ගෙදර ඇවිල්ල බලං ඉඳියි. එහෙම නැත්තම් සජිත් ස්විච් එකෙන් ඕප් කරයිචාර්ජ් එකට ගැහුවොත් රනිල් ටිප් සුවිච් එක ඔෆ් කරයි ද? බලං හිටියා වගේ??? කොහොම ද චාර්ජ් කරන එක නතර කරන්නෙ??
ගෙදර ඇවිල්ල බලං ඉඳියි. එහෙම නැත්තම් සජිත් ස්විච් එකෙන් ඕප් කරයිචාර්ජ් එකට ගැහුවොත් රනිල් ටිප් සුවිච් එක ඔෆ් කරයි ද? බලං හිටියා වගේ??? කොහොම ද චාර්ජ් කරන එක නතර කරන්නෙ??
ගෙදර ඇවිල්ල බලං ඉඳියි. එහෙම නැත්තම් සජිත් ස්විච් එකෙන් ඕප් කරයි

fuel usage eka adu karanna one nisane elec ewa genna denne. eka ai grid eken charge karoth amatara gal anguru, diesel tikak tawa pichchena eka ne wenne. ethakota wahane electric una kiyala wadak na ekai.ඇයි බන් ගෙන්නන වාහන ජාතික පද්දතියෙන් චාජ් කරන්න දෙන්නෙ නෑ කියන්නෙ? ඒකට හේතුව මොකක්ද ?![]()
Welgamage gaanith denawaluda ee atamagaleth ekka laksa 60 dunnamaලංකාවේ ලගදි launch කරපු මහේන්ද්රා box bar ෆ්ර්ම් කොඩ්සයිකල් එකකත් ලක්ෂ 60 ක් ලු
දේශීය නිෂ්පාදන නිසා මුකුත් කියන්න බෑ ..
ඕව කෙරෙන වැඩ නෙමයි
Sajith ge mid wife awada balan button eken wenna athi.චාර්ජ් එකට ගැහුවොත් රනිල් ටිප් සුවිච් එක ඔෆ් කරයි ද? බලං හිටියා වගේ??? කොහොම ද චාර්ජ් කරන එක නතර කරන්නෙ??