මේ පරණ ටෙලි නාට්‍යයේ නම මතක නම් කියහන්කෝ.

yasidubihansa

Well-known member
  • Jun 17, 2022
    198
    303
    63
    ජාතික රුපවාහිනියේ පරණ නාට්‍යක් තිබුණා මෙහෙම. කොල්ලෙකුට ඩොක්ට කෙනෙක් වෙන්න ලකුණු මදි වෙනවා. ඌත් එක්ක ඉන්න කෙල්ලෙක් ඩොක්ට වෙනවා. මේ කොල්ල ඊට පස්සේ හොර දොස්තර කෙනෙක් වෙලා ක්ලිනික් එකක් දාගන්නවා. පස්සේ කොහොම හරි අර කෙල්ලම ඇවිල්ල මේ හොර දොස්තරව අල්ලනවා. මේකේ කෙල්ලට හිටියේ හිමාලි සයුරංගි වගේ තමා මතක. මං පොඩි කාලේ බලපු කතාවක්. අයෙත් බලන්න හිතුනා youtube තියෙනවා නම්.
     

    sanhen143

    Active member
  • Oct 14, 2011
    123
    37
    28
    ජාතික රුපවාහිනියේ පරණ නාට්‍යක් තිබුණා මෙහෙම. කොල්ලෙකුට ඩොක්ට කෙනෙක් වෙන්න ලකුණු මදි වෙනවා. ඌත් එක්ක ඉන්න කෙල්ලෙක් ඩොක්ට වෙනවා. මේ කොල්ල ඊට පස්සේ හොර දොස්තර කෙනෙක් වෙලා ක්ලිනික් එකක් දාගන්නවා. පස්සේ කොහොම හරි අර කෙල්ලම ඇවිල්ල මේ හොර දොස්තරව අල්ලනවා. මේකේ කෙල්ලට හිටියේ හිමාලි සයුරංගි වගේ තමා මතක. මං පොඩි කාලේ බලපු කතාවක්. අයෙත් බලන්න හිතුනා youtube තියෙනවා නම්.
    Wasantha කුසලානය
     

    yasidubihansa

    Well-known member
  • Jun 17, 2022
    198
    303
    63
    • Like
    Reactions: GobbaSira

    dhanuka kumara

    Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    තව සුපිරි කතාවක් ගියා රොෂාන් රවින්ද්‍ර ඉන්න ,උට campus යන්න ලකුණු මදි වෙලා ගෙදරක වයසක කෙනෙක් බලාගන්න යනවා..ඔෂදිත් ඉන්නවා
     

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    a nice story line. One that I like after a long time , but that was long time ago . I do not know the director and what happened to his works.
     
    • Like
    Reactions: yasidubihansa

    yasidubihansa

    Well-known member
  • Jun 17, 2022
    198
    303
    63
    ne mchan, me pora newei hitiye actor ta, e teledrama eka pothakin haduwa ekak "rogin mada nirogiwa", potha liyapu ekagewath nama mataka ne

    PS: https://www.sundaytimes.lk/040711/tv/5.html

    menna me teledrama eka, teledrama eke namath "Sathya" :lol: :lol:

    ado eka man balala na. balanna ona

    තව සුපිරි කතාවක් ගියා රොෂාන් රවින්ද්‍ර ඉන්න ,උට campus යන්න ලකුණු මදි වෙලා ගෙදරක වයසක කෙනෙක් බලාගන්න යනවා..ඔෂදිත් ඉන්නවා

    nama mokakda drama eke?
    ------ Post added on Jul 17, 2022 at 12:54 PM

    wasantha kusalan patta kathawa hode.
    mu clininc ekak dagannwa kakula thuwala wechcha ledek genawa. maru kadak paththu wela. eka dakkama mu baya wenwa . :rolleyes:

    මේවා දැන් කතා ලියන උන්ට පෙන්නන්න ඕන.
    ------ Post added on Jul 17, 2022 at 12:55 PM
     
    • Like
    Reactions: Schrodinger Cat

    SSR@

    Well-known member
  • Feb 8, 2013
    7,718
    4,075
    113
    Kingdom of Hyrule
    ado eka man balala na. balanna ona



    nama mokakda drama eke?
    ------ Post added on Jul 17, 2022 at 12:54 PM



    මේවා දැන් කතා ලියන උන්ට පෙන්නන්න ඕන.
    ------ Post added on Jul 17, 2022 at 12:55 PM
    youtube eke sathya search kalama, wena pake kathawak enne. hoyagattoth matath link ekak ewahan
     
    • Like
    Reactions: yasidubihansa

    SSR@

    Well-known member
  • Feb 8, 2013
    7,718
    4,075
    113
    Kingdom of Hyrule
    thawa ekak thibba neda bn, ara suminda sirisena mahatha inna ekak, podi kellekwa gamata ekka yana eka. theth saha viyali. patta kathawa.

    1658043069248.png