මොකක්ද මෙ BPO ක්ශෙත්රය කියන්නෙ?
මචන්ලා මොකක්ද මෙ bpo ක්ශෙත්රය කියන්නෙ????
Lanka bpo academy කියල ආයතනයකුත් තියනවා.මෙ ක්ශෙත්රයෙ රස්සා තියනවයි කියල මම අහල තියනවා..එත් මොකක්ද මෙ bpo එක කියන්නෙ???
දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් කියල දෙන්න....නොදන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් bump එකක්වත් දාලා යන්න ..
මචන්ලා මොකක්ද මෙ bpo ක්ශෙත්රය කියන්නෙ????
Lanka bpo academy කියල ආයතනයකුත් තියනවා.මෙ ක්ශෙත්රයෙ රස්සා තියනවයි කියල මම අහල තියනවා..එත් මොකක්ද මෙ bpo එක කියන්නෙ???
දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් කියල දෙන්න....නොදන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් bump එකක්වත් දාලා යන්න ..

