මොරටු IT Degree එක කරන කට්ටියට A-Level වලට Results කොහොමද තිබ්බේ?

Avishka Indula

Well-known member
  • Jan 6, 2019
    896
    2,262
    113
    25
    Kandy
    මොරටු IT Degree එක කරන කට්ටියට A-Level වලට Results කොහොමද තිබ්බේ? මොන Subjects ද කරේ?