






oke anukerenye kirimak.eke rallete yanne, show eketath ekka,kollo,kello yaluwo,alleganne fb kerenewaa, ekate eka wenaswene tharege, me kale wardde,e kale owa adui, api oye wage naha,2003 o/l kerela iwerewunate passe ammge kammathen mame computer,mobile, ekak gaththe, mate wayese 28 ai, dialog tv gaththe iye pereda
mame hamaethisse ammagen ahala,wadegath kiyela hithene, kamethi num hode num preyojeneyak athnum witherai deyak illanne,ganne,bari num balae keranneth naha, therene wayese owa api use keranne patan gaththe, api ammaela ththathelate garu kerene, namye sheeli widiyetai hadila thienne,wachchenayak kiyanne naha, o/l witherai class giye, kako gahagene pisso wage dagulweth naha,fb ekak thibunath palathe yanne naha,poddi kale daham pasal giya,dan job kelath anewashye wiyedam keranneth naha..api ammelate duk denne wade keranneth naha..ekete dan lamai,kolle kathkerann danneth naha,sinhale bashwe marenewa...
hadenewanum,jeewithe waradde gannewanum eke thamnge athe thiyenne, demapiyante witherak dos kiyela wadka naha.isserate demapiyo nathiwe thamn thaniyeme jeewath wenne one nisa.. api num hithelamai hadune..ane manda thawe 2020,2025 di me lakawe culture winase wei de danne nha, kelloth ekai,api idela naki wela marila yai,mate baye mage lami kohomede hadagnne kiyela,dan americawete thama yanne wenne, lamai hadanne,ahe giyte mehe ahe athi wenesak naha isserate,paleneyak nathiwe manesike leddu bowela..
wadgeath blood thiyene pramparawele ugath buddimath demapiyange lamai wikare,wichurna, anukereneya, keranne naha,wadurate dali phiye ahuwuna wage dan laminte pc,tab,mob,tv,internet..etc ewa use kelate kamak naha ewai hode nareke saha thamange seemaweth dangene innewanum.
mage amma thatha mawe haduwe nidehase thiyelai,naha, keranne epa,baha kiyela naha, mate one deyak keranne idedunna,mame e dunnu nidehasin ayuthu nareke preyojene gathth naha, podime kale meme tikak dagekare wade kela, eth dan mame hodeteme thanpath wela..
wayese wardde wunath, loku wenekam e wareede paleneyak athuwe hadagathe natham loku winseyak thama isserate katath mune denne wenne....e nisa demapiyan buddihmath wela, danuwath wela, daruwo gane ahgahagene idela podikaleme hariyete hadanne ona,gahala nowe,marenewa kiyela hari hadagnne one..![]()



මේක කියවනවට වඩා හොදයි පොඩි එවුන්ගේ රැප් එකක් අහගෙන බස් එකේම යනවා![]()


mare sinhala type slow machan,naththam sinhalen daanewa,himin idegene kiyewanne machan,hode deyak ganne pulwan num, kalye apeth yawwate kamk naha,rap gahala kale nasthi kerenewate wada, kiyweeme hodai, macho,![]()


apith podi kale ohoma thamai ban.kick ekata gemata tama inne.e kale ithin apita wage ape parentslata owa dirawanne ne.e wage tamai dan apita podi un dekkama hitenne.eth ithin ohoma kunuharapa kiya kiya nan bus wala giye ne.e kale kivvanan rathu wenna kagena enna tibba gedara bus eke ungen.

.Eth ochchara charter une naa
.Oya okun nodanna kamata kiyana dewalne ban

.Burana ballo kanne naa kiyala kathawakuth tiyenawane
.Anith eka owa ithin samajeta watunama hariyanawa
.Eth honda podi evunuth godak innawa
.Hamooma charter naa
