මේ කොල්ලා නැතිවෙලාලු බන්

Aluth Eka

Well-known member
  • Apr 12, 2016
    7,316
    10,625
    113
    1646116882009.png


    https://www.facebook.com/sakul.sinethra2K4

    :cry::cry: උබට නිවන් සුව

    මේ පෝස්ට් එක සම්බන්ද කමෙන්ට් කියවද්දී කියලා තිබුන දේ තමයි ආදරේ කරන්න බැරිනම් බලාපොරොත්තු දෙන්න එපා කියලා..ඒත් බන් ආදරේ කරා කියලා බදින්නම ඕනෙද? ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙන එක නේද හොදම දේ..අපිත් කෙල්ලෝ එක්ක එහෙම කතා කරලා තියෙනවා,,ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙලා තියෙනවා..එතකොට ඒක අපිට පවක් ද බන්?
    ------ Post added on Mar 1, 2022 at 12:16 PM
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,375
    1
    101,240
    113
    34
    Kalutara
    ලංකාවෙ දෙන්න එක්ක කතා වෙලා මොකක්ද ගැලපෙන්නෙ නැති හේතුව. ඇයි ඒ හේතුව හදාගන්නෙ නැත්තෙ. එහෙම ජෙනියුන් විදිහට දෙන්න එක්ක කතා වෙලා බ්‍රෝකප් වෙන්නෙ නෑනෙ ලංකාවෙ. එක්කො තව එකෙක් එක්ක සෙට් වෙලා තමා කොල්ලව එපා කියන්න. ඉතින් එහෙම වුනාම තමා ඔහොම ඩිප්‍රෙශන් හැදෙන්නෙ. ඔන්න ඇත්තටම නොගැලපෙන්නෙ නැති නිසා අයින් වෙනව නම් ඉතින් පව් නෑ.
     

    meeka

    Well-known member
  • Oct 1, 2008
    5,494
    6,344
    113
    අයින් වෙන එක නේද හොදම දේ..අපිත් කෙල්ලෝ එක්ක එහෙම කතා කරලා තියෙනවා,,ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙලා තියෙනවා..

    අයින් උන එක නෙවෙයි.. අයින් උන විදිහේ වැරැද්දක් තියෙන්නේ. කොල්ලට කියන්න දේවල් ගොඩක් තියෙන්න ඇති. කෙල්ල මුකුත්ම නැතුව එක පාරට කතා නොකර ඔයාට අයිතියක් නෑ කියල විතරක් කියල කොල්ලව ගනන් නොගෙන හිටිය නම් එතන වැරැද්දක් තියේනව ඉතින්.
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    අයින් උන එක නෙවෙයි.. අයින් උන විදිහේ වැරැද්දක් තියෙන්නේ. කොල්ලට කියන්න දේවල් ගොඩක් තියෙන්න ඇති. කෙල්ල මුකුත්ම නැතුව එක පාරට කතා නොකර ඔයාට අයිතියක් නෑ කියල විතරක් කියල කොල්ලව ගනන් නොගෙන හිටිය නම් එතන වැරැද්දක් තියේනව ඉතින්.
    That's not the fucking sorrow and not having chance to tell. That is merely, he didn't get a chance to fuck her. 😅
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,008
    153,059
    113
    කොහෙවත් ඉන්න කෙල්ලෙක් නිසා අවුරුදු ගාණක් තමන් හදා වඩාගත්ත මිනිස්සුන්ව අමතක කරල ජීවිතේ නැති කරගන්න එකට depression නෙවේ කියන්නේ, ආත්මාර්තකාමීබව කියලා. කොහොම වෙතත් හොද තැනක උපදින්න ලැබෙන්න කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා.
     
    Last edited:

    Janithsl88

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    2,595
    4,927
    113
    Nowhere
    බලාපොරොත්තු තමයි මිනිස්සුන්ව ජීවත් කරවන්නේ කියල ප්‍රසිද්ද කියමනක් තියෙනවනේ. අන්න ඒ බලාපොරොත්තුවම දවසක ජීවිතෙත් නැති කරවනවා. ඒ හින්ද රකින්න බැරිනම් බලාපොරොත්තු දෙන්න එපා වගේම බලාපොරොත්තු බිදුනම ඉවසල තේරුම් අරන් ජීවත් වෙන්න බැරිනම් බලාපොරොත්තු තියාගන්න එකත් භයානකයි. ඇත්තටම depression වලට බේත් ගන්න ඕනි. එත් ප්‍රශ්නේ ගොඩක් අය දන්නේ නෑ තමන්ට depression කියල. නැත්තම් පිළිගන්නේ නෑ. ප්‍රශ්නේ ඒක දැනගන්නත් හරි සිහියක් තියෙන්න ඕනෙ. ඉස්සර මිනිස්සු ඔය depression ගැන අහලත් නෑ, බේතුත් නෑ, එත් මෙහෙම මරුනේ නෑ. ඒ ඒකාලේ මිනිස්සුන්ට depression නැතුවම නෙවේ. ඊට වඩා දෙයක්, වටිනාකමක් ඒ මිනිස්සු දැක්ක නිසා ජීවිතයේ. අද බේත් තිබුනට ඒ වටිනාකම නෑ ජීවිතවල. :( අපරාදේ ඉතින් ජීවිතේ..
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    පිස්සෙක් , ඕක්ට මැරෙන්ඩ ඕනද.., ඕන හුත්තක් කරගන් වේසියෙ කියල වෙන එකක් හොයා ගත්තනම් ආන්න පිරිම්කම

     

    vckeranda

    Well-known member
  • Nov 12, 2013
    1,388
    1,007
    113
    View attachment 162228

    https://www.facebook.com/sakul.sinethra2K4

    :cry::cry: උබට නිවන් සුව

    මේ පෝස්ට් එක සම්බන්ද කමෙන්ට් කියවද්දී කියලා තිබුන දේ තමයි ආදරේ කරන්න බැරිනම් බලාපොරොත්තු දෙන්න එපා කියලා..ඒත් බන් ආදරේ කරා කියලා බදින්නම ඕනෙද? ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙන එක නේද හොදම දේ..අපිත් කෙල්ලෝ එක්ක එහෙම කතා කරලා තියෙනවා,,ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙලා තියෙනවා..එතකොට ඒක අපිට පවක් ද බන්?
    ------ Post added on Mar 1, 2022 at 12:16 PM
    mewa ithin mula idan hadenna ona. monteisori level eka idan. ethana idan depression thami. hari education system ekka thibouth vithari developed country ekak hadanna puluwan. nathnam itihn mehemama thami hamadama.
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    කොහෙවත් ඉන්න කෙල්ලෙක් නිසා අවුරුදු ගාණක් තමන් හදා වඩාගත්ත මිනිස්සුන්ව අමතක කරල ජීවිතේ නැති කරගන්න එකට depression නෙවේ කියන්නේ ,ආත්මාර්තකාමීබව කියලා. කොහොම වෙතත් හොද තැනක උපදින්න ලැබෙන්න කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා.
    I never pay attention to those who give up their lives easily. They deserve death and not deserve a life after the death.