මේකේ කොමන්ට්ස් දැක්කහම ලැජ්ජ හිතුණා😟

ESL

Well-known member
  • Mar 16, 2016
    1,999
    1,622
    113
    පඹයෙක් ජනපති වෙලා නිවටයෙක් අගමැති උනාම ඔහොම තමයි. හොඳට තිබුණ රටක් අපි වැටිච්ච තැනක්. මාර වැඩේ ලංකාවට උනේ. කෝ මේ කෝප්‍රල් පින් පෝං ?
    240786338_931442187792149_4215976449914433646_n.jpg

    100395967_303707863967016_9129800019623280640_n.jpg


    ලැජ්ජ නැද්ද අයිසේ @erozan


    උඹේ සිහින ජනාධිපති සජිත්ද
    ------ Post added on Sep 1, 2021 at 11:13 AM
    විකල්පයක් එනකන් මගේ සිහින ජනපති ගෝටාබය. ජෙප්පෝ ඔලුවෙන් හිට ගත්තත් උන්ට ආණ්ඩු හදන්න බෑ. සජබයියෝන්ටත් එච්චරම තමා. පොදු අපේක්ෂකයෝ හරියන්නෙත් නෑ. 2015 විනිස්සුන්ට මතකයි. ගේනවා නම් ගෙනෙන් හොද අපේක්ෂකයෙක් දැන් ඉන්න ගූ සක්කිලි එකෙක්වත් ගාව ගත්ත නැති එකෙක්. එතකන් කොච්චර රෙන්න හැදුවත් ගෝටාබය තමයි ජනාධිපති. 😂😂😂
    ------ Post added on Sep 1, 2021 at 11:18 AM
     

    ESL

    Well-known member
  • Mar 16, 2016
    1,999
    1,622
    113
    දැන් ඉතින් ඔය කොරල තියෙන්නේ :yes: :yes: :yes:

    පුටින් ගැන කියාගෙන ආවේ, දැන් අහනව සජිත් කොරයිද කියලා :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    ඉතින් උත්තරයක් දියන්කෝ. සර්ට වැඩියෙන් හොඳට කොරන්න පුළුවන් එකෙක් කියපන්කො. උඹ ඔය කවුරු හරි හිතේ තියන් compare කරලනේ වැරදි කියන්නේ. කවුද හදවතේ නායකයා. 😂😂😂
     

    fdk

    Well-known member
  • Sep 16, 2011
    5,592
    5,486
    113
    දැන් නන්දයා නන්දයා නොගා කියපන්කො මේ රට හදන්න පුළුවන් එකෙක්ව... 😂😂😂
    Nandayata kohomath baha, awurudu dekata penawane karapu hariyak
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    ඉතින් උත්තරයක් දියන්කෝ. සර්ට වැඩියෙන් හොඳට කොරන්න පුළුවන් එකෙක් කියපන්කො. උඹ ඔය කවුරු හරි හිතේ තියන් compare කරලනේ වැරදි කියන්නේ. කවුද හදවතේ නායකයා. 😂😂😂
    හදවතේ නායකයා

    පුකේ නායකයා

    ජුන්ඩේ නායකයා එහෙම ඉන්නවද උඹලට.

    අවුලක් නෑ බයියොනෙ 😂😂😂
     
    • Haha
    Reactions: Srilankan1

    ESL

    Well-known member
  • Mar 16, 2016
    1,999
    1,622
    113
    හදවතේ නායකයා

    පුකේ නායකයා

    ජුන්ඩේ නායකයා එහෙම ඉන්නවද උඹලට.

    අවුලක් නෑ බයියොනෙ 😂😂😂
    යන්නේ කොහෙද මල්ලේ පොල්. එල එල. 😂😂😂
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    ඉතින් උත්තරයක් දියන්කෝ. සර්ට වැඩියෙන් හොඳට කොරන්න පුළුවන් එකෙක් කියපන්කො. උඹ ඔය කවුරු හරි හිතේ තියන් compare කරලනේ වැරදි කියන්නේ. කවුද හදවතේ නායකයා. 😂😂😂

    තව ලැජ්ජ නෑ නේ තොපිට :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    shenic88

    Well-known member
  • May 19, 2020
    1,511
    3,212
    113
    Sri Lanka
    there is nothing wrong with being 3rd world country. in fact we should all be proud to be a 3rd word country (if you know the correct meaning)

    Its not the politician that creates a country, its the people. no point of blaming politicians. As long as people are dumb we all are in shit hole.
    okey totally agree with the 2nd line but what do you mean by
    there is nothing wrong with being 3rd world country. in fact we should all be proud to be a 3rd word country (if you know the correct meaning)
    ?? What?
     

    Spiderman.Ayya

    Well-known member
  • Mar 26, 2016
    3,328
    2,390
    113
    පඹයෙක් ජනපති වෙලා නිවටයෙක් අගමැති උනාම ඔහොම තමයි. හොඳට තිබුණ රටක් අපි වැටිච්ච තැනක්. මාර වැඩේ ලංකාවට උනේ. කෝ මේ කෝප්‍රල් පින් පෝං ?
    Sajiya hitiyaa nam :D :D :D
     

    WannaCry

    Active member
  • Jul 13, 2017
    197
    84
    28
    සජිත් හිටියා නම් කොරයිද? 😂😂😂
    mchan dn uba ai dan sajith hitiynam karaida kiyanne
    methana varadak vela na kiyalada kiyanne

    machan ane danvath athi ban eka eka venuven mara gaththa tikak rata gana hithala vada karanna balapanko'.
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    ඉතින් උත්තරයක් දියන්කෝ. සර්ට වැඩියෙන් හොඳට කොරන්න පුළුවන් එකෙක් කියපන්කො. උඹ ඔය කවුරු හරි හිතේ තියන් compare කරලනේ වැරදි කියන්නේ. කවුද හදවතේ නායකයා. 😂😂😂
    Typical answers by a die hard baiya!

    Oi minissu Gotata chande dunne System change karanna. Baluwama Gota kiyanne system eke Pawn kenek witarai,

    System is run by Rajapakshe's! Balapan viyathmagen aapu un set eka dan kelina pissu! Yako ochara mole tiyana dial mechara gon wada karai kiyala uba hitenawada? Uba hitanawada system eka change karanna dei kiyala MR? Oya okkomata wada hapan itin Sajiya awanan. Rata kauru awath pallamata yai system eka change nokaloth :)

    Podi ekaage idala maha ekaa dakwa araka diyaw meka diyaw! Keeyen keeyada businesses walata yanne? Paksha wipaksha dekama karanne gasa kana eka:lol:

    ubala metana hiwallu wage kotaganna eka tama MR and Sajithlata oney !