Writer කෙනෙක්.video නම් හොඳයි මහන්සිවෙලා කරනවා , මේ දිනේෂ් කියන්නේ මොනවා කරන කෙනෙක්ද බන් ? මමත් බලනවා පොරගේ video , but පොරගේ ඇදලා ලතාවකට කරන කතාවනම් සෙට් නෑ මට , video වලට ඌ කියන්නේ රුප රචනා කියලා , ඌ ඒවා සාමාන්ය බාසාවෙන් කිවුවනම් ඊට වඩා හොඳයි , කතාකරන විදිය තමයි අවුල් බන්
forces hitiyada danne nehe, ehema look ekak tiyenne, uth ekka inna anith set ekath ehemai. "loku pieris" wage nam unath forces wala unge godak tiyenawa e type ewavideo නම් හොඳයි මහන්සිවෙලා කරනවා , මේ දිනේෂ් කියන්නේ මොනවා කරන කෙනෙක්ද බන් ? මමත් බලනවා පොරගේ video , but පොරගේ ඇදලා ලතාවකට කරන කතාවනම් සෙට් නෑ මට , video වලට ඌ කියන්නේ රුප රචනා කියලා , ඌ ඒවා සාමාන්ය බාසාවෙන් කිවුවනම් ඊට වඩා හොඳයි , කතාකරන විදිය තමයි අවුල් බන්
මාත් බලනව... සුපිරි වීඩියෝ තියෙන්නෙ.. ඉන්දියාවෙ අනික් වීඩියෝවත් මරු...පොරගේ එව්වා නම් සිරා![]()
ෆෝසස් හිටපු කෙනෙක් මම හිතන්නෙ...video නම් හොඳයි මහන්සිවෙලා කරනවා , මේ දිනේෂ් කියන්නේ මොනවා කරන කෙනෙක්ද බන් ? මමත් බලනවා පොරගේ video , but පොරගේ ඇදලා ලතාවකට කරන කතාවනම් සෙට් නෑ මට , video වලට ඌ කියන්නේ රුප රචනා කියලා , ඌ ඒවා සාමාන්ය බාසාවෙන් කිවුවනම් ඊට වඩා හොඳයි , කතාකරන විදිය තමයි අවුල් බන්
Writer kenek, Moratu maha vidayale adi shihsyek, commando regiment hitapu kenek. porage wada patta quality.ලංකා පුත්තරය... මේ කලින් හිටි එකාමද..??
මාත් බලනව... සුපිරි වීඩියෝ තියෙන්නෙ.. ඉන්දියාවෙ අනික් වීඩියෝවත් මරු...
ෆෝසස් හිටපු කෙනෙක් මම හිතන්නෙ...
හැම එකාම නිකං කතා කරන හින්ද මිනිහගෙ ක්රමෙත් වෙනසක් තියෙනව,
ඒ නිසා මටනං අවුලක් නෑ...
මොනව උනත් වීඩියෝ ටිකනං සුපිරි ඉතිං...
අඩෝ අපිට නම් පේනවනේ. මම උදේ පාන් ගේන්න යන ගමනුත් බල බල යන්නේ .........ඇයි ගල්කිස්සට එවරස්ට් පේන්නේ නැත්තේ?
ලංකාවේ කොඩිය පේනවද:?අඩෝ අපිට නම් පේනවනේ. මම උදේ පාන් ගේන්න යන ගමනුත් බල බල යන්නේ .........![]()
ටිකක් ලාවට වගේ පේනවා. හොඳට බැලුවොත් අඳුරගන්න පුළුවන් .....ලංකාවේ කොඩිය පේනවද:?

මුගෙ විඩියෝස් පට්ට හුත්තො
පේනවා හන්දියේ ලයිට් කණුව උඩට නැගලා බලපන්ඇයි ගල්කිස්සට එවරස්ට් පේන්නේ නැත්තේ?
Writer කෙනෙක්.
forces hitiyada danne nehe, ehema look ekak tiyenne, uth ekka inna anith set ekath ehemai. "loku pieris" wage nam unath forces wala unge godak tiyenawa e type ewa
ලංකා පුත්තරය... මේ කලින් හිටි එකාමද..??
මාත් බලනව... සුපිරි වීඩියෝ තියෙන්නෙ.. ඉන්දියාවෙ අනික් වීඩියෝවත් මරු...
ෆෝසස් හිටපු කෙනෙක් මම හිතන්නෙ...
හැම එකාම නිකං කතා කරන හින්ද මිනිහගෙ ක්රමෙත් වෙනසක් තියෙනව,
ඒ නිසා මටනං අවුලක් නෑ...
මොනව උනත් වීඩියෝ ටිකනං සුපිරි ඉතිං...
Writer kenek, Moratu maha vidayale adi shihsyek, commando regiment hitapu kenek. porage wada patta quality.
eka thama math baluweමොනවද දිනේෂ් ලියපු දේවල් තියෙන්නේ ? ආසයි බලන්න , පොර සෑහෙන වියදම් කරගෙන නිතරම ට්රිප් යනවා නේ youtube එකෙන් ඒ තරම් අදායමක් ලැබෙනවද බන් ? මේ එවරස්ට් ගමනට පට්ට වියදමක් නේ , පොර ඊට කලින් ඉන්දියාවේ ගිහින් අවා එවරස්ට් ගමනට බඩූ ගන්න