hutumanan 85 kiwwa nisa mata poddak pataluna. 85-90 parana price neda? dan 1 paninawahybrid Ch-R tiyanawa 85-90ta????
wahaama....wahaama mata pennapiya.......![]()
hutumanan 85 kiwwa nisa mata poddak pataluna. 85-90 parana price neda? dan 1 paninawahybrid Ch-R tiyanawa 85-90ta????
wahaama....wahaama mata pennapiya.......![]()
Oke 1.2 cc and 1.8 cc dekak thiyenawa. 1.8 tamai danna hatiyata Hybrid Model eka
hybrid Ch-R tiyanawa 85-90ta????
wahaama....wahaama mata pennapiya.......![]()
hutumanan 85 kiwwa nisa mata poddak pataluna. 85-90 parana price neda? dan 1 paninawa


1.2cc eka underpower wageda? vehicle eke size ekat nam 1.5 wath onaa.
1797cc X 4500 = 8million tax eka witharak ekatahybrid ewwaa 1 pannala oya site wala thiyenne.![]()
turbo engine ne ban. madiyak natuwa athi. horsepower eka balanna cc nathuwa1.2cc eka underpower wageda? vehicle eke size ekat nam 1.5 wath onaa.
1797cc X 4500 = 8million tax eka witharak ekata![]()
japane nam wahana deka eka ganan yanne.
turbo engine ne ban. madiyak natuwa athi. horsepower eka balanna cc nathuwa
Ne eka turbo engine so power madi nathuwa athi ban. I don't have a CHR. Someone with CHR would help yo
hybrid ewa aran kela wei kiyala bayai ban.
e hybrid eka.ai ban e?? hukana yakku ban. 8 mil tax eka nam paaduida manda? mama voxy ekakuth hithe thiyan unne.
eke tax 33lak wage. ekai 70ta kittuwa genna puluwane hybrid eka.
petrol turbo ekak ganineke tax 33lak wage. ekai 70ta kittuwa genna puluwan
Padala milage 50 ta lan weddi vikunapan.
market thiyeida? common ekak neme nisa