මොකෝ SLT fibre speed එක මෙච්චර වැඩි කරලා තියෙන්නේ. 🤔

KillZone85

Well-known member
  • Oct 5, 2018
    757
    427
    63
    uMIj0Zt.png
    mey mona package ekeda?
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,384
    1
    101,269
    113
    34
    Kalutara
    oyage monthly data usage eka kiyada kiyala ahuwe oya connection eken
    මගේ තියෙන්නෙ මන්ත්ලි 100GB package එක. ඒක ඉවර වෙනව ඉතින් මාසෙ ඉවරවෙද්දි. සමහර මාසවලට එක්ස්ට්‍රාජීබී ගන්නත් වෙනවා.

    package Eka speed base neme nam, ube made quota eken bagayakma speed test ekata iwarai
    රෑ 12න් පස්සෙ පැකේජ් එකෙන් අඩුවෙන්නෙ නෑනෙ. අන්ලිමිටඩ් ඩව්න්ලෝඩ්.
     

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,583
    3,997
    113
    Lanka
    මවා පෑමක් ඩවුන්ලෝඩ් කරද්දී ඔය ස්පීඩ් එක නෑ 300 Mbps ම තමා
    ඔහොම යන වෙලාවක ඩවුන්ලෝඩ් කරලා බලපන් බොරුද කියලා
    pissuda pko. mage ss eka balpan. 43gb game eka steam eken dwnld kra 7mins giye.

    ඔහොම හැම වෙලාවෙම යන්නේ නෑ බන්
    එහෙම යන වෙලාවක බලන්න ඕනේ
    yana bn mama dan sarin sare baluuwa. full speed enewa 900mbps lang wennama
    ------ Post added on Aug 29, 2026 at 2:21 PM
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,840
    6,095
    113
    වැඩක් නෑ නේද ඒත්, අන්ලිමිටඩ් නෙමෙයි නේ 💩

    කෙල්ලගෙ අතින් ඇල්ලුව ගමන් බඩු යයි උබලට 🤡💦
     

    raaajit

    Well-known member
  • Nov 4, 2007
    832
    994
    93
    මගේ තියෙන්නෙ මන්ත්ලි 100GB package එක. ඒක ඉවර වෙනව ඉතින් මාසෙ ඉවරවෙද්දි. සමහර මාසවලට එක්ස්ට්‍රාජීබී ගන්නත් වෙනවා.


    රෑ 12න් පස්සෙ පැකේජ් එකෙන් අඩුවෙන්නෙ නෑනෙ. අන්ලිමිටඩ් ඩව්න්ලෝඩ්.
    unge unlimited pckage oyita vada laba nadda , extra GB gannavata vada

    උඹ SLT එකේ වැඩ කරනවා නං ඕක කරන්න පුලුවන්
    It avda lesiy Starlink ma gannava 😁
    ------ Post added on Aug 29, 2026 at 9:40 PM
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,915
    26,452
    113
    ඒ කියන්නෙ උඹලට දැන්ද මේ 1Gbps speed එක එන්නෙ? මගේ Nov උන් සයිට් එක update කරපු දවස්වල ඉඳලම 1Gbps ආවා. පස්සෙ Unlimited Pro එකට මාරු උනාමත් Advertise කරනවට වඩා ස්පීඩ් එකක් එනවා (500/200) advertised, but getting ~750/~300
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda