block karala.ethokata eka tawa agamaka aythiwasikam ulanganaya karanne nedda? umbata lankawe islam adahann puluwan. umbalage rate apita buddagama adahanna be.ane umba mokekda?
umba inne ape rate nam ,api bauddagamika ratak.bolage rata nemai.mehe thiyenne bauudagmika nithi!!! eka mathaka thiya gannawa.
umbala gihilla Americawe world trade center ekata gahuwanam,pakistane ape cricket team ekak gahuwanam,mumabai wala minissu meruwanam,eka avihnsawadayada? umbala pihiwalin Harakge bellakapala maranawanam eka awihinasawadayada?
AKON KIYENNE MOKAKDA,uth umbalagemaa jathiye ekekne. awurudu 15 k taram ganu lamay ekak satage wala heluwen natnawanam,umbalage islam agame hatiyata ganu oluwe idan gonibillo wage rediwahagena innawa.ara AKON wage minihek Awurudu 15 k tram gani lamaek ekka adunnetuwa natana eka umbala anumath karanawada?
Umba kata kranne "ohnoes" tahmbiya wage prashne pita!!! mokada umbalawa program karala tyenne anik agam vinasa karala umbalage hamba agama issrhata aran yanna!
umbalawa me loke hamatanam Block karala"muslim unta Americawata athulwenna denn neha" londan walath umbalata nithi.umbalage langadi wedi kala merichha binladen trashtawadiya kdenek meuwada.u sunni musilim kiyagena. etokata u awilla mini marapu eka hari athi neda? ape Budupilima winasa karapu eka tawa agamaka aythiwasikam ulanganaya wenne nedda?
umbalage islam agema 100% trasthawadi agamak.mama danna widihata!! umbalage BINLADEN KALA WAGE !!
umba asada umbe muslim palliye Bar ekka dagena math pen bibi ganu adun netuwa natanawata? umba katakarann ehema wunanm hodai wage!!
Ganayo Ganyo kiyagena umbala siwurudagena ape agama kanna haduwata.e ape hamdurugollo nemai.e bolage agamen mehe sendu wela Siruporogatta tambi
ekak mataka tyaganna meka lankawa!! arabiya nemai!![]()
හැබෑට ඇයි බන් ඔච්චර වැඩ කාරයෙකුට බැරි උනේ උගේ අණට විතරක් කීකරුවෙන බුරුවො ටිකක් විතරක් මවා ගන්න
පුදුමේ එක නෙමේ . එයා මවපු ලෝකේ බහුතරය අනාගමික ඉස්ලාම් විරෝදීන්








පුදුමේ එක නෙමේ . එයා මවපු ලෝකේ බහුතරය අනාගමික ඉස්ලාම් විරෝදීන්

මොන පාර්සවේ අල්ල ලගට යාවිද මන්දා 

බින්දු;11035588 said:
ඊටත් වඩා පුදුමේ එයාගේ හෙංචයියොම ශියා, සුන්නි, සුෆි වගේ කන්ඩායම් වලට බෙදිලා මරාගන්නවාමොන පාර්සවේ අල්ල ලගට යාවිද මන්දා
![]()


