rep නැති නිසා දෙපැත්තෙම REP කපලා වලියක් බලන්න විදිහකුත් නෑ 
. දෙන්නටම 2000 ගානේ දෙනවා තද උනොත්Ammo bn...arthal denna epa...monada bn me dala thiyenne...hina giya yako ube commnt walataකොයි වෙලාවේ බැලුවත් මූගේ අවනඩුවක්.
එක්කො වන්චාවටකට අහු වෙලා.
වෙබ්සයිට් එකකට කෙල වෙලා.
හොස්ටින් කෙලවෙලා,
ගෙඩරට හොරු පැනලා,
හොරු සල්ලි අරන්,
හොරු යනගමන් පුකේ ඇරලා,
අල්ලපු ගෙදර එකා කුනු දාලා,
පෝන් එකේ සිග්නල් නෑ,
ඩයකොග් එකෙන් ගෙඩරට සිග්නල් දෙන්නෙ නෑ,
පෝන් එකේ ෆේස්බුක් ඇප් එක පාරේ යනකොට හැලිලා,
ලයිට් නෑ,
පුකට පෙට්රල් ගහලා,
මහසෝනා පුකේ ඇරලා
ඩොන්ගල් එක හොරු අරන්

කොයි වෙලාවේ බැලුවත් මූගේ අවනඩුවක්.
එක්කො වන්චාවටකට අහු වෙලා.
වෙබ්සයිට් එකකට කෙල වෙලා.
හොස්ටින් කෙලවෙලා,
ගෙඩරට හොරු පැනලා,
හොරු සල්ලි අරන්,
හොරු යනගමන් පුකේ ඇරලා,
අල්ලපු ගෙදර එකා කුනු දාලා,
පෝන් එකේ සිග්නල් නෑ,
ඩයකොග් එකෙන් ගෙඩරට සිග්නල් දෙන්නෙ නෑ,
පෝන් එකේ ෆේස්බුක් ඇප් එක පාරේ යනකොට හැලිලා,
ලයිට් නෑ,
පුකට පෙට්රල් ගහලා,
මහසෝනා පුකේ ඇරලා
ඩොන්ගල් එක හොරු අරන්
Sira kathawa ban...mama kalpana kale me elakiri1th samajayakma thama. borukarayo inawa, horu inawa, sakkili inawa, ponsiyo innawa, meke mea account thi aya google search kalama blogs hadagena 2009,2010 wage idan net1 maha pasna dagena pissu kelapu psycho porawal innawaa kiyala terenawa... maha wikaarayak ban, minissu me kawruth nodanna anonymous plc wala pawaa thaman sudana kiyala pennanna yanawa... pissuwak mewa nam.. god witara k neweyi, uuta wediya pisso,pihatto meke innawaa..
rep නැති නිසා දෙපැත්තෙම REP කපලා වලියක් බලන්න විදිහකුත් නෑ![]()

උබට මේවගේ එකක්වත් කෙලින් කතා කරලා විසඳගන්න බැරුව කොහොම customer handling කරනවද මන්දා. අම්මත් කතා කරලා කියන්නේ වයස කියාද ube ?
උබට මේවගේ එකක්වත් කෙලින් කතා කරලා විසඳගන්න බැරුව කොහොම customer handling කරනවද මන්දා. අම්මත් කතා කරලා කියන්නේ වයස කියාද ube ?
Ammo yakoකොයි වෙලාවේ බැලුවත් මූගේ අවනඩුවක්.
එක්කො වන්චාවටකට අහු වෙලා.
වෙබ්සයිට් එකකට කෙල වෙලා.
හොස්ටින් කෙලවෙලා,
ගෙඩරට හොරු පැනලා,
හොරු සල්ලි අරන්,
හොරු යනගමන් පුකේ ඇරලා,
අල්ලපු ගෙදර එකා කුනු දාලා,
පෝන් එකේ සිග්නල් නෑ,
ඩයකොග් එකෙන් ගෙඩරට සිග්නල් දෙන්නෙ නෑ,
පෝන් එකේ ෆේස්බුක් ඇප් එක පාරේ යනකොට හැලිලා,
ලයිට් නෑ,
පුකට පෙට්රල් ගහලා,
මහසෝනා පුකේ ඇරලා
ඩොන්ගල් එක හොරු අරන්

dollar 10 kiyanne ithin lankawe kenekuta dawase padiyatath wadiyi. ekata nam lajja wenna ona na.ඩොලර් 10ටනෙ බන් උඹල මරාගන්නෙ. සුද්දෙක් ත්රෙඩ් එක කියෙව්වොත් ලාඞකික අපිටයි ලැජ්ජාව